دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

فیلم

معرفی فیلم پسر زیبا به کارگردانی فلیکس فن گرونینگن

معرفی فیلم پسر زیبا

نام اصلی فیلم:  Beautiful Boy (پسر زیبا)

تاریخ اکران عمومی: ۱۲ اکتبر سال ۲۰۱۸ ( مصادف با ۲۰ مهر ماه سال ۱۳۹۷)

IMDb: امتیاز  7/3 از 10

مدت زمان اجرای فیلم: ۱۲۰ دقیقه

بودجه ساخت فیلم : ۲۵ میلیون دلار

کارگردان: فلیکس فن گرونینگن

نویسنده: فلیکس فن گرونینگن، لوک دیویس

بازیگران: تیموتی کالامت، استیو کارل، ایمی رایان، کاتیا دور، استفانی اسکات، مورا تیرنی، تیموتی هوتون، اندرو رویو و لیزا گای همیلتون

ژانر فیلم: بیوگرافی – درام

زبان اصلی فیلم: انگلیسی

کشور سازنده فیلم: ایالات متحده امریکا

فیلم پسر زیبا 2018

خلاصه داستان فیلم پسر زیبا

فیلم پسر زیبا، درامی است که بر اساس خاطرات پر فروش پدر و پسری به نام های دیوید شف (با بازی استیو کارل) و نیک شف (با بازی تیموتی کالامت) ساخته شده است. این داستان زیبا و میخکوب کننده، اعتیاد دردناک نیک، که یک نوجوان پاک بیشتر نیست، و تلاش های دلسوزانه پدرش برای رهایی او از بند اعتیاد را روایت می کند. نیک که پسری باهوش و بسیار فعال است، در مدرسه و کالج همیشه سر آمد همه دانش آموزان دیگر در تمامی رشته ها در دبیرستان بود ولی متاسفانه به تازگی معتاد شده است. پدرش، دیوید، بعد از این که متوجه اعتیاد پسر بزرگش نیک به مواد مخدر متامفتامین می شود، سخت تلاش می کند تا او را از این منجلاب هولناک نجات دهد.

این داستان دردناک و در نهایت امید بخش، روایتی بسیار زیبا و سوزناک از رابطه میان پدر و پسری است که تلاش می کنند یکدیگر را درک کنند و مورد قبول یکدیگر قرار بگیرند، ولی هر بار در تلاش های شان شکست می خورند. دیوید شف که یک روزنامه نگار و نویسنده موفق امریکایی است و داستان های زیادی را در مورد اعتیاد فرزندان دیگران دیده و روایت کرده است، حالا شاهد فرو رفتن پسر معصوم و نوجوان خودش در این باتلاق بی انتها است و باید این بار جگر گوشه اش را از بند این شیطان کریستالی برهاند.

حقایقی در مورد فیلم پسر زیبا

جالب است بدانید که تهیه کنندگان و نویسنده فیلم پسر زیبا، در سال ۲۰۱۳ اعلام کردند که قرار است نقش دیوید شف، پدر خانواده را، مارک والبرگ ایفا کند ولی انگار مارک والبرگ جای دیگری مشغول بود و نتوانست خود را برای بازی در این درام زیبا آماده کند و در نتیجه نقش دیوید شف به استیو کارل رسید؛ که البته انتخاب خوب و دقیقی هم از آب در آمد.

فیلم پسر زیبا در کل باز خورد های مثبت و متوسط به بالایی را از منتقدان، داوران و بینندگان دریافت کرده است. در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو حاضرین، منتقدان و داوران، بازیگران اصلی فیلم، یعنی تیموتی کالامات و استیو کارل و همچنین فلیکس فن گرونینگن، کارگردان آن را برای مدت طولانی تشویق کردند و به احترام زیبایی های این فیلم درام چند ثانیه ای به صورت ایستاده کف زدند.

وب سایت اینترنتی Rotten Tomatoes در مورد فیلم پسر زیبا اعلام کرده است: بازی این دو بازیگر، یعنی تیموتی کالامات و استیو کارل به قدری قوی و جذاب است که حتی در لحظاتی که سکوت بر سکانس هایی از فیلم حکم فرما می شود، وجود بدون کلام و ساکت آن ها لحظات به یاد ماندنی را در ذهن بیننده ثبت می کند.

برای کسب آگاهی از زمان اکران جدیدترین فیلم ها به این قسمت  وارد شوید و برای خواندن مطالب بیشتر اینجا را کلیک کنید.

گالری تصاویر فیلم پسر زیبا 2018

از شما همراهان مجله پروماگ که انتهای این متن با ما بوده اید سپاسگزاریم و امیدواریم که فیلم فوق مورد پسند شما واقع شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا