دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

گردشگری

ویژگی های یک هتل خوب چیست؟ + راهنمای رزرو هتل خارجی

تا حدودی در هنگام رزرو هتل خارجی و داخلی نباید به عکس های هتل اعتماد کنید چرا که این عکس ها در روز اول افتتاح یا بعد از یک بازسازی حسابی گرفته شده است.

البته نه اینکه تمام هتل ها با عکس هایشان متفاوت باشند.

این مسئله را مطرح کردیم چرا که در حال حاضر اکثر خریدها و رزروها به صورت آنلاین انجام می شود و یک خرید بد می تواند سفر شما را به کلی خراب کند و اعتماد شما را نسبت به خرید آنلاین از بین ببرد.

نوشته های مشابه

برای این که بتوانید یک رزرو خوب برای سفرتان داشته باشید ابتدا باید از یک سایت معتبر اقدام به خرید کنید، سپس به سراغ مشخصات هتل بروید و در صورت تمایل از روی عکس های هتل انتخاب کنید.

یکی از سایت های معتبر و با سابقه در زمینه سفر و گردشگری را از اینجا مشاهده کنید.

برای راهنمایی هم، خوب است بدانید هتلی که ویژگی های زیر را داشته باشد یک هتل خوب برای اقامت و سفر شما خواهد بود.

با توجه به تجربه ای که در حال حاضر در صنعت هتل داری وجود دارد، مهم است که هتل ها چه خدمات برجسته ای ارائه می کنند. مردم فقط برای اینکه در یک هتل خوب استراحت کنند کیلومترها دورتر سفر می کنند حال می خواهد یک سفر خصوصی باشد یا یک تور سازمان یافته، کیفیت هتل احساس کلی از تعطیلات شما را تعیین می کند.

موارد زیر ویژگی های اساسی یک هتل خوب است

هتل خوب

  1. تمیز و مرتب

این حیاتی ترین ویژگی است که هر هتلی باید داشته باشد. تمام اتاقهای هتل باید تمیز باشند. این شامل

  • اتاق های عمومی
  • دستشویی ها
  • رستوران
  • راه پله ها
  • و اتاق های خصوصی
  • و …

است. آلودگی همیشه با میکروب ها در ارتباط است زیرا مقدار زیاد آن زمینه تولید میکروب را ایجاد می کند. و این میکروب ها می توانند مهمانان هتل را در معرض برخی بیماری ها قرار دهند. هر هتلی باید از داشتن پرسنل کافی برای حفظ سطح بهداشت هتل اطمینان حاصل کند. مبلمان هتل نیز باید به شکلی مرتب و منظم چیده شود.

  1. کارکنان

کارکنان چهره یک هتل هستند زیرا لحظه ای که مهمان در هتل وارد می شود تا زمان خروج از آن، آنها با کارکنان در تماس هستند. آنها کسانی هستند که تجربه مهمان در هتل را تعیین می کنند.

کارکنان باید:

  • مهربان
  • با حوصله
  • تمیز
  • منظم
  • خوش برخورد
  • مسلط به خدمات
  • سریع
  • و …

باشند.

  1. موقعیت قرارگیری

همچنین می توان هتلی را با توجه به موقعیت مکانی آن خوب دانست. این کار به شما امکان می دهد کارهای خود را بدون اتلاف وقت، تلاش یا پول زیاد انجام دهید. یک هتل نیز باید در مکانی امن واقع شود. مهمانان سناریویی نمی خواهند که در آن نگران سرقت وسایل خود باشند.

  1. نیازهای مشتریان در اولویت قرار دارد

همه چیز هتل در مورد مردم و ارائه خدمات است. هتلی که نیازهای مشتری خود را در درجه اول قرار دهد همیشه از شهرت خوبی برخوردار است.

مهمانان هتل هایی را می خواهند که در آنجا خدمات شخصی به آنها داده شود.

وقتی آنها چنین خدماتی را دریافت می کنند، می توانند بارها و بارها برگردند زیرا آنها نمی توانند تجربه ای را که در آن هتل خاص داشته اند فراموش کنند.

کارکنان هتل همچنین باید اطمینان حاصل کنند که نیازهای مهمان بیش از نیاز آنها است.

  1. وای فای رایگان

ما در عصری هستیم که فناوری به سرعت در حال رشد است. برای هتل ها نیز تنظیم به همان اندازه مهم است. وقتی میهمانان در هتل اقامت می کنند باید راهی برای برقرای ارتباط با دیگران داشته باشند که در حال حاضر تنها در فضای اینترنت ممکن می باشد و اگر قرار باشد هزینه بیشتری برای خرید خط و اینترنت بپردازند باید بودجه بیشتری برای سفر در نظر بگیرند.

هتل می تواند با ارائه خدماتی تحت عنوان اینترنت رایگان حسابی در جلب نظر مسافران موفق باشد. آنها می توانند از طریق اینترنت با خانواده و دوستان ارتباط برقرار کنند و بنابراین مهم است که هتل ها Wifi رایگان به مشتریان خود ارائه دهند.

البته هتل ها از جهات مختلف بررسی می شوند و هتل خوب از نظر هر مسافر ویژگی های خاصی باید داشته باشد که در بالا مهم ترین آن ها که اکثر کاربران سایت booking نیز به دنبال آن هستند آورده شده است.


پیشنهاد پروماگ جهت مطالعه بیشتر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا