دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

کسب و کار

لوله بازکنی تهران بشرط باز شدن 100 درصد و شبانه روزی

هر یک از انواع لوله های فاضلاب به مرور دچار گرفتگی میشوند و در اغلب مواقع نمی توان مانع از رخ دادن این اتفاق شد. البته راهکارهای ساده برای جلوگیری از گرفتگی لوله ها وجود دارد اما 100 درصد نیستند. به همین دلیل بهتر است با شرکت های لوله بازکنی که بهترین خدمات را در این زمینه ارائه می دهند آشنایی داشته باشید. شرکت لوله بازکنی تهران سماء یکی از مراکز قدیمی در تهران است که خدمات متنوع خود شبانه روزی با گارانتی و به شرط باز شدن گرفتگی لوله ها ارائه می دهد.

لوله بازکنی تهران به شرط باز شدن

یکی از چالش های همیشگی اغلب افراد در انتخاب لوله بازکنی، مطمئن نبودن از کیفیت کار آنها است. چون برخی از افراد سودجو با محلول های لوله بازکنی موقت مشکل گرفتگی لوله را برطرف نموده و هزینه را دریافت می کنند. بعد از چند روز همان گرفتگی ممکن است تکرار شود و شرکت لوله بازکن دیگر پاسخگو نیست. در این شرایط بهترین انتخاب شرکت لوله بازکنی تهران است که بتواند تضمین ارائه دهد. تهران سماء برای تمام خدمات خود گارانتی 100 درصد ارائه می دهد.

نحوه فعالیت تهران سماء به این صورت است که در شرایطی هزینه را دریافت می کند که مشکل گرفتگی لوله ها به طور 100 درصد برطرف شده باشد. اگر در بازه گارانتی مجدد همان گرفتگی در لوله ها ایجاد شود، لوله بازکن بدون دریافت دستمزد مشکل را رفع خواهد کرد. با توجه به اینکه لوله بازکن های این مجموعه دارای سابقه فعالیت و تجربه بالایی هستند و از دستگاه های پیشرفته برای باز کردن لوله ها استفاده می کنند، کیفیت کار آنها دارای تضمین صد در صد است.

نوشته های مشابه

لوله بازکنی تهران شبانه روزی

علاوه بر باز کردن لوله های فاضلاب به شرط باز شدن، در تمام مناطق پایتخت می توانید به صورت شبانه روزی از خدمات لوله بازکنی تهران سماء استفاده کنید. در هر ساعت از شبانه روز که لوله های حمام، آشپزخانه، حیاط، پارکینگ و توالت و غیره دچار گرفتگی شدند کافیست با این مجموعه تماس بگیرید. در کوتاه ترین زمان لوله بازکن با دستگاه های پیشرفته به محل اعزام شده و گرفتگی لوله ها را برطرف می کند.

لازم به ذکر است، در تمام روزهای سال؛ حتی روزهای تعطیل رسمی این مجموعه آماده خدمات رسانی به تمام مناطق پایتخت است.

لوله بازکنی تهران شبانه روزی

خدمات لوله بازکنی در تهران تضمینی

خدمات لوله بازکنی تهران سماء دارای تنوع بالایی بوده و هرگونه مشکل در لوله های فاضلاب با تضمین 100 درصد و بشرط باز شدن لوله و رفع مشکل توسط لوله بازکن حرفه ای انجام میشود. از جمله خدمات این مجموعه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تخلیه چاه تهران به شرط باز شدن 100 درصد

بسیاری از ساختمان های اداری، بیمارستان ها، رستوان، هتل و مراکز آموزشی و غیره امکان اتصال به فاضلاب شهری را ندارند. در این مراکز فاضلاب وارد چاه شده و به صورت دوره ای باید تخلیه شود. تخلیه چاه تهران یکی از خدمات ارائه شده توسط تهران سماء است که با تانکرهای مکنده بسیار قوی و پمپ های لجن کش بدون کثیف کاری انجام میشود. این خدمات فوری، شبانه روزی با دستگاه پیشرفته بدون کثیف کاری انجام شده و در تمام محله ها و مناطق پایتخت در دسترس است.

به دلیل تجربه بسیار بالای لوله بازکن های تهران سماء، در تخلیه چاه ابتدا بدون تخریب دهانه چاه فاضلاب شناسایی شده و تخلیه انجام میشود. تانکرها و پمپ های لجن کش استفاده شده در این مجموعه دارای قدرت بسیار بالایی بوده و هر نوع چاه با ارتفاع زیاد، سپتیک تانک، چاه توالت و دستشویی را تخلیه نموده و در نهایت تضمین 100 درصد ارائه می دهد. هزینه نهایی در این مجموعه به شرط باز شدن گرفتگی لوله ها و تخلیه 100 درصد چاه دریافت میشود.

لوله بازکنی تهران به شرط باز شدن

تشخیص ترکیدگی لوله

از دیگر خدمات این مجموعه تشخیص ترکیدگی لوله تهران با دستگاه است. در شرایطی که با مشکل نشت و ترکیدگی لوله های آب و فاضلاب توکار روبرو هستند و محل دقیق ترکیدگی را نمی توانید تشخیص دهید، کافیست با تهران سماء تماس بگیرید. به دلیل استفاده از دستگاه های حساس به امواج رادیویی و حرارتی بدون تخریب سرویس کاران این مجموعه محل دقیق ترکیدگی لوله ها را شناسایی می کنند.

متاسفانه برخی از افراد به دلیل استفاده از روش های سنتی در این شرایط بخش های زیادی از دیوار، کف یا سقف را برای شناسایی محل ترکیدگی لوله ها تخریب می کنند. این کار نه تنها زمان زیادی نیاز دارد، بلکه به دلیل تخریب هزینه بازسازی هنگفتی را برای کارفرما بوجود می آورد. تهران سماء تشخیص ترکیدگی لوله های آب و فاضلاب را به شرط عدم تخریب و انجام آن با دستگاه ارائه می دهد. در اغلب مواقع برای باز کردن لوله ها در این شرایط از فنر با سرمته های بسیار قوی استفاده شده و محلول کاربرد ندارد.

رفع گرفتگی لوله فاضلاب با مصالح ساختمانی

یکی از بدترین انواع گرفتگی لوله های فاضلاب، ورود مصالح ساختمانی از قبیل سیمان، قیر و گچ به داخل لوله ها است. با توجه به اینکه سیمان و سایر مصالح ساختمانی حلال قوی نداشته و استفاده از مواد اسیدی به جداره لوله ها و چسب آنها آسیب وارد می کند، باید راهکار دیگری را انتخاب کنید. تهران سماء در تمام مناطق پایتخت با شرط باز شدن لوله هایی که با مصالح ساختمانی گرفتگی دارند این خدمات را ارائه می دهد.

در باز کردن این نوع گرفتگی ها لوله بازکن ابتدا وضعیت لوله ها، جنس، عمر و مقدار مصالح موجود در آن را بررسی می کند. سپس بهترین دستگاه را انتخاب و بدون آسیب به لوله ها مصالح ساختمانی را تخلیه و مسیر عبور فاضلاب را باز می کند.

علاوه بر موارد فوق، خدمات تهران سماء شامل موارد زیر است:

  • لایروبی چاه
  • رفع نم و رطوبت
  • از بین بردن بوی بد فاضلاب
  • کول گذاری و طوقه چینی دهانه چاه
  • تعمیر و تعویض کاسه توالت فرنگی و ایرانی
  • تبدیل توالت ایرانی به فرنگی
  • باز کردن لوله فاضلاب شهری با سه نظام
  • رفع گرفتگی چاهک حمام و کفشور آشپزخانه
  • باز کردن لوله ناودان پشت بام
  • درآوردن اشیاء از چاه توالت و فاضلاب (گوشی موبایل، ساعت، انگشتر، فندک، طلا و غیره)

تهران سماء؛ لوله بازکنی تضمینی در پایتخت

در هر ساعت از شبانه روز که با مشکل گرفتگی لوله های فاضلاب، سرریز شدن فاضلاب از چاه توالت و فاضلاب، پر شدن چاه و غیره مواجه شدید، کافیست با شماره تلفن 09127762848 تماس بگیرید. لوله بازکن های تهران سماء در کوتاه ترین زمان با دستگاه های پیشرفته به محل اعزام شده و هر نوع گرفتگی لوله ها را به شرط باز شدن 100 درصد رفع می کنند. 7 روز هفته، 24 ساعت شبانه روز در تمام روزهای سال لوله بازکن های تهران سماء در تمام محله های پایتخت آماده خدمات رسانی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا