دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

آشپزیسلامت

خرید آنلاین تازه ترین انواع ماهی اوزون برون و شمال

ماهی یک پروتئین کم چرب با کیفیت بالا است. این ماده غذایی ، سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 و ویتامین هایی مانند D و B2 (ریبوفلاوین) است. ماهی سرشار از کلسیم و فسفر و منبع بسیار خوبی از مواد معدنی مانند آهن ، روی ، ید ، منیزیم و پتاسیم است. اگر دوست دارید تا سبک غذایی روزانه خود را تغییر داده و پروتئین بیشتری را به بدن خود برسانید ، می توانید با خرید آنلاین ماهی ، به این مهم دست پیدا کنید. انجمن قلب آمریکا ، خوردن ماهی حداقل دو بار در هفته را به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی سالم توصیه می کند. ماهی اوزون برون ، سرشار از پروتئین ، ویتامین ها و مواد مغذی است که می تواند فشار خون را کاهش داده و به کاهش خطر حمله قلبی یا سکته کمک کند. جهت خرید و تهیه انواع ماهی های با کیفیت و لذیذ ، می توانید به فروشگاه سلطان ماهی مراجعه کرده و مقرون به صرفه ترین محصولات را تهیه نمایید.

رعایت دستورالعمل های ماهی سالم

با رعایت دستور العمل های ماهی سالم ، می توانید میزان بیشتری از پروتئین و مواد معدنی را به صورت هفتگی به بدن خود برسانید. یاد بگیرید که چگونه ماهی را به درستی بپزید و برخی از دستور العمل های سالم را امتحان کنید. بهتر است غذاهای دریایی را انتخاب کنید که دارای آلاینده کم و فواید سلامتی بالایی دارند. خوردن ماهی منبع مهم اسیدهای چرب امگا 3 است. این مواد مغذی ضروری قلب و مغز ما را سالم نگه می دارند. دو اسید چرب امگا 3 موجود در ماهی EPA (ایکوزاپنتانوئیک اسید) و DHA (اسید دوکوزاهگزانوئیک) هستند. بدن ما ، اسیدهای چرب امگا 3 تولید نمی کند ، بنابراین باید آنها را از طریق غذایی که می خوریم دریافت کنیم. اسیدهای چرب امگا 3 ، در هر نوع ماهی یافت می شود ؛ اما به ویژه در ماهی اوزون برون زیاد است. برخی از انتخاب هایی که برای خرید آنلاین ماهی می توانید داشته باشید شامل ؛ سالمون ، قزل آلا ، ساردین ، شاه ماهی ، کنسرو ماهی خال مخالی ، کنسرو ماهی تن و صدف می‌ باشد.

فواید مصرف ماهی اوزون برون چیست؟

خوردن ماهی اوزون برون ، با کاهش فشار خون و کاهش خطر مرگ ناگهانی ، حمله قلبی ، ریتم غیرطبیعی قلب و سکته به حفظ سلامت قلب کمک کنید. به عملکرد سالم مغز و رشد بینایی و اعصاب نوزاد در دوران بارداری کمک می کند. ممکن است خطر افسردگی ، ADHD ، بیماری آلزایمر ، زوال عقل و دیابت را کاهش دهد. ممکن است از التهاب جلوگیری کرده و خطر ابتلا به آرتریت را کاهش دهد. ماهی ، یک نماد فرهنگی مهم در شمال کشور است که شیوه زندگی تفریحی و معنوی را در منطقه دریای خزر تعریف می کند. ماهی نه تنها منبع مهم تغذیه است ؛ بلکه صید ، تهیه و خوردن ماهی نیز ، از اقدامات فرهنگی و خانوادگی مهم است. برای مردم ایران ، به ویژه کسانی که در قسمت های شمالی و جنوبی کشور زندگی می کنند ؛ ماهی ، بخشی جدایی ناپذیر از زندگی آنها است و به عنوان نمادی از رفاه ، فرهنگ و میراث آنها به شمار می‌ رود.

نوشته های مشابه

خرید آنلاین ماهی

دستورالعمل های رژیم غذایی بین المللی مصرف ماهی 

دستورالعمل های رژیم غذایی بین المللی ، توصیه می کند که مردم دو بار در هفته ماهی بخورند. تمامی افراد ، می دانند که ماهی سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 است که می تواند برای قلب و مغز مفید باشد. اما آیا خوردن هر روز ماهی بی خطر است ؟ برای بیشتر افراد ، خوردن ماهی هر روز خوب است ؛ در حالی که ممکن است خوردن ماهی هر روز بی خطر باشد ، هنوز مشخص نیست که آیا این میزان از مصرف ، فواید سلامتی بیشتری دارد یا خیر. جهت خرید آنلاین ماهی ، می توانید به وب سایت مراجعه کنید. به عنوان مثال ، زنان باردار و کودکان باید از ماهی‌های بزرگ‌ تر با طول عمر طولانی‌ تر مانند ماهی تن پرهیز کنند ؛ زیرا این ماهی‌ ها می‌ توانند سطوح بالاتری از سموم مانند جیوه داشته باشند. اما در مقابل ، خوردن ماهی اوزون برون ، می توانید فواید فراوانی را به همراه داشته باشد. با رعایت اصول مصرف هفتگی ماهی ، مقدار مناسبی از فسفر و پروتئین را دریافت خواهید کرد.

سلطان ماهی

بهترین میزان مصرف ماهی به صورت هفتگی؟

بسیاری از مطالعات نشان داده‌ اند کسانی که چند بار در هفته آن را مصرف می‌ کنند ، در مقایسه با کسانی که هیچ چیزی نمی‌ خورند ، کمتر دچار حملات قلبی کشنده می‌ شوند. ملاحظات زیست محیطی بسیاری در مورد ماهی اوزون برون نیز وجود دارد ؛ از جمله خطر صید بیش از حد برخی گونه ها. برای اینکه مردم دو بار در هفته ماهی بخورند ، باید پرورش ماهی افزایش  یابد. برای این که زندگی سالم تر و اصولی تری را داشته باشید ؛ باید مصرف ماهانه و حتی هفتگی گوشت سفید خود ، به خصوص گوشت ماهی را افزایش دهید. مصرف طولانی مدت ماهی اوزون برون و دیگر ماهی های مفید ، می توانید خطر ابتلا به بیماری های آلزایمر و دمانس را در کهنسالی کاهش دهد. به شما توصیه می کنیم تا با مراجعه به فروشگاه سلطان ماهی ، خرید آنلاین ماهی و انواع میگو و گوشت های سفید را در دستور کار خود قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا