دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

مد و زیبایی

زیپوباز |‌ مرجع خرید فندک های زیپو

فندک زیپو، یکی از محصولات خاص و دوست‌داشتنی است که از محصولات معدنی و فلزی گردآوری شده است. این فندک پرطرفدار برای پخش شعله قوی و دوام طولانی آن شهرت دارد. با تکنولوژی جدید امروزه بسیاری از افراد به جای فندک‌های بادی، از فندک‌هایِ الکترونیکی استفاده می‌کنند، اما هنوز علاقه‌مندانی که به فندک‌های قدیمی و خاص علاقه‌مند هستند، وجود دارند.

فندک زیپو، نوعی فندک جیبی با تکنولوژی ابتکاری است که در برابر باد و هوا مقاومت و عملکرد بی‌نظیری دارد. فندک زیپو با سوخت جامد کار می‌کند، که شهرت این فندک را بیشتر از سوخت مایع در دهه‌ی ۱۹۳۰ به دست آورد. مهمترین نکته در مورد فندک زیپو، طراحی شگفت‌انگیز آن است. این فندک شامل بدنه‌ای با سطح مقطع در شکل بیضوی و کلاه شکل است، که با پوشش چرم برای حفاظت در برابر خراش و سایر خطرات پوشیده شده است. در مقابل طرح خوش‌نما و خاص آن، فندک زیپو به اندازه کافی کوچک است که در جیب شلوار، کیف‌های باری، یا کیف دستی قابل حمل باشد.

البته فندک زیپو به دلیل مبدل سوخت جامد به جرقه برقی در داخل آن، بزرگ‌تر و سنگین‌تر از بیشتر فندک‌های غیرتمام فلزی است. بعضی از مدل‌های فندک زیپو، از جمله مدل Armor، درست شده از فلزاتی مانند برنج، نقره و طلا هستند و توسط صنعتگران فوق‌العاده‌ی زیپو تزئین می‌شوند. با کاربرد این فندک‌های ویژه می‌توانید به سادگی از این محصولات برای کادو و هدیه به دوستان و عزیزان خود استفاده کنید.

نوشته های مشابه

آیا میدانید که نام زیپو از “زیپر” به معنای دهان بزرگ گرفته شده است؟ George G. Blaisdell، موسس شرکت زیپو، در سفری به Avions، شمال فرانسه، به “زیپر” پایبند بود و بر اساس این نام قالب فندکش را طراحی کرد.

به‌طور کلی، فندک زیپو به دلیل انعطاف پذیری، بی‌دردسری و ویژگی‌های مقاومت، توانسته است جایگاه خود را به عنوان یکی از محصولات مورد علاقه‌ی جمع‌آوران و طرفدارانی که به دنبال داشتن یکی از بهترین فندک‌ها در دنیا هستند، حفظ کند.

انواع فندکهای زیپوی طلایی، نقره ایی، لیمیتد ادیشن، رپلیکا 1941، وینتیج، آرمورکیس، رنگی، برجسته و همچنین زیپو های کلکسیونی و جدیدترین محصولات زیپو را در فروشگاه زیپوباز میتوانید بیابید.

فندک های زیپو در زیپوباز دارای گواهی اصالت هستند. با خیال راحت میتوانید خرید خود را سفارش دهید. سفارشهای فندک بین 2 تا 5 روز کاری برای شما ارسال میشوند. همچنین اگر در تهران هستید میتوانید بوسیله پیک موتوری تا حداکثر 4 ساعت سفارش خرید خود را درب منزل داشته باشید.

خرید آنلاین فندک زیپو از فروشگاه اینترنتی زیپوباز

یکی از اکسسوری‌هایی که امروزه کاربرد بسیاری دارد فندک است، چرا که فندک‌ برای روشن کردن آتش نیاز اولیه است.
کارخانه فندک زیپو در سال ۱۹۳۲ میلادی مصادف با ۱۳۱۰ شمسی توسط فردی به نام جرج گرنت بلیزدل در ایالات پنسیلوانیای آمریکا تاسیس شد. ایده اولیه ساخت فندک زیپو از انجا شکل گرفت که اقای بلیزدل به فکر ساخت فندکی افتاد که با وزش باد خاموش نشود. همین ایده اولیه موسس کارخانه فندک زیپو باعث شد تا فندکی با بنزین مخصوص به خود تولید شود.

خرید آنلاین فندک زیپو

فندک زیپو که در تمام دنیا طرفداران ویژه‌ای دارد در ۹۱ سال گذشته بیش از ۵۰۰ میلیون مدل مختلف تولید شده و به دست علاقه مندان رسیده است. دلیل این امر این است که خرید فندک زیپو همواره برای تمام افراد علاقه‌مند حس خوبی را ایجاد می‌کند. علاوه بر ایجاد حس خوب در هنگام خرید فندک زیپو مدل‌های مختلف این فندک هم باعث می‌شود تا برای هر سلیقه‌ای فندکی منحصر به فرد وجود داشته باشد.

تنوع فندک‌های زیپو در این سال‌ها به قدری زیاد شده است که برخی افراد به جمع آوری کلکسیون فندک زیپو روی آورده‌اند چرا که حس خوبی را با این کار در خود ایجاد کرده‌اند.
همچنین لازم است بدانید که فندک‌های زیپو قیمت‌های متفاوتی با یکدیگر دارند که بر أساس متریال و مدل‌هایی که تولید می‌شوند این قیمت تعیین می‌شود. به عنوان مثال برخی از فندک‌های زیپو تولید محدود هستند و در کل دنیا به تعداد محدودی و دست اشخاص خاصی وجود دارد که باعث افزایش مدل خاص فندک زیپو خواهد شد.

شماهم می‌توانید برای خرید أنواع فندک زیپو از طریق سایت ما اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا