دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

کسب و کار

از کجا آسیاب قهوه بخریم

 آیا تا به حال با آسیاب دستی قهوه کار کرده‌اید؟ احتمالاً اگر قهوه‌خور باشید پاسخ‌تان مثبت است اما شاید بسیاری از افراد از قهوه‌های آماده استفاده می‌کنند که در نتیجه نحوه کار کردن با این دستگاه را نمی‌دانند.

حال شاید زمان آن رسیده است که به طور دقیق آسیاب کردن قهوه را یاد بگیرید. البته که برای این منظور نیاز به دستگاه آسیاب قهوه دارید که باید بهترین نوع این وسیله را از فروشگاه‌های معتبر تهیه کنید.

به طور کلی ما در این مقاله قصد داریم درباره‌ی نحوه انتخاب یک آسیاب قهوه دستی مواردی را به اطلاع شما قهوه دوستان برسانیم که به آن‌ها در زمان خرید آسیاب قهوه ارزان نیاز خواهید داشت. 

نوشته های مشابه

قهوه را چگونه آسیاب کنیم؟

همانطور که می‌دانید با روش‌های مختلفی می‌توان قهوه را آسیاب کرد. این روش‌ها اعم از بکارگیری از بهترین دستگاه‌های برقی و دستی است که ما در این مطلب قصد داریم درباره‌ی نحوه آسیاب کردن قهوه به شکل دستی را آموزش دهیم.

پر واضح است که آسیاب قهوه دستی دارای اجزای مختلفی است که از جمله می‌توان به مواردی مانند مخزن نگهداری دانه قهوه، مخزن نگهداری پودر قهوه و بخش سرپوش دستگاه اشاره کرد. حال برای اینکه این دستگاه را برای آسیاب قهوه آماده کنید، نیاز است که مراحل زیر را انجام دهید:

– ابتدا دسته‌ی دستگاه را جدا کنید که برای این منظور کافی است که پیچ روی سرپوش آسیاب را باز کرده تا جدا شود. پس از درآوردن دسته آسیاب، اهرم نگهدارنده را نیز پس از برداشتن سرپوش بردارید.

– حال برای اینکه بتوانید فاصله بین تیغه‌ها را تنظیم کنید کافی است که که پیچ زیر اهرم را پرخانده و سپس در صورت لزوم این کار را انجام دهید. گفتنی است که این پیچ را نه خیلی سفت ببندید و نه خیلی شل تا تنظیم دستگاه به طور کامل انجام شود.

– حال پس از تنظیم پیچ زیر اهرم آسیاب قهوه دستی، آن را بهمراه درپوش دستگاه سر جایش قرار داده و سپس دسته آسیاب قهوه ارزان را نیز با پیج به دستگاه سفت کنید.

– پس از انجام این مراحل به سراغ جای‌گذاری مخزن آسیاب بروید و آن را در جایش محکم کنید. حال که دستگاه آسیاب قهوه آماده شده است، می‌توانید درپوش آن را کنار‌زده و به مقدار مورد نیازتان از دانه قهوه درون آسیاب بریزید.

– سپس دسته‌ی آسیاب را چرخانده تا دانه‌های قهوه کاملاً پودر شوند. پس از این مرحله پودر قهوه‌تان آماده بوده و می‌توانید از آن استفاده کنید. 

آسیاب قهوه

راهنمای خرید آسیاب قهوه دستی

حال که با نحوه آسیاب کردن قهوه آشنا شده‌اید، اجازه دهید به مواردی بپردازیم که بررسی هر کدام از آن‌ها به شما عزیزان در نحوه خرید این دستگاه کمک می‌کند. در واقع برای اینکه بتوانید آسیاب قهوه مناسبی را تهیه کنید حتماً باید موارد زیر را در نظر داشته باشید:

میزان استفاده از دستگاه

اینکه قرار است از آسیاب قهوه به چه میزان استفاده کنید، موضوع با اهمیتی است که باید در نظر داشته باشید. در واقع اگر به صورت شبانه‌روز قصد تهیه قهوه را دارید، کافی است که دستگاه‌هایی را خریداری کنید که کیفیت بهتری داشته باشند و صد البته از برند‌های معروف باشد.

بررسی موقعیت

پر واضح است که احتمال بکارگیری از آسیاب قهوه دستی در اکثر موقعیت‌ها وجود دارد. بنابراین باید بررسی کنید که برای چه منظور قصد خرید این دستگاه را دارید. به طور کلی پرامتر‌های خرید دستگاه آسیاب قهوه برای موقعیتی مانند بیمارستان یا کافی‌شاپ متفاوت است.

توان مصرفی دستگاه

اینکه آسیاب‌کن قهوه دارای چه قدرت و توانی است، قبل از خرید باید مورد بررسی قرار بگیرد. در واقع در زمان خرید این دستگاه حتماً به این موضوع نیز توجه داشته باشید. البته توصیه می‌کنیم که برای راهنمایی بهتر می‌توانید از متخصصان یا فروشندگان حرفه‌ای مشورت کنید.

گنجایش و جنس محفظه

اینکه آسیاب قهوه دستی دارای چه گنجایشی بوده و از چه جنسی تهیه شده است، فوق‌العاده دارای اهمیت است چرا که برای مصارف مختلف باید از گنجایش‌های متفاوت استفاده کرد. برای مثال در یک کافی شاپ به طور قطع نیاز به محفظه‌های بزرگ‌تر از جنس مناسب و باکیفیت است. 

از کجا آسیاب قهوه بخریم

از کجا آسیاب قهوه بخریم

همانطور که می‌دانید برای خرید یک دستگاه آسیاب قهوه باید از بهترین مراکز استفاده کنید تا در نهایت بتوانید باکیفیت‌ترین این دستگاه‌ها را تهیه کنید. به همین منظور ما در ادامه به ویژگی‌های یک فروشگاه معتبر در این زمینه می‌پردازیم:

  •  گارانتی و خدمات پس از فروش. یک فروشگاه که محصولات این‌چنینی عرضه می‌کند باید خدمات پس از فروش و گارانتی را در نظر گرفته باشد تا در صورتی که آسیاب قهوه دستی یا هر وسیله‌ی کاربردی دیگر دچار اشکال شد، بتوان به بررسی مورد اقدام کرد.
  •  قیمت مناسب. انواع آسیاب قهوه ارزان در مراکز فروش وجود دارند که اگر چه از قیمت آنچنانی برخوردار نیستند اما کیفیت قابل قبولی دارند و افراد می‌توانند برای مدت‌ها از آن بهره‌مند شوند. برای این منظور کافی است که دستگاه‌های مختلف را بررسی کنید تا خوش‌قیمت‌ترین آن را تهیه نمایید.
  •  تنوع دستگاه. یک مرکز معتبر فروش آسیاب قهوه دستی دارای انواع و اقسام این دستگاه است تا دست مشتریان برای خرید باز باشد. بنابراین به مراکزی مراجعه کنید که برند و مدل‌های مختلفی را عرضه می‌کند.
  •  ارائه مشاوره. یکی از بهترین ویژگی‌هایی که باید یک مرکز فروش آسیاب قهوه داشته باشد، استفاده از افراد باتجربه و مطمئن است که در جهت مشاوره به مشتریان استخدام شده‌اند. این امکان به خریداران حس خوبی داده و در نتیجه می‌توانند انتخاب بهتری داشته باشند.

جمع‌بندی

حال که با موارد مختلف دستگاه آسیاب قهوه دستی آشنا شده‌اید حتماً به یک مرکز معتبر برای خرید این نوع لوازم پرکاربرد نیاز دارید که توصیه می‌کنیم از فروشگاه اینترنتی رُست‌اند رِست استفاده کنید. این مجموعه سال‌هاست که در این زمینه فعالیت می‌کند و تاکنون توانسته است رضایت اکثریت مشتریان را جلب کند. گفتنی است که از مزایای بکارگیری از فروشگاه اینترنتی رُست‌اند رِست می‌توان به قیمت‌های جذاب و همچنین کیفیت محصولات اشاره کرد. حال برای اینکه بتوانید از کلیه دستگاه‌های آسیاب قهوه این مرکز دیدن کنید، کافی است که با استفاده از راه‌های ارتباطی قرار داده شده به سایت این مجموعه مراجعه نمایید. 

شما می توانید انواع قهوه و لوازم کافی شاپ را از فروشگاه اینترنتی ” رُست اند رِست ” تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا