دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

مد و زیبایی

آرایشگاه مردانه تهران بکس و خدمات آن

میکروبلیدینگ ابرو 

داشتن ابروهایی خوش‌فرم و زیبا آرزوی هر خانم و آقایی  است .  چراکه ابروها تاثیر زیادی در زیبایی چهره فرد دارند و تغییر حالت آن‌ها می‌تواند به قیافه افراد تنوع ببخشد . شرکت‌های آرایشی با دانستن این موضوع تلاش می‌کنند ، که هرروز محصولات آرایشی جدیدتر مانند قلم ابرو، مداد ابرو، ریمل ابرو، ماژیک ابرو و… را تولید کنند تا خانم‌های عزیز بتوانند با استفاده از آن‌ها ابروهایشان را به فرم دلخواه خود درآورند .

نکته اینجاست که اثرات این مواد آرایشی موقتی است . و درنهایت فرمی مصنوعی به ابروها می‌بخشد . ضمن اینکه تهیه مواد آرایشی از برندهای نامطمئن می‌تواند به ابروهای افراد آسیب بزند و باعث ریزش این موضوع شود .

یکی از این روش‌های زیبایی که بدون نیاز به جراحی ابروهایی پهن با حالت دلخواه را به شما هدیه می‌دهد، میکروبلیدینگ است .  این روش را می‌توان راه‌حلی نیمه دائمی برای پر کردن قسمت‌های خالی ابرو با استفاده از رنگ‌دانه‌های شبیه به رنگ موهای طبیعی ابرو دانست . اگر شما هم از جمله کسانی هستید که آرزوی داشتن ابروهایی پهن و خوش‌حالت را دارید . و به هر دلیلی نمی‌توانید از کاشت ابرو استفاده کنید . 

میکروبلیدینگ ابرو یکی از جدیدترین روش‌های پر کردن ابروهاست که ماندگاری نسبتا طولانی دارد و برای پر کردن قسمت‌های خالی ابرو یا اصلاح فرم آن‌ها استفاده می‌شود . 

 این روش کمی تهاجمی است .  و خراش‌های بسیار کوچکی بر روی پوست ایجاد می‌کند. این خراش‌ها باید با استفاده از رنگ‌دانه‌های همرنگ موهای طبیعی ابرو پر شوند . تا قسمت‌های خالی آن را به‌طور کامل پر کنند و ابرو کمی پرتر و جذاب‌تر به نظر برسد . نتایج این روش در مقایسه با سایر روش‌های پر کردن ابرو مانند تاتو، هاشور و… طبیعی‌تر است . و ماندگاری بیشتری هم دارد .

نکته مهم این است که میکروبلیدینگ باید توسط یک فرد ماهر و متخصص انجام گردد .  تا ابروها کاملا قرینه و یکدست باشند و مقدار مناسبی رنگ‌دانه وارد پوست شود . با توجه به این موضوع توصیه می‌کنیم به جایی مراجعه کنید که متخصص آن دانش کافی در خصوص شناسایی آناتومی چهره فرد و تعیین بهترین فرم ابرو برای او را دارد .  نکته دیگر این که این کار نیاز به ترمیم دارد . و حدود ۴ تا ۶ هفته بعد از جلسه اول باید مجددا مراجعه بفرمایید . تا فرم ابروها طبیعی‌تر و زیباتر شود و ماندگاری آن نیز بالاتر برود . 

بهترین آرایشگاه مردانه در تهران بکس 

هیرکات مو (کوتاهی ) 

  •  کات و برش مو اصولی مو 
  • انواع کوپ های کوتاه وبلند
  • کوپهای فانتزی کوتا پایه دار ..بدون پایه.
  • ایجاد حجم در مو.
  • حجم گیری صحیح مو
  • آموزش تخصصی هیرکات مو توسط حمید بخشی 
  • شناخت چهره و انتخاب صحیح مدل کوپ
  • انواع کوپهای خشک و خیس
  • کار با تیغ
  • هیرکات ژورنالی مو
  • کار با قیچی های پیتاژ

بدون شک مدل و آرایش مو یکی از عناصر مهم در جذابیت آقایان میباشد . مدل موی کوتاه مردانه در انواع استایل فشن ، خامه ای ، سایه روشن ، دیزلی ، بغل سفید ، بوکسوری و …

امروزه با وجود مدل‌های مختلف موی مردانه و پسرانه، صنعت آرایشگری رونق زیادی گرفته است . 

پروتز مو 

کار گیری پروتز مو برای پوشاندن قسمت‌های خالی شده سر در سال‌های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است و افراد مختلف به خصوص آقایان از آن استفاده می‌کنند. این روش به عنوان یک راهکار موقت برای برگرداندن اعتماد به نفس و جذابیت افراد بسیار عالی است و در مقایسه با کاشت مو هزینه‌ها و دردسرهای به ظاهر کمتری دارد.
در این روش موهای مصنوعی که از مواد مختلفی ساخته شده‌اند در پروتزهایی از جنس نانو کاشته می‌شوند و با استفاده از چسب‌های مخصوصی به پوست سر می‌چسبند. پروتزهایی نانویی بسیار نازک و ظریف هستند و قطری در حد یک تار مو دارند. به همین دلیل نتایج آن در مقایسه با کلاه گیس‌ها طبیعی‌تر و ظریف‌تر است؛ اما اگر با کاشت مو مقایسه کنید کاملا متوجه مصنوعی بودن موها خواهید شد .
 
موهای مصنوعی و پروتزهای مورد استفاده در این روش با توجه به نوع طاسی و الگوی ریزش موی افراد، جنس و حالت موهای او و سن و سال فرد ساخته شده و سپس با استفاده از چسب‌های مخصوص به صورت دانه دانه بر روی قسمت‌های خالی شده سر قرار می‌گیرند.
این راهکار به صورت موقتی می‌تواند قسمت‌های خالی شده سر را بپوشاند؛ اما اگر دوست دارید که برای همیشه موهایی پرپشت داشته باشید باید به صورت مرتب آن را ترمیم کنید یا به سراغ روش‌هایی با نتایج دائمی بروید.

تزیین و دسته گل عروس

مدل دسته گل عروس برای جشن عقد و عروسی به همراه انواع گل برای دسته گل عروس را در ادامه این بخش تهیه و گردآوری کرده ایم. انتخاب دسته گل عروس یکی از مهم ترین تصمیمات در مورد تزیینات مربوط به گل است. عروس می تواند دسته گل خود را با دیگر تزیینات محل برگزاری مراسم عروسی هماهنگ کند، و یا به گونه ای انتخاب کند که در عکس های عروسی چشمگیر باشد . 

مدل دسته گل عروس برای جشن عقد

تناسب دسته گل عروس برای جشن عقد با لباس عروسی تان در زیبایی و شکوه شما نقش دارد. می توانید از گل هایی متفاوت برای دسته گل عروس عقد کنان استفاده کنید، ولی توجه داشته باشید که، رنگ ها باید با هم تناسب داشته باشند. به هماهنگی گل ها با لباس عروس فکر کنید، قبل از اینکه دسته گل تان را سفارش دهید، به سبک لباس عروس تان توجه کنید.

 گریم داماد در آرایشگاه داماد حمید بخشی

از بین بردن مشکلات بینی با متد جدید در گریم 

 با استفاده از یک سری تکنیک های خاص مشکلاتی که در بینی مانند بیش از حد بزرگ بودن ، یا بیش از حد کوچک بودن را رفع کنید . برای اینکه بتوانید بینی داماد را کوچک تر نشان بدهید ، می توانید فاصله بین ابرو ها را تا حد نسبتا کمی بیشتر کنید . تا بینی داماد کوچک تر نشان داده شود .
 اگر داماد دارای بینی پهن دارد ، می توانید از ابتدای سوراخ های بینی تا مکانی که پهنی بینی کشیده شده است ، را با رنگ تیره رنگ آمیزی کرد .  تا حدی این پهنی نمایان نشود . 

تعادل در گونه داماد در آرایشگاه داماد حمید بخشی

زمانی که فردی برای گریم کردن خودش به آرایشگاه مراجعه می کند ،  تنها هدفی که وجود دارد این است . که صورت به شکل کامل بیضی باشد . و گونه های داماد برجسته نماید .
 برای اینکه بتوانید گونه ها و بینی را برجسته در بیاورید ، می توانید بخش بالای گونه داماد را با رنگ روشن برجسته تر کنید .  روی خود گونه ها را با رنگ تیره برجسته تر بکنید . با این روش می توانید که به صورت کامل گونه های داماد برجسته کنید .

  متعادلسازی چانه 

یکی دیگر از اصلی ترین راه های آرایش کردن داماد ، همین تعادل در چانه داماد می باشد . 
برای اینکه شما بتوانید چانه بلند داماد را تا حدی بپوشانید ، می توانید با رنگ روشن این کار را انجام بدهید . 
 اما از طرف دیگر اگر می خواهید که چانه پهن داماد را به صورت کامل درست نمایید ،  و تعادل را در چانه پهن داماد به وجود بیاورید ، می توانید از رنگ های تیره در کار خود استفاده نمایید ‌. 

در خصوص تناسب در لب ها باید گفت: آخرین مرحله و اصلی ترین مرحله این می باشد ، که شما تناسب در لب ها را به وجود بیاورید . 

در نظر بگیرید که برای اینکه بتوانید لب ها را برجسته نمایید ،  می توانید گودی زیر لب را با رنگ تیره رنگ آمیزی کرده تا برجسته تر به نظر بی آید و بالای لب ها را با رنگ روشن رنگ آمیزی بکنید . 

 در گریم داماد شما می توانید با استفاده از رنگ های تیره و روشن آرایش کامل را انجام نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا