دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

تکنولوژیگوشی هوشمند

هواوی میت 20 ، بررسی و معرفی پرچمدار جدید هواوی با پروماگ

هواوی میت 20 پرچمدار جدید هواوی را بشناسید!

بالاخره بعد از تمام انتظارات شرکت چینی هواوی پرچمدار جدید خود را با نام هواوی میت 20 (Huawei Mate 20) به دوستداران و طرفداران خود معرفی و عرضه کرد. گوشی های سری Mate در چندین سال گذشته از پرطرفدارترین گوشی های کمپانی هواوی بوده اند و همواره استقبال زیادی در سراسر جهان از آنها صورت گرفته است. این بار شرکت هواوی سری Mate را در چهار مدل متفاوت به دوستداران خود عرضه کرده تا بتواند تمامی سلیقه ها را در بر بگیرد. میت 20 ، میت 20 پرو، میت 20 ایکس، میت 20 آر اس پورشه دیزاین!

چهار مدل از سری میت 20 که با تفاوت هایی که در ظاهر و کاربری هر یک از آنها ایجاد شده است سعی بر این داشته تا سلایق کاربران مختلف در نظر گرفته شود. اما این 4 مدل در عین تفاوت های نقاط اشتراکی نیز با یکدیگر دارند. هواوی در طراحی هر چهار مدل این خانواده از طراحی تمام شیشه ای و جذابی استفاده کرده که کار کردن با گوشی را واقعا لذت بخش خواهد کرد. همچنین قلب تپنده هر 4 مدل پردازنده پر قدرت و خاص کایرین 980 است که این پردازنده هفت نانومتری انجام هر گونه پردازشی را برای شما ممکن خواهد ساخت. نقطه اشتراک دیگر این مدل استفاده از دوربین سه گانه در همه آنهاست که امسال در پرچمداران سایر کمپانی ها نیز شاهد آن بوده ایم.

از لحاظ قیمتی دو مدل میت 20 و میت 20 ایکس مدل های به صرفه تر و با قیمت پایین محسوب می شوند و دو مدل میت 20 پرو و میت 20 آر اس پورشه دیزاین مدل های لوکس ، خاص و گرانقیمت تر هستند. که در آنها تکنولوژی های نوینی مانند تشخیص چهره سه بعدی و حسگر اثر انگشتی که در زیر نمایشگر قرار دارد به کار گرفته شده است.

هواوی میت 20

هواوی میت 20 (Huawei Mate 20)

هواوی میت 20 با طراحی تمام شیشه ای خود یک گوشی کاملا مدرن و شیک محسوب می شود. پردازش های شما در هواوی میت 20 بوسیله پردازنده بسیار قوی Kirin 980 انجام خواهد شد. این پردازنده در حال حاضر جز پردازنده های پرقدرت در عرصه تولید تلفن های همراه محسوب می شود. پردازنده ای کم مصرف که قابلیت های بالایی در زمینه دریاقت و پردازش اطلاعات معمولی و همچنین پردازش های هوش مصنوعی دارد. میزان رم اختصاصی میت 20 ، شش گیگا بایت و حافظه داخلی آن 128 گیگابایت است. در صورتی که نگران کمبود فضای داخلی ذخیره سازی در تلفن همراه خود هستید نیز باید گفت که کمپانی هواوی امسال خبرهای خوبی را با معرفی کارت حافظه اختصاصی هواوی nanoSD برای شما داشته است. این کارت حافظه که برای نخستین بار معرفی شده است با ظرفیت های 64، 128 و 256 گیگابایت برای رفع نگرانی شما در دسترستان خواهد بود.

باتری و اینترنت هواوی میت 20 (Huawei Mate 20)

نوع باتری در پرچمدار جدید هواوی با نسل قبلی سری Mate تقاوتی نداشته است؛ 4 هزار میلی آمپر ساعت ظرفیتی که برای میت 10 نیز در نظر گرفته شده بود. تنها چیزی که در خصوص باتری در نسل جدید متفاوت است اضافه شدن یک فناوری جدید در خصوص شارژ سریع است. مطابق ادعای کمپانی هواوی با استفاده از این فناوری جدید باتری شما بعد از گذشت مدت زمان 30 دقیقه باید تا 80 درصد شارژ شود. این فناوری افزایش سرعت شارژ در حالت وایرلس نیز با درصد کمتری افزوده شده است. به این صورت که در مدت 30 دقیقه می توانید شاهد شارژ شدن گوشی خود تا 30 درصد باشید.

هواوی میت 20

باید بدانید که اگر از هدفون بلوتوثی جدید هواوی استفاده می کنید می توانید از تکنولوژی شارژ معکوس نیز بیشترین بهره را ببرید یعنی از شارژ باتری موبایل خود برای شارژ هندزفری خود کمک بگیرید.

یکی از ملاک های انتخاب تلفن همراه امروژه و با افزایش استفاده از اینترنت در بسیاری از موقعیت های شخصی و کاری می تواند سرعت اتصال تلفن همراه به شبکه های اینترنتی باشد. هواوی ادعا می کند که میت 20 در حال حاضر دارای پرسرعت ترین اتصال به شبکه وای فای است. 1.732 گیگا بایت در ثانیه! یعنی اگر قصد دانلود یک فایل 2 گیگابایتی را داشته باشید فقط به 10 ثانیه زمان نیاز خواهید داشت!

میت 20 به نسخه 9 سیستم عامل اندروید مجهز شده است و رابط کاربری محبوب هواوی EMUI 9 شما را در قدم گذاشتن به دنیای میت 20 همراهی خواهد کرد.

صفحه نمایش هواوی میت 20 (Huawei Mate 20)

در میت 20 شاهد نمایشگر صفحه ای هستید که نمونه آن در گذشته و در طراحی محصول آنر 8 ایکس مکس به کار برده شده بود. تنها تغییراتی که صورت گرفته است سایز و رزولوشن نمایشگر است. میت 20 دارای یک صفحه نمایش 6.53 اینچی، LCD و با رزولوشن 1080*2244  و با پوشش محافظ گوریلا گلس 5 می باشد. کلید هوم که در نسخه های قبلی به صورت فیزیکی قرار داشت حذف شده است و حسگر اثر انگشت به قسمت پشتی گوشی و زیر ماژول مربعی دوربین های پشتی منتقل شده است. نوع قرار گیری دوربین ها در این فضای مربعی شکل نیز از خلاقیت های کمپانی هواوی در طراحی گوشی میت 20 است که در پرچمداران سایر کمپانی ها دیده نمی شود.

دوربین هواوی میت 20 (Huawei Mate 20)

هواوی میت 20

هواوی سعی کرده تا با به کار بردن دوربین های حرفه ای در پرچمدار جدید خود طراحی و کارایی میت 20 را تکمیل کند. در محصولات جدید هواوی یعنی گوشی های سری Mate 20 از بهترین لنز دوربینی که در حال حاضر برای تلفن های همراه استفاده می شود یعنی لنز فوق عریض لایکا استفاده شده است. سه دوربینی که در قاب پشتی گوشی قرار دارند به ترتیب 16 مگاپیکسلی با لنز فوق عریض لایکا، 12 مگاپیکسلی و یک لنز تله فوتو 8 مگا پیکسلی هستند. این لنز ها با دارا بودن قابلیت هایی مانند فوکوس خودکار، لرزشگیر اپتیکال، زوم سه مرحله ای و … می توانند نوید ثبت تصاویر با کیفیت بالا را به شما بدهند.

با داشتن گوشی میت 20 شما قدرت تصویربرداری صحنه های اسلوموشن را خواهید داشت و همچنین صاحب نخستین گوشی در جهان هستید که کاملا از عکس های ماکرو پشتیبانی می کند.

دوربین 24 مگا پیکسلی سلفی گوشی نیز از قافله عقب نمانده و با دارا بودن یک لنز 24 میلی متری عریض قابلیت ثبت تصاویر سلفی شما را با بهترین کیفیت خواهد داشت. دوربین های سری میت 20 هواوی قابلیت های هوش مصنوعی بسیاری را نیز همپای سایر رقبایشان در اختیار شما قرار خواهد داد.

امیدوارم این مقاله مورد پسند شما واقع شده باشد و با مطالعه آن با گوشی های سری میت 20 کمپانی هواوی آشنایی لازم را پیدا کرده باشید، از اینکه همراه بخش تکنولوژی مجله آنلاین پروماگ هستید، سپاسگزاریم…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا