دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

پوشاکمد و زیبایی

10 مدل لباس زیر که هر خانمی باید آن را داشته باشد!

سوتین نخی راحتی:

داشتن این لباس زیر برای هر خانمی واجب است. این مدل برای هر فصلی مناسب است. پارچه نخی، در فصل تابستان خنک و سبک است. همچنین در فصل سرد، گرمای بدن را محفوظ نگه می دارد.
این مدل از سینه بند، آن ها را لیفت نمی دهد. اما در عوض بسیار راحت است. همچنین برای استفاده ی روزمره گزینه ای عالی است. شما می توانید انواع رنگ بندی این مدل از سوتین را در سایت فروشگاه لناسنتر مشاهده نمایید.

شورت کلاسیک:

این مدل از شورت ها جز شناخته شده ترین و معروف ترین شورت های زنانه هستند. واقعیت این است که هر چند وجود شورت های فانتزی نیز لازم است اما هیچ شورتی به راحتی شورت های کلاسیک نیست! معمولا این مدل از شورت ها بسیار پرمصرف و کاربردی هستند. فراموش نکنید که این شورت ها نیز تاریخ مصرفی دارند و برای رعایت بهداشت و کمک به سلامت خود حداقل هر سال باید شورت های جدید تهیه نمایید.
فروشگاه لناسنتر، شورت های زنانه شیک، به روز و قیمت مناسب را در سایت خود قرار داده است. بهتر است فرصت دیدن آن ها را از دست ندهید.

سوتین توری:

معمولا از این مورد در کشوی لباس هر خانمی حداقل یک عدد را می توان یافت. پارچه ی توری، انتخاب مناسبی برای روزهای گرم تابستان است. این سوتین زنانه، خنک و سبک است. با پوشیدن آن در روزهای گرم می توان احساس راحتی را تجربه نمود.
اگر تا به حال پوشیدن این سوتین را تجربه نکرده اید، پیشنهاد می کنیم به سایت لناسنتر سری بزنید. آن را تهیه و لذت خنک بودن در روزهای گرم را تجربه نمایید. این لباس زیر همچنین از نظر اقتصادی نیز معمولا مقرون به صرفه و جز انواع سوتین ارزان است.

نوشته های مشابه

انواع سوتین اسفنجی:

داشتن حداقل یکی از انواع سینه بند اسفنج دار نیز برای هر بانویی لازم است. این مدل سینه بند می تواند جک دار نیز باشد. آن ها فرم زیبایی را به سینه ها می بخشند. پوشیدن شان در مهمانی ها استایل شیک تری برای شما می سازد. بسیاری از بانوان سوتین اسفنجی خود را از فروشگاه لناسنتر تهیه می نمایند. آنان طبق آمار ها و نظرسنجی ها از این خرید خود رضایت داشته اند.

انواع شورت لامبادا:

داشتن این مدل شورت، برای هر فردی ضروری است. شورت های بک لس و سی استرینگ نیز نمونه ای از این مدل لباس زیر هستند. لازم به ذکر است که این شورت، صرفا برای بانوان نبوده و برای آقایان نیز طراحی شده است.
یکی از کاربرد های آن، در مهمانی ها و زیر لباس های جذب و یا بدن نما است. با پوشیدن آن خیال تان از بابت عدم نمایش رد شورت راحت می شود! دومین دلیل ضرورت خرید آن برای متاهلین، ایجاد تنوع و گرما بخشیدن به رابطه ی زناشویی است. انتخاب این کوچک دوست داشتنی به عنوان لباس سولاریم نیز انتخاب بسیار شایسته ای است.
ما به شما شورت های لامبادای لناسنتر را پیشنهاد می دهیم. لناسنتر در این مورد نیز توانسته است مدل های متنوع و با کیفیتی را گردآوری نماید.

خرید لباس خواب

لباس خواب:

این مورد نیز از ضروریات کمد هر بانو است. پوشیدن آن، خصوصا اگر خوب و با کیفیت باشد باعث تجربه ی خوابی راحت و دلنشین خواهد شد. لباس خواب های لناسنتر با تنوع بالا در جنس، رنگ، مدل و قیمت تمامی سلایق را در بر می گیرد. این البسه در انواع بلند، کوتاه، جلوباز، چندتکه و… وجود دارد.

شورتکس:

شورتکس؛ شورت مخصوص روزهای قاعدگی است. این شورت ویژه در واقع یک دوست و ابزار کمکی برای روزهای سخت و استرس زایی است که هر بانو در هر ماه باید تجربه نماید. شورتکس، نه تنها در عادت ماهانه بلکه در روزهای پس از زایمان و سایر موارد خون ریزی و لکه بینی بانوان می تواند کمک کننده باشد. لناسنتر، در فروشگاه خود انواع شورتکس را نیز عرضه می نماید. شما می توانید به راحتی آن را به صورت آنلاین سفارش دهید و لذت آرامش در دوران قاعدگی را تجربه نمایید.

سوتین ورزشی:

انتخاب لباس ورزشی مناسب برای بانوان به مراتب حساس تر و مهم تر از آقایان است. یک لباس ورزشی مهم برای بانوان، سینه بند ورزشی است. بافت پستان ها، در تکان های شدید و فعالیت های بدنی حرفه ای نیازمند حمایت کافی است. سینه بند های ورزشی لناسنتر، دارای کیفیت مناسبی است و به خوبی از پستان ها حمایت می کند.

خرید لباس خواب

مایو:

قطعا ارتباط با طبیعت باعث آرامش می شود. متاسفانه در دنیای ماشینی و شلوغ این روزها امکان ارتباط با طبیعت کمتر مهیا می شود. اما یکی از راه های آسان، مراجعه به استخر و ارتباط با آب و انجام شنا است. شنا کردن برای هر کسی لذت بخش است. خصوصا اگر هوا گرم باشد این لذت دو چندان است. بنابراین یکی دیگر از البسه ای که باید هر کسی داشته باشد، مایو است.
مایو های زنانه در انواع یک تکه، مایو دامن دار، مایو دو تکه، مایو سه تکه و… وجود دارد. مایو مردانه نیز معمولا یک شورت با جنس پارچه ی ضد آب است. این پارچه رطوبت را جذب نمی کند و حس خیس شدن و سنگینی نمی دهد.
مایو های لناسنتر جز پرفروش ترین کالاهای این فروشگاه است که رضایت مندی بالای مشتریان را نیز به خود اختصاص داده است.

سوتین ژله ای(چسب سینه):

بعضی از تاپ های زنانه و البسه ی مجلسی به گونه ای طراحی شده اند که سوتین معمولی در زیر آن ها نمایان می شود. نپوشیدن سوتین نیز باعث عدم فرم دهی مناسب به سینه ها می شود. در این موارد سوتین های ژله ای به کمک بانوان می آیند. این سینه بند ها چسبی هستند و سینه را لیفت می نمایند.

فروشگاه لناسنتر یک مرکز تخصصی است که شما می توانید انواع مدل شورت، زیر پوش، سوتین و… را در آن بیابید و با خیال راحت خریداری نمایید. اگر در مناسب بودن محصول تردید دارید می توانید با تیم پشتیبانی در اینستاگرام لناسنتر به صورت رایگان مشاوره نمایید. آنان شما را تا رسیدن به محصول مناسب راهنمایی خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا