دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

حیوانات خانگی

راهنمای خرید کامل ساموید چقدر است؟ + (قیمت)

به یکی از گران ترین نژادهای سگ در جهان سلام کنید. همچنین یکی از شناخته شده ترین ها برای خز سفید کرکی بزرگش است.

ساموید سگی پرانرژی و بازیگوش است که به نظر می رسد همیشه لبخند می زند. آنها باهوش، خانواده دوست و عاشق محبت انسانی هستند.

با این حال، ممکن است در مورد هزینه های گزاف خرید آن شنیده باشید.

نوشته های مشابه

قیمت ساموید چقدر است ؟

شما می توانید انتظار داشته باشید که حداقل 1000 دلار برای یک توله سگ Samoyed بپردازید . این قیمت سگ می تواند بیش از 3000 دلار برای توله سگ های استثنایی باشد.

قیمت این توله ها تا حد زیادی به پرورش دهنده و شجره نامه بستگی دارد. پرورش دهندگان معروف ساموید با اصل و نسب قهرمان می توانند برای هر توله 3000 دلار هزینه کنند. این به دلیل شجره باارزش فرزند یا پدر است. آنها همچنین می توانند مدارک مناسب (به عنوان مثال ثبت نام باشگاه لانه) را در اختیار شما قرار دهند.

در حالی که، اگر یک توله سگ را با قیمت ارزان تر خریداری کنید، احتمالاً شجره نامه نخواهید داشت و هیچ مدرک ثبت نامی نیز دریافت نخواهید کرد. Samoyed شما هنوز هم ممکن است اصیل باشد، فقط لزوماً شجره نامه نیست (شجره نامه، اصل و نسب سگ شناخته شده و شناخته شده است ).

اگر مسیر ارزان‌تری را می‌روید، قبل از تصمیم‌ گیری برای خرید توله، حتماً با پرورش‌ دهنده مشورت کنید (در ادامه در این مورد بیشتر توضیح خواهیم داد).

قیمت سگ ساموید

اگر هنوز عاشق داشتن یک ساموید هستید اما نمی‌خواهید هزاران دلار برای گرفتن یک توله سگ خرج کنید، ممکن است بخواهید یک ساموید بزرگسال تهیه کنید. آنها به طور قابل توجهی ارزان تر هستند. با این حال، آنها بدون معایب نیستند (در ادامه در این مورد بیشتر توضیح خواهیم داد).

محدوده قیمت متوسط ​​برای ساموید بالغ بین 150 تا 400 دلار است.

وقتی ساموید را از پناهگاه نجات می‌دهید، از شما انتظار می‌رود که هزینه‌های فرزن دخواندگی را که معمولاً حدود 150 دلار است، پوشش دهید. این باید شامل معاینه کامل و عقیم کردن سگ یا عقیم کردن ماده باشد.

اگر ساموید بالغ را مستقیماً از صاحبان بخرید، گرانتر خواهد بود. بزرگسالان گران تر کسانی هستند که معمولاً دارای شجره نامه هستند و قبلاً خانه را ترک کرده اند و تحصیل کرده اند.

باید به خاطر داشته باشید که خرید یک سگ بالغ می تواند یک قمار باشد. این سگ ها ممکن است با مشکلات احساسی و رها شدن قابل توجهی روبرو شوند که رفع آنها به زمان نیاز دارد. آنها همچنین ممکن است به طور نامناسب اجتماعی باشند و مشکلات رفتاری نشان دهند.

بنابراین، آموزش دشوارتر از یک توله سگ خواهد بود.

قیمت سگ سرویس ساموید

قیمت سگ ساموید

اگر ساموید را برای هدف خاصی می‌خرید (مثلاً یک سگ نگهبان یا سگ خدماتی)، پس از اتمام آموزش باید سگ را خریداری کنید.

بسته به نوع خدماتی که سگ انجام می دهد، بر طول و هزینه آموزش نیز تأثیر می گذارد. دوره آموزشی می تواند از 3 تا 24 ماه متغیر باشد.

شما باید انتظار داشته باشید که بین 20000 تا 60000 دلار برای یک سگ خدماتی ساموید آموزش دیده حرفه ای بپردازید .

عوامل موثر بر هزینه ساموید

عوامل موثر بر هزینه ساموید

اگر بخش های هزینه بالا را بخوانید، می دانید که قیمت ساموید می تواند بسیار متفاوت باشد. از 150 تا 3000 دلار متغیر است.

سن

یکی از بزرگترین عوامل موثر بر هزینه ساموید سن آنها است.

اکثر مردم می خواهند یک توله سگ 8-12 هفته ای بخرند. این نقطه شیرین است بنابراین، توله‌هایی که در این مدت فروخته می‌شوند، حق بیمه قیمت دارند. با ادامه سن توله سگ (در 12 هفتگی) قیمت به طور قابل توجهی کاهش می یابد.

بیشترین کاهش قیمت زمانی اتفاق می افتد که او یک ساله شود.

رنگ مو

در حالی که Samoyed بیشتر به دلیل خز سفید ضخیم خود شناخته شده است، در واقع در چهار رنگ مختلف وجود دارد:

  • سفید
  • بیسکویتی
  • سفید و بیسکویتی
  • کرم رنگ

محبوب ترین رنگ خز سفید است، بنابراین آنها معمولاً ارزان ترین توله سگ ها برای خرید هستند زیرا می توانند آزادانه تر پیدا شوند.

در حالی که اگر رنگ کمیاب (مثل بیسکویت) را دوست دارید، قیمت توله ها را افزایش می دهد.

جنسیت

خرید یک توله سگ نر یا ماده نیز بر قیمت پرداختی تأثیر می گذارد.

به عنوان یک قاعده کلی، قیمت بین زن و مرد حداقل خواهد بود. اما وقتی در مورد مردانی با پتانسیل استفاده از آن به عنوان گل میخ صحبت می کنیم، این تغییر می کند. چنین مردانی بالاترین قیمت را طلب خواهند کرد.

اصل و نسب و اشراف

اجداد یک توله سگ تا حد زیادی بر هزینه آن تأثیر می گذارد. آیا توله ها فرزندان یک سگ نمایشی برنده جایزه هستند (یعنی با شجره نامه قوی)؟

توله سگ هایی که چنین پدر و مادری یا پدربزرگ و مادربزرگی دارند، قیمت بالاتری خواهند داشت.

اگر نمی خواهید ساموید خود را نشان دهید، می توانید با خرید نکردن یک توله سگ با این نوع شجره، مقدار قابل توجهی پول پس انداز کنید.

آموزش و تربیت سگ ساموید

خرید سگ ساموید

یکی از اولین هزینه های بزرگی که احتمالاً با آن مواجه خواهید شد، آموزش و اطاعت است. شما در اینجا واقعاً چهار گزینه دارید:

  • مدرسه شبانه روزی
  • درس های خصوصی
  • کلاس های گروهی
  • DIY – خودتان را آموزش دهید

بدیهی است که مقرون به صرفه ترین روش آموزش این است که همه این کارها را خودتان انجام دهید، با این حال، اگر تجربه قبلی در مورد سگ ها ندارید، ما ترکیبی از خودآموزی و درس های گروهی را توصیه می کنیم. با توجه به اهمیت اجتماعی شدن مناسب در خلق و خوی طولانی مدت سگ، آموزش دادن به خود سگ توصیه نمی شود.

باید انتظار داشته باشید که بین 5 تا 20 دلار در ساعت برای دروس گروهی پرداخت کنید. این کلاس‌ها به توله سگ ساموید اجازه می‌دهد تا مسدود کردن نیش، اجتماعی شدن و سایر مهارت‌های مهم را بیاموزد.

بهداشت و دامپزشکی

درست مانند هر سگ دیگری، ساموید شما احتمالاً در مقاطع خاصی از زندگی خود از نوعی بیماری رنج می برد. با این حال، به عنوان یک سگ اصیل احتمالاً از آن رنج می برد. عوارض سلامتی بیشتر

او همچنین از دیسپلازی مفصل ران رنج می برد زیرا سگ بزرگتری است. حدود 7 درصد سامویدها همگی از آن رنج می برند. این می تواند یک عمل فوق العاده گران قیمت باشد که هزاران هزینه برای درمان دارد.

اگر توانایی پرداخت این قبض ها را ندارید، ممکن است بخواهید بیمه نامه را در نظر بگیرید (در ادامه در این مورد بیشتر توضیح خواهیم داد).

همچنین واکسیناسیون ها و بررسی های بهداشتی معمولی وجود دارد که باید هزینه آن را بپردازید که معمولاً توسط بیمه گذاران پوشش داده نمی شود. شما باید انتظار داشته باشید که سالانه چندین صد دلار برای این کار بپردازید.

غذا و درمان

از آنجایی که ساموید سگی با جثه متوسط ​​است، باید انتظار داشته باشید که برای غذا و خوراکی ها مبلغی متوسط ​​بپردازید.

به عنوان بزرگسالان روزانه حدود 1500 کالری مصرف کنید که هزینه آن بین 20 تا 60 دلار در ماه برای غذای سگ خواهد بود.

بزرگترین عامل برای هزینه، کیفیت غذای سگ است. کیبل بسیار ارزان تر از یک رژیم خام واقعی خواهد بود. برای رژیم های غذایی توصیه شده بر اساس رژیم غذایی سد در زمان فحلی و گرم شدن باید با پرورش دهنده صحبت کنید.

چگونه یک پرورش دهنده معتبر ساموید پیدا کنیم

از آنجایی که آنها بسیار گران هستند، باید مطمئن شوید که توله سگ ساموید خود را از یک پرورش دهنده معتبر یا یک پت شاپ تهیه می کنید.

AKC یک استاندارد رسمی برای پرورش این سگ صادر کرده است و شما باید مطمئن شوید که تمام توله هایی که دریافت می کنید این استانداردها را رعایت می کنند.

شما باید با پرورش دهندگانی که توسط AKC تایید شده اند خوب باشید، زیرا آنها باید از قوانین و استانداردهای دقیق اصلاح پیروی کنند. با این حال، اگر پرورش دهنده گواهینامه ندارد، باید با این استاندارد آشنا باشید و هنگام بازدید از توله ها، آنها را در مقابل آن بررسی کنید.

حداقل در اینجا مواردی وجود دارد که باید از یک پرورش دهنده خوب انتظار داشته باشید :

  • هنگام بازدید از پرورش دهنده، باید از والدین توله ها به خصوص بند بخواهید. اگر به شما اجازه ندهند، جای نگرانی است.
  • تمام گواهینامه های مناسب AKC را به شما ارائه می دهد.
  • آنها غربالگری های سلامتی را برای بررسی مشکلات رایج سلامتی مانند دیسپلازی هیپ انجام دادند.
  • او اجازه نمی دهد توله سگ خود را تا حداقل 8 هفتگی به خانه ببرید.
  • یک پرورش دهنده خوب نیز از شما سوالاتی می پرسد زیرا آنها در واقع از سگ های خود مراقبت می کنند. آنها می خواهند در مورد وضعیت خانوادگی و اجتماعی شما بیاموزند.
  • قراردادی را امضا کنید که شامل اقلام فروش مجدد و معاینات پزشکی برای Samoyed شما می شود.
  • به یاد داشته باشید که اگر هنگام ملاقات با پرورش دهنده چیزی احساس کردید، باید به غریزه خود اعتماد کنید و پرورش دهنده دیگری پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا