دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

اکشندرامعلمی و تخیلیماجراجویانه

معرفی و دانلود تمام قسمت های فیلم پلنگ سیاه

بلک پانتر یا پلنگ سیاه نام یکی دیگر از فیلم های استودیو بزرگ و معروف مارول است که پس از اکران اولین قسمت آن در سال 2018 طرفداران و هواداران خاص خود را بدست آورده است، استودیو مارول که فیلم معروف و موفق انتقام جویان را در کارنامه خود دارد اینبار با شخصیتی متفاوت و داستانی متفاوت هواداران خود را سورپرایز کرد، ظهور شخصیت پلنگ سیاه از کشوری به نام واکاندا در آفریقا رخ می دهد، کشوری که بدلیل داشتن معادن فلز گرانبهای ویبرانیوم به یک کشور پیشرفته و البته مورد توجه قدرت های جهانی مبدل شده است، در این فیلم کشور واکاندا تحت فشار کشورهای دیگر قرار می گیرد تا ویبرانیوم خود را به اشتراک بگذارد و بلک پانتر باید به همراه گروه خود از واکاندا در مقابل این کشورها محافظت نمایید.  

استودیو مارول که در فیلم انتقام جویان از حضور تمام شخصیت های تاریخ سینمای خود بهره می برد، در آخرین قسمت آن از گروه پلنگ سیاه نیز بهره برده است که این نشان از ادامه فعالیت سینمای مارول روی فیلم جدید با شخصیتی متفاوت و سیاه پوست یعنی بلک پانتر است، این شخیت اولین ابرقهرمان سیاه‌پوست در کتاب‌های کمیک آمریکایی است، استودیو مارول این کاراکتر را که ساخته پرداخته فیلنامه نویس متبحر استن لی رد است وارد دنیایی کمیک خود کرده است.

در ادامه می توانید قسمت های اکران شده این فیلم را از طریق لینک های زیر در کیفیت های متفاوت بصورت رایگان و دوبله فارسی دانلود و تماشا کنید.

نوشته های مشابه
امتیاز IMDb به پلنگ سیاه واکاندا برای همیشه :
7.3/10

پلنگ سیاه واکاندا برای همیشه
Black Panther: Wakanda Forever

کارگردان : رایان کوگلر

نویسنده : رایان کوگلر

بازیگران : لتیتیا رایت، لوپیتا نیونگو، دانای گوریرا، وینستون دوک، آنجلا باست، فلورانس کاسوبا، کانی چیوم، میبل کادنا...

زبان : دوبله فارسی

زمان : 2 ساعت 46 دقیقه

ژانر : اکشن ، درام ، ماجراجویی

خلاصه داستان پلنگ سیاه واکاندا برای همیشه : 

پس از مرگ پادشاه تچلا ملکه راموندا، شوری، ام باکو، اوکویه و دورا میلاجه برای محافظت از پادشاهی واکاندا در برابر قدرت‌های جهانی مداخله گر می‌جنگند. در حالی که واکاندا ها تلاش می کنند تا کشور خود را وارد مرحله جدیدی از پیشرفت کنند، قهرمانان باید به کمک ناکیا و اورتراس متحد شوند و مسیر جدیدی را برای ملت خود ایجاد کنند ...

دانلود فیلم پلنگ سیاه واکاندا برای همیشه کیفیت 480 به حجم 906 مگ

دانلود فیلم پلنگ سیاه واکاندا برای همیشه کیفیت 720 به حجم 1300 مگ

دانلود فیلم پلنگ سیاه واکاندا برای همیشه کیفیت 1080 به حجم 2.5 گیگ

فیلم بلک پانتر واکاندا برای همیشه با بودجه ساخت 250 میلیون دلاری توسط استودیو مارول + والت دیزنی پیکچر در 11 نوامبر 2022 در آمریکا اکران گردید، تا کنون این فیلم نامزد دریافت 3 جایزه از جشنواره های فیلم دنیا شده است و در ماه اول توانسته مبلغ فروش خود را به 675 میلیون دلار برساند.

اکران شده
امتیاز IMDb به پلنگ سیاه 2018 :
7.6/10

پلنگ سیاه 2018
Black Panther

کارگردان : رایان کوگلر

نویسنده : رایان کوگلر

بازیگران : چادویک بوزمن، مایکل بی جردن، دانای گوریرا، لوپیتا نیونگو، دانیل کالویا، جان کانی، فارست ویتاکر ...

زبان : دوبله فارسی

زمان : 2 ساعت 14 دقیقه

ژانر : اکشن ، علمی تخیلی ، ماجراجویی

خلاصه داستان پلنگ سیاه 2018 : 

پادشاه واکاندا تچلا در بستر بیماری است و خواهرش تنها راه درمان او را بدست آوردن گیاه جاودیی می داند، آنها برای بدست آوردن گیاه باید به کوهستان بروند اما گیاه جاودان دیگر وجود ندارد، شوری خواهر شاه تصمیم می گیرد گیاه را بصورت مصنوعی پرورش دهد، اما قبل از رشد گیاه پادشاه می میرد، کشور واکاندا باید پادشاهی برگزیند، جنگ و نزاع بین مدعیان پادشاهی رخ می دهد، در همین حال بخشی از فلز گرانبهای ویبرانیوم به سرقت می رود، پلنگ سیاه باید به همراه گروه خود فلز را پس بگیرد ...

فیلم پلنگ سیاه 2018 با بودجه ساخت 200 میلیون دلار توسط استودیو مارول در 18 فوریه 2018 در آمریکا اکران گردید، این فیلم توانست برنده سه جایزه اسکار و برنده 116 جایزه دیگر از جشنوراه های فیلم دنیا و نامزد دریافت 281 جایزه دیگر شود و رکورد یکی از پر فروش ترین فیلم های تاریخ سینمای هالیوود را با مبلغ فروش 1.38میلیارد دلار را بدست آورد.

اکران شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا