دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

کسب و کار

خرید انواع خودکار با برندهای متنوع از دفتردستک

وقتی به یک خودکار فکر می کنید؛ ممکن است یک خودکار ساده با گیره پلاستیکی یا گیره فلزی یا شاید یک خودکار لوکس با بدنه فلزی که نام شما روی آن حک شده باشد را تجسم نمایید. اما وجه اشتراک همه انواع خودکار جوهر بکار رفته در آن است.

در هنگام خرید خودکار بیشتر از توجه به شکل ظاهری و قطر نوشتاری آن ضروری است به کیفیت جوهر استفاده شده در آن توجه نمایید. جوهر بکار رفته در خودکار باعث می شود روان تر بر روی انواع کاغذ بنویسید و با سرعت خشک شوندگی مناسب از ایجاد لکه بر روی کاغذ و یا پوست دست جلوگیری می نماید.

جوهر خودکار یا مبتنی بر روغن است، به این معنی که در هنگام نگارش باید آن را کمی بیشتر فشار دهید؛ یا جوهر مبتنی بر آب است به این معنی که جریان جوهر روان تر است.

نوشته های مشابه

حال لازم است برای خرید خودکار ابتدا با برندهای متنوع خودکار و ویژگی های هر کدام آشنا شوید. کلید پیدا کردن یک خودکار مناسب برای شما آن است که چند خودکار مختلف را امتحان کنید!

فروشگاه اینترنتی دفتر دستک تلاش کرده است تا مجموعه ای از برترین انواع خودکار را عرضه نماید تا امکان خرید آنلاین خودکار با قیمت مناسب برای کاربران در هر کجای ایران فراهم شود.

خودکار یونی بال

یکی از شگفت انگیزترین ویژگی های خودکار یونی بال جریان بسیار روان جوهر و نگارش بسیار آسان بدون نیاز به کمترین فشار بر خودکار در هنگام نوشتن است. بطور کلی جوهر استفاده شده در خودکار یونی بال پایه آب است و خیلی سریع خشک می شود همچنین کیفیت رنگ جوهر بسیار درخشان و زنده است.

در گام بعدی می توان به طراحی زیبا و ارگونومیک در بدنه خودکار یونی بال اشاره کرد. اگر می خواهید یک خودکار شیک و با کیفیت در میان لوازم تحریر خود داشته باشید بدون تردید خودکار یونی بال یکی از شایسته ترین گزینه ها است؛ چرا که خودکار یونی بال منطبق با هر انتظاری است که شما از یک خودکار دارید!

خرید خودکار یونی بال لاکوبو و خودکار یونی بال لاک نوک پیشنهاد ویژه دفتر دستک به افرادی است که زیاد می نویسند.

خودکار استدلر

یکی از ویژگی های برتر خودکار استدلر استفاده از جوهر پاک نشو است به این معنی که جوهر خودکار در برابر اسید، آب، الکل و اشعه ماوراء بنفش مقاوم است. جوهر حاوی چربی و روغن است؛ موادی که خشک نمی شوند. به همین دلیل خودکار استدلر بسیار بادوام بوده و جوهر آن خشک نمی شود.

طراحی بدنه خودکار استدلر ارگونومیک بوده و مناسب برای افراد راست دست و چپ دست است. همچنین خودکار استدلر در انواع قطر نوشتاری تولید می شود. بطور کلی نگارش با خودکار استدلر بسیار آسان، نوک فلزی آن بسیار با کیفیت و ایمن برای هواپیما است! این یعنی که با یکسان سازی فشار خودکار از نشت جوهر در ارتفاع جلوگیری می شود.

خودکار بیک

خودکار بیک با طراحی کلاسیک بطور یقین در زمان خود یک محصول نبوغ آمیز برای استفاده عموم افراد در خانه، مدرسه و محیط کار بوده است. طراحی ساده، کیفیت مطلوب و قیمت بسیار مناسب راز جاودانگی این محصول کلاسیک است. به لطف بدنه 6 ضلعی خودکار که ظاهر مداد را منعکس می کند هم به راحتی در میان انگشتان می نشیند و هم اینکه در هنگام قرار گرفتن بر روی میز یا دفتر از روی سطح جدا نمی شود! همچنین یک سوراخ کوچک در بدنه به حفظ فشار هوا در داخل و خارج برای جریان روان جوهر کمک میکند و از نشت جوهر نیز جلوگیری می نماید. همه این نکات در ظاهری ساده با یک کلاهک کلاسیک رنگی که مشخصه بیک است پنهان شده اند.

خودکار بیک

خودکار استابیلو

یکی از ویژگی های خودکار استابیلو طراحی و تولید مجموعه هایی اختصاصی برای دو گروه افراد راست دست و چپ دست است. از دیگر مزیت های خودکار استابیلو می توان به این موارد اشاره کرد: طول نوشتاری بسیار طولانی، جوهر غلیظ بر پایه روغن بدون خشک شدن که باعث دوام بالا خودکار است. نوک خودکار نیز فلزی یا سرامیکی است که به انتقال بهتر جوهر بر روی کاغذ کمک می نماید.

خودکار استابیلو

خودکار زبرا

از ویژگی های خودکار زبرا نوک فلزی ظریف و وزن بسیار سبک خودکار است که نگارش را آسانتر می کند بدون آنکه به مچ دست فشاری وارد شود. اغلب خودکارهای مصرفی زبرا با بدنه پلاستیکی طراحی و تولید می شوند که قسمت های پلاستیکی خودکار از 74% مواد بازیافتی تولید شده این یعنی طراحی و تولید محصولی که دوستدار محیط زیست است.

خودکار کنکو

خودکار کنکو یکی از با کیفیت ترین محصولات تولید و ساخت ایران است. این محصول با کیفیت همراه با قیمت مناسب انتخابی عالی برای آموزشگاه ها، بانک ها، شرکت ها و سازمان های دولتی و خصوصی است. خودکار کنکو با مجموعه های متنوع و کیفیت نوشتاری روان، محصولی عالی و کاملاً مقرون بصرفه بشمار می رود که در رنگ های متنوع نیز تولید شده است. بدنه خودکار از پلاستیک مات و شفاف و یا ترکیب هر دو تولید شده و عملکرد خودکار نیز در دو نوع فشاری (کلیکی) و درب دار است.

از مجموعه های پرطرفدار خودکار کنکو می توان به خودکار اکسل کنکو، خودکار تاپ بال کنکو، خودکار فینو کنکو و … اشاره کرد.

خودکار فابل

خودکار فابل نیز یکی دیگر از محصولات با کیفیت و پرطرفدار تولید و ساخت ایران است. بدنه خودکار تولید شده از پلاستیک شفاف بوده و در رنگ های متنوعی عرضه شده است. جوهر استفاه شده در آن غلیظ و مبتنی بر روغن بوده، به همین دلیل بسیار بادوام است. محصولی که نشت نمیکند و باعث ایجاد لک نمی شود. خرید خودکار فابل برای استفاده روزانه دانش آموزان، دانشجویان و البته شرکت ها و سازمان ها پیشنهاد می شود.

خودکار لاتن

بدنه خودکار لاتن از جنس پلاستیک مات و مقاوم در برابر ضربه و عملکرد فشاری (کلیکی) تولید شده است. وزن خودکار بسیار سبک بوده و جریان روان جوهر نگارش با آن را لذت بخش و آسان می کند. خودکار نئون لاتن با رنگ های درخشان بدنه پیشنهاد ویژه برای افرادی است که طولانی مدت در حال نگارش هستند.

سخن پایانی

با توجه به تنوع برندهای مختلف خودکارها در سایت daftardastak.com می‌توانید برند و مدلی را پیدا کنید که به نیازهای شخصی شما پاسخ دهد و تجربه نوشتن شما را بهبود ببخشد. از برندهای معروف و محبوبی مانند استدلر، فابر و زبرا تا برندهای جدیدتر و کمتر شناخته شده در بازار خودکارها وجود دارند که با توجه به نیازهای شما می‌توانند انتخاب مناسبی باشند.

در نهایت، از انتخاب خودکاری که علاوه بر کیفیت و ظاهری زیبا، به نیازهای شما نیز پاسخ می‌دهد، لذت ببرید و تجربه نوشتن خود را به یک تجربه لذت بخش و خلاقانه تبدیل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا