دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

مد و زیبایی

با هر رنگ لباس چه رنگ لاکی ست کنیم؟

ست کردن رنگ لاک با لباس

یکی از نکات در خوش پوشی و شیک پوشی که شاید خیلی از افراد به آن توجه نمی کنند؛ ست کردن رنگ لاک با لباس است. زمانی که برای خرید لباس مجلس زنانه به یک مزون لباس مراجعه کنید، پس از انتخاب لباس سعی دارید تا همه چیز را در کنار آن ست کنید تا زیباتر دیده شوید.

به جز انتخاب اکسسوری ها حتما از خودتان می پرسید با هر رنگ لباس چه رنگ لاکی ست کنیم تا شیک پوش تر باشیم؟ در ادامه این مطلب از مقالات تیپ و استایل با ما همراه باشید تا به شما بگوییم با هر لباسی چه لاکی را می توانید ست کنید. اگر هم بخواهید در کنار ست کردن رنگ لباس، ست کردن اکسسوری ها را برای هرچه شیک پوش شدن مورد بررسی قرار دهید، می توانید از مقاله چگونه اکسسوری را با لباس ست کنیم، استفاده کنید. 

با هر رنگ لباس چه رنگ لاکی را می توانیم ست کنیم؟

اگر این موضوع برای لباس شب مدنظرتان است باید گفت که برای هر لباس مجلسی نمی توان از یک رنگ لاک استفاده کرد؛ بهتر است رنگ لاک هم با رنگ لباس ست باشد. اما از طرف دیگر رنگ لاک نیز مانند هر انتخاب دیگری سلیقه ای است، مثلا یک نفر رنگ قرمز را دوست دارد و چندان اهمیتی به رنگ لباس خود نمی دهد. اما اگر شما این همخوانی رنگها برایتان اهمیت دارد ادامه مطلب را از دست ندهید.

ست کردن رنگ لباس با لاک

ست کردن رنگ لاک با لباس مشکی

بعضی از افراد برای لباس های شب خود را به رنگ مشکی انتخاب می کنند. در شیک بودن این رنگ هیچ جای شکی نیست و حتی ست کردن اکسسوری هم با آن خیلی راحت تر است. به همین خاطر هر رنگ لاکی هم با این رنگ لباس ست می شود.

قبل از خرید لاک، رنگ پوست و رنگ اکسسوری های خود را در نظر بگیرید، شاید تابحال توجه نکرده باشید اما اگر رنگ لاک همرنگ اکسسوری ها باشد خیلی بهتر است. اما اگر به دنبال فروشگاهی هستند تا انواع لباس های مجلسی را در رنگ های متنوع مشاهده کنید می توانید به سایت های دیجی استایل، مدیسه و سارابارا که یکی از برترین سایت ها در حوزه فروش لباس زنانه است و در میان کاربران اهمیت زیادی پیدا کرده است مراجعه کنید.

رنگ لاک مناسب لباس قرمز

جذابت ترین رنگ، قرمز است که مورد پسند اکثر خانم ها می باشد. اگر پس از خرید سرهمی زنانه برای مهمانی و یا مجلس خود به این فکر رفته اید که بهتر است چه رنگ لاکی را با آن ست کنید؛ باید بگوییم بهتر است از لاک هایی که رنگ نود و ملایم و یا سفید چرک دارند استفاده کنید، این ترکیب استایل شما را شیک و کلاسیک نشان می دهد.

رنگ لاک مناسب برای لباس طلایی

رنگ طلایی همانند رنگ قرمز جذابیت خود را دارد و به همین خاطر نیازی که حتما رنگ لاک خود را هم طلایی انتخاب کنید. برای لباس طلایی رنگ خود، لاک های کم رنگ و یا بی رنگ استفاده کنید.

رنگ لاک مناسب لباس سفید

سفید رنگی است همه پسند و پرطرفدار. خیلی از لباس ها سفید رنگ هستند؛ حتی اگر بعد از خرید بادی زنانه سفید رنگ به این فکر هستید که چه لاکی بزنید و با آن ست باید بگویم، اینجا دلبخواه خودتان است و هر رنگی که دوست دارید می توانید بزنید و لذت ببرید. اما اگر روی بادی سفید رنگ  خود شومیز و یا مانتو جلو باز رنگی می پوشید می توانید رنگ لاک را با لباس رویی ست کنید.

رنگ لاک برای لباس صورتی

رنگ صورتی ترکیبی از رنگ های قرمز و سفید است و پیشنهاد من به شما این است که برای جذابیت بیشتر از رنگ لاک سفید استفاده کنید؛ به این صورت هارمونی رنگ ها رو هم رعایت کردید. شما می توانید هر لباسی با هر رنگی را از طریق فروشگاه پوشاک زنانه های آنلاین سفارش بدید و بدون دغدغه این محصولات را درب منزل خود دریافت کنید. 

 ست کردن رنگ لاک با لباس بنفش

بهترین رنگ لاک برای لباس بنفش، لاک های رنگ سفید، زرد، نارنجی، قرمز، یاسی و کالباسی است. اگر از لاک های اکلیل دار هم استفاده میکنید، باید بگوییم شما درصد جذابیت ناخن هایتان را بالاتر برده اید.

رنگ لاک برای لباس های آبی

رنگ هایی مثل سفید، طوسی و قرمز از جمله رنگ هایی هستند که شما می توانید برای ست کردن با لباس ابی خود انتخاب کنید.

چند نکته جالب درمورد ست کردن رنگ لاک با رنگ لباس:

  • اگر لباس طرح دار سیاه و سفید دارید، بهترین رنگ لاک برای ست کردن با آن رنگ قرمز است.
  • لباس هایی که از پارچه های طرح دار پلنگی دوخته شده اند بهتر است که با رنگ لاک زرشکی و یا شرابی ست شوند.
  • بهترین انتخاب برای ست کردن رنگ لاک با لباس لیمویی روشن، رنگ نقره ای است.
  • اما اگر لباستان طرح دار صورتی سفید است، بهترین رنگ لاک برای آن آبی روشن است.
  • لباس زرد، یکی از خاص ترین لباسها می باشد که ممکن است انتخاب افراد سخت پسند باشد ولی اگر شما هم لباستان زرد رنگ است، بهتر است که لاک نارنجی رنگ را انتخاب کنید.
  • بهترین لاکی که برای ست کردن با لباس سرخابی رنگ باید انتخاب شود، رنگ صورتی چرک است.

سخن پایانی

به عنوان آخرین نکته باید بگوییم که شاید هیچ اجباری برای ست کردن رنگ لاک ناخن با رنگ لباستان وجود نداشته باشد، اما شما با اینکار جذابیت خودتان را بالاتر می برید. اما حالا شما بگید که تا بحال به این ست کردن دقت کرده بودید؟ یا اینکه لاک رنگ مورد علاقه خودتان را به ست کردن ترجیح می دهید؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا