دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

تکنولوژیلپ تاپ

رونمایی ایسوس از لپ تاپ زنبوک 15 پرو مجهز به تاچ اسکرین

لپ تاپ جدید ایسوس مجهز به تاچ اسکرین

در اولین روز نمایشگاه کامپیوتکس 2018 شرکت ایسوس از زنبوک 15 پرو جدید خود رونمایی کرد در این لپ تاپ از یک تاچ اسکرین لمسی به جای پد لمسی موس استفاده شده است. در این تاچ اسکرین یکسری نرم افزارها و نوارهای ابزاری جدید در اختیار کاربر قرار گرفته است این تاچ اسکرین تمامی کنترل های حرکتی موس را نیز پشتیبانی می کند.

همانطور که از یک زنبوک حرفه ای انتظار می رود زنبوک 15 پرو قدرتمند و حرفه ای با یک صفحه نمایش 15.6 اینچی از نوع لمسی 4k UHD بدون قاب که 100 درصد از سیستم رنگ Adobe RGB پشتیبانی می کند (نوع فول اچ دی نیز در دسترس خواهد بود) پردازنده گرافیکی جی فورس GTX 1050 گرید بازی با 4 گیگابایت حافظه از نوع DDR5 ، و پردازنده اینتل i9 & i7 & i5 که هر کدام بصورت جداگانه در دسترس هستند ، حافظه 16 گیگابایت DDR 4 و هارد بیشتر از 1 ترابایت از نوع SSD بهره می برد.

ایسوس برای رقابت با اپل و ایجاد تغییر در لپ تاب های سنتی در زنبوک 15 پرو این تاچ اسکرین را جایگزین تاچ پد کرده عملاً در این لپ تاب شما دو صفحه نمایش دارید صفحه نمایش اصلی برای ارائه اطلاعات و نمایش پنجرهای ویندوز و دومی هم یک تاچ اسکرین 5.5 اینچی از نوع فول اچ دی که همانند یک گوشی هوشمند قادر است بسیاری از ابزارهای ویندوز را در اختیار کاربر قرار دهد و براحتی با گوشی سینک شود و حالت Mirror را با گوشی ایجاد نماید در این تاچ اسکرین یک نوار ابزار قابل تنظیم توسط کاربر نیز وجود دارد.

تاچ اسکرین زنبوک 15 پرو می تواند بعنوان توسعه صفحه اصلی مورد استفاده قرار گیرد کیبورد ، ماشین حساب ، نمایش آیکون صفحات شبکه های اجتماعی ، نمایش ویدیو و پخش موزیک از امکاناتی هستند که کاربر می تواند از طریق تاچ اسکرین به آنها دسترسی داشته باشد.

زنبوک پرو 15 دارای بلوتوث 5 ، اتصال Wi Fi ، USB C پورت USB 3 نوع A ، درگاه کارت حافظه میکرو اس دی ، سیستم صدای هارمن کاردن 71 واتی و باطری Li Pol با 8 سلول که می تواند تا 9.5 ساعت برق این لپ تاپ را تامین کند است.

طبق اعلام شرکت ایسوس این لپ تاپ پیشرفته ماه آینده روانه بازار خواهد شد. قیمت حدودی اعلام شده 2299 دلار آمریکا می باشد.

منبع : سایت ایسوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا