دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

مد و زیبایی

عمل بوکال فت با بهترین جراحان تهران در کلینیک زیبایی کیمیا

شاید توضیحاتی را در رابطه با بوکال فت شنیده باشید؛ اما اگر به کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با آن علاقه‌مند باشید بهتر است بدانید که جراحی بوکال فت در حقیقت ساده‌‌‌ترین و کم هزینه‌‌ترین روشی است که با کمک آن افرادی که صورتی چاق دارند، می‌‌‌توانند صورت خود را به طور کلاسیک‌‌‌تری تبدیل نمایند. زمانی که این جراحی روی صورت انجام می‌گیرد، هیچ آثاری از بخیه روی صورت باقی نخواهد ماند. جراحی بوکال فت به‌‌‌ گونه‌ای انجام می‌شود که چربی‌های لپ صورت را تخلیه می‌‌کنند و در نهایت گونه‌ها حالت قلبی شکل پیدا کرده و برجسته خواهند شد.

نحوه انجام بوکال فت

هنگامی‌ که قصد دارید جراحی بوکال فت را روی صورت خود انجام دهید، پس از انجام آن جای بخیه باقی نخواهد ماند و برش عمل از داخل دهان انجام می‌گیرد. برش بوکال فت کوچک بوده و در حین جراحی توده چربی صورت برداشته می‌‌‌شود. این چربی به ‌‌قدری عمیق است که بیشتر شدن حجم آن سبب چاق‌تر دیده شدن صورت خواهد شد. ممکن است که حجم این چربی در هر سو یکسان نباشد. می‌بایست توجه کرد که پس از برداشتن چربی، حجم آن در هر دو سمت صورت یکسان باشد.

در حین این عمل باید مقدار مناسبی از چربی دور دهان نیز برداشته شود تا به‌ حالت مورد نظر دست یافت. در زمان انجام عمل بوکال فت، صورت فرد را بی‌‌ حس می‌کنند و پس از آن احتیاجی به ‌‌بستری شدن نخواهد بود. پس از تخلیه چربی صورت، قسمتی که شکافته شده را از داخل دهان بخیه می‌‌‌زنند. بخیه در بوکال فت جذبی بوده و احتیاجی به‌‌ کشیدن نخواهد داشت.

چربی بوکال فت به ‌‌قدری مقاوم است که با فعالیت بدنی و رژیم غذایی از بین نمی‌‌رود. در عمل بوکال فت برگزیدن یک جراح منحصر به ‌فرد از اهمیت زیادی برخوردار است. اگر جراح مهارت لازم را نداشته باشد، امکان دارد که به نتیجه مطلوبی دست نیابید. پزشک باید تخصص و تبحر لازم برای ایجاد برش درست و مناسب را داشته باشد تا به ‌بافت و عضلات صورت خدشه وارد نکند. در نهایت پزشک باید تشخیص دهد که چه حجمی‌ از چربی بوکال می‌بایست خارج شود.

بوکال فت

مراقبت‌ های بعد از جراحی بوکال فت

ممکن است تا چند روز پس از عمل بوکال فت کمی ‌درد و خونریزی در قسمت برش دهان وجود داشته باشد؛ اما در کم‌ترین زمان محل برش برطرف می‌‌‌شود و هیچ آثاری باقی نمی‌‌‌ماند. اگر در دوران نقاهت دردی را احساس نمایید می‌‌توانید با کمک انواع مسکن درد را کاهش دهید. پس از عمل، فک خود را زیاد تکان ندهید و در صورت امکان غذاهای نرم و آبکی میل کنید. برای پیشگیری از عفونت، پس از خوردن غذا دهان را با سرم شست‌ و شو دهید و هفت روز آنتی ‌بیوتیک مصرف نمایید.

هرگز به‌‌ صورت خود فشار وارد نکنید، سر خود را به سمت پایین خم نکنید و از انجام فعالیت‌های بدنی دشوار پرهیز نمایید. پس از عمل و تا زمانی که زخم شما بهبود یابد، از کشیدن سیگار اجتناب ورزید. هرگز با زبان خود به‌ محل برش و بخیه ضربه نزنید. بوکال فت در زیبا شدن صورت تاثیر بسزایی دارد و برای رسیدن به صورتی زیبا باید یک دکتر ماهر را برگزینید.

طول دوره بهبودی

دوره نقاهت بوکال فت می‌‌‌تواند براساس نوع جراحی متفاوت باشد؛ اما اکثر اشخاصی که این جراحی را انجام داده‌اند، پس از سه روز توانسته‌‌اند به‌ فعالیت زندگی خود بازگردند. از مزیت‌های عمل بوکال فت عدم وجود کبودی پس از عمل است. اصولا این عمل خونریزی به همراه نداشته و به ‌‌همین سبب شخص در ساعت کمی ‌بعد از جراحی می‌‌‌تواند به ‌‌منزل بازگردند. ممکن است که فرد پس از جراحی تا چندین روز درد کمی ‌داشته باشد؛ در این صورت می‌تواند با استفاده از دارو درد خود را کاهش دهد.

به ندرت مشاهده شده که دو روز اول، محل برش و بخیه ممکن است دچار خونریزی شود؛ اما محل بخیه در داخل دهان پس از گذشت چند مدت به ‌‌طور کلی برطرف خواهد شد و هیچ آثاری از محل جراحت باقی نمی‌‌ماند. بعد از عمل بوکال فت، در همان روز فرد مرخص می‌شود. بعد از جراحی بوکال فت صورت کمی‌ متورم شده و در این صورت لازم است تا برای کاهش تورم، در هنگام خواب ارتفاع زیر سر خود را بلند کنید و بهتر است از دو بالش استفاده نمایید.

جراحی بوکال فت

سخن پایانی

افراد به این منظور تحت جراحی بوکال فت قرار می‌گیرند که گونه‌‌ چاق در قسمت میانی صورت بیش از حد مورد توجه نباشد. قسمت بالایی گونه‌ها به دلیل تخلیه کردن چربی دهان برجسته می‌‌‌شود که نتیجه‌‌ مطلوبی را به همراه خواهد داشت. جراح تحت هیچ شرایطی به دنبال لاغری صورت نبوده؛ بلکه قصد دارد تا صورت حالت کلاسیکی پیدا کند تا زیبایی را دوچندان سازد. انتخاب یک پزشک ماهر و با تجربه برای این جراحی زیبایی بسیار موثر خواهد بود. اگر صورت شما بیش از حد چاق است پیشنهاد می‌شود تا هرچه سریع‌‌تر برای انجام بوکال فت اقدام نمایید.

کلینیک زیبایی کیمیا چندین سال است که به صورت تخصصی در حوزه پوست و مو فعالیت دارد. برای اطلاع از هزینه بوکال فت و رزرو نوبت می‌توانید وارد وبسایت https://kimiyabeautyclinic.com/ شوید و یا با کلینیک کیمیا با شماره‌های 09121442114 و 02177167495 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا