دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

گوشی هوشمند

گوشی سونی اکسپریا XZ2 پریمیوم پرچمدار گوشی های سال 2018

شما می توانید گوشی سونی اکسپریا XZ2 پریمیوم را در دو رنگ مشکی و سیلور تا اواسط سال 2018 خریداری کنید.

سونی در ماه فوریه دو مدل از گوشی هوشمند اکسپریا XZ2 را روانه بازار کرد اما سونی تصمیم گرفته در همان قالب XZ2 مدل پریمیوم آن را تا اواسط سال 2018 عرضه نماید این مدل صفحه نمایش بهتر ، حافظه بیشتر و دارای دوربین پشتی دوگانه است.

با در نظر گرفتن این ارتقاها واقعاً این مدل از اکسپریا می تواند آیفون ایکس و گالکسی S9 را به چالش بکشد طبق گفته سونی این گوشی هوشمند تا اواسط سال جاری در سرتاسر جهان در دسترس مردم خواهد بود.

از دوربین اکسپریا XZ2 پریمیوم شروع می کنیم : این منطقه از گوشی های هوشمند جایی است که سونی همیشه نهایت بهره را از آن به نفع خود برده است برای اولین بار سونی دو سنسور را در دوربین دوگانه XZ2 پریمیوم بکار برده یک سنسور رنگی 19 مگاپیکسلی و یک سنسور 12 مگاپیکسلی مونوکرم (تک رنگ) که هدف از ترکیب آنها امکان گرفتن عکس های با کیفیت بالا در نور کم است.

نوشته های مشابه

در واقع سونی ادعا کرده که این دوربین می تواند به حساسیت باور نکردنی ISO 51200 برسد این تنها یک بخش از تولید تصویر با کمترین لرزش مطابق این استاندارد است که بخش بعدی آن مرتبط می شود به نرم افزار و پردازشگر تصویر که سونی آن را نیز ارتقا داده است در حال حاضر این بالاترین امتیاز ISO است که در یک گوشی هوشمند پیاده سازی شده است.

مانند گوشی استاندارد اکسپریا XZ2 در داخل این گوشی نیز یک پردازنده Snapdragon 845  جا داده شده است اما RAM اکسپریا XZ2 پریمیوم با دو گیگابایت افزایش نسبت به مدل استاندارد 6 گیگابایت در نظر گرفته شده است.

 باطری گوشی نیز بزرگتر شده و 3540 میلی آمپر بر ساعت است.

سونی اکسپریا XZ2 پریمیوم با صفحه نمایش 5.8 اینچی از نوع 4K با پشتبانی HDR همراه است و وضوح بسیار بالایی برخوردار می باشد این تنها گوشی موجود در بازار است که می تواند ویدیوهای 4K را ضبط و به نمایش بگذارد و همزمان نیز ویدیوهای HDR را نیز ضبط و نمایش دهد ( XZ پریمیوم سال گذشته دارای صفحه نمایش 4K بود ولی قابلیت ضبط 4k را نداشت).

یک سنسور اثر انگشت در پشت گوشی ، یک پورت USB-C برای شارژ گوشی و اتصال به کامپیوتر و تجهیزات صوتی بهمراه اندروید نسخه Oreo 8 برای این گوشی در نظر گرفته شده است. این گوشی نیز ضد آب و از شارژ بیسیم پشتیبانی می کند. 

سونی توانسته با تغییرات عمده در دوربین ، صفحه نمایش و ضبط تصویر و طراحی گوشی استاندارد اکسپریا XZ2 ، گوشی اکسپریا XZ2 پریمیوم را به یک گوشی ارزشمند تبدیل نماید. اما باید منتظر ماند که ببینیم سونی چه قیمتی را برای این گوشی اعلام می نماید و آیا یک قیمت رقابتی با گوشی های آیفون ایکس و سامسونگ S9 در نظر می گیرد یا خیر به احتمال زیاد با توجه به قیمت حال حاضر اکسپریا XZ2 که 800 دلار می باشد قیمت این گوشی بالاتر از این رقم اعلام شود.

مشخصات فنی

گوشی سونی اکسپریا XZ2 پریمیوم
[supsystic-tables id=44]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا