دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

لذت رابطه جنسی را با کاندوم فضایی و خرید کاندوم تاخیری افزایش دهید!

همواره توجه کردن به رابطه جنسی سالم، مورد توجه بسیاری از افراد قرار داشته است. کارشناسان تأکید دارند که با ارائه آموزش‌های لازم می‌توان کیفیت سلامت جنسی جامعه را افزایش داد. یکی از وسایل مهم جلوگیری از بارداری و انتقال عفونت‌های آمیزشی، کاندوم است. کاندوم‌های موجود در بازار به دسته بندی‌های مختلف تقسیم بندی می‌شوند که یکی از با کیفیت‌ترین آن‌ها، کاندوم فضایی است.

کاندوم فضایی از جمله کاندوم‌های خاردرشت محسوب می‌شود که با توجه به کیفیتی که دارد، از پرفروش‌ترین مدل‌های کاندوم موجود در بازار است. ویژگی‌های کلیدی این کاندوم‌ باعث محبوبیت آن در بین افراد شده است به ویژه خانم‌ها شده است. اگر می‌خواهید در مورد ویژگی‌های این کاندوم بیشتر بدانید کافی است تا انتها همراه ما باشید.

آشنایی با انواع کاندوم فضایی

کاندوم مدل فضایی به دلیل داشتن خارهای درشت‌تر و چربی بیشتر باعث بهبود فرآیند رابطه جنسی می‌شود. خرید این محصول باعث می‌شود تا نیاز به روان کننده نداشته باشید. این محصولات در بازار به 5 مدل مختلف تقسیم بندی می‌شوند که در این بخش به مدل‌های آن اشاره خواهیم داشت:

  • کاندوم دکمه‌دار

مدل دکمه‌دار دارای 3 عدد خار درشت است که از برجستگی‌های قابل توجهی برخوردار است. این برجستگی‌ها باعث می‌شود تا تمام نقاط حساس درون واژن تحریک شود. خانم‌هایی که می‌خواهند اوج لذت جنسی را تجربه کنند، با انتخاب کاندوم فضایی دکمه‌دار می‌توانند به خواسته‌ خود برسند. از مهم‌ترین ویژگی‌های مدل دکمه‌دار می‌توان به تحریک نقطه جی، حجیم کننده آلت مردانه و حداکثر تحریک لذت جنسی در آقایان اشاره کرد.

  • کاندوم اره ماهی

این محصول دارای سه شاخک در سر کاندوم است که با داشتن برجستگی‌های مناسب باعث ارگاسم سریع‌تر و افزایش کیفیت رابطه جنسی خواهد شد. وجود خارهای درشت موجود در این محصول باعث می‌شود تا آلت تناسلی در مردان حجیم‌تر از حالت معمول نشان داده شود که این امر برای افزایش اعتماد به نفس آقایان مهم است. از ویژگی‌های کلیدی کاندوم اره ماهی می‌توان به شفاف بودن محصول و مناسب برای استفاده بعد از زایمان (طبیعی یا سزارین) اشاره کرد.

  • کاندوم چرخشی

یکی از مدل‌های پرطرفدار کاندوم فضایی، مدل چرخشی است که از جنس لاتکس بوده و با داشتن نرمی بیش از اندازه باعث تحریک نقاط حساس واژن می‌شود. خارهای موجود بر روی این کاندوم از نوک محصول شروع شده و تا 5 سانتی‌متری بدنه کاندوم ادامه دارد. کاندوم چرخشی باعث رسیدن به حداکثر تحریک و لذت جنسی در بانوان خواهد شد.

  • کاندوم شمشیری

کاندوم فضایی شمشیری بر روی بدنه و نوک خود از برجستگی‌های قابل توجهی بهره می‌برد. این محصول با داشتن طراحی منحصر به فرد برای رسیدن به اوج لذت جنسی کاربردی است. مدل شمشیری تنها مدلی است که خارهایش در طول محصول امتداد دارد. از ویژگی‌های کلیدی کاندوم شمشیری می‌توان به حجیم کننده آلت مردانه و تحریک با کیفیت نقطه جی اشاره کرد.

  • کاندوم طوقی

طوقی برگرفته شده از نام کبوترهای طوقی است که به مانند این پرنده بر روی قسمت گردن محصول، خارهای بلند و هیجان انگیزی قرار دارد. این امر باعث می‌شود تا در هنگام ورود به واژن باعث تحریک نقاط حساس بانوان شود. اگر به دنبال خرید کاندوم با کیفیت هستید تا بتوانید یک رابطه جنسی مناسب را تجربه کنید، می‌توانید این مدل را مدنظر داشته باشید. از ویژگی‌های کاندوم طوقی می‌توان به ایجاد احساس قدرت در مردان، تحریک ویژه نقطه جی در بانوان و افزایش کیفیت رابطه جنسی در بلندمدت اشاره کرد.

کاندوم طوقی فضایی

 

خرید کاندوم از فروشگاه بوبوریم

اگر بخواهید خرید کاندوم تاخیری و سایر محصولات جنسی را در برنامه خود قرار دهید، باید بتوانید شناخت خود را نسبت به فروشگاه‌های ارائه دهنده این محصولات مانند بوبوریم ، دیجی کالا ، مو تن رو ، داروخانه آنلاین ، الو کاندوم و…. افزایش دهید. یکی از فروشگاه‌های تخصصی ارائه دهنده محصولات جنسی نظیر کاندوم، فروشگاه بوبوریم است. فروشگاه اینترنتی بوبوریم خرید راحت و بدون خجالت محصولات بهداشت خانواده را برای شما فراهم می‌آورد.

سه اصل کلیدی در فروشگاه بوبوریم وجود دارد که شامل ارسال سریع محصولات، ضمانت بهترین قیمت و تضمین اصل بودن کالا است. برای بسیاری از خانواده‌های ایرانی دسترسی آسان به محصولات جنسی نظیر کاندوم فضایی از اهمیت زیادی برخوردار است. اگر بخواهید بدون دردسر و خروج از منزل، محصولات جنسی را درب منزل تحویل بگیرید، کافی است به فروشگاه بوبوریم سر زده و از محصولات موجود در فروشگاه دیدن کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به آدرس الکترونیکی https://www.boborim.com مراجعه نمایید.

از این که تا پایان این مطلب همراه ما بودید سپاسگزاریم و امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا