دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

معماری و دکوراسیون

بهترین خانه های سال 2018

بهترین و عجیب ترین خانه های سال 2018

سال 2018 به لحاظ پیشرفت در معماری خانه های مسکونی، سالی بسیار جذاب و جالب بود؛ در سال 2018 با پیشرفت تکنولوژی و محبوبیت ساخت ساختمان هایی محکم و البته بسیار زیبا شاهد ساخت خانه هایی خیره کننده بودیم که همین امر باعث شد لقب بهترین خانه های سال 2018 را به ساحتمان های ساخته شده در این سال بدهند. پس از جستجوی فراوان، ما 6 مورد از بهترین خانه های سال 2018 را در این مطلب گرد هم جمع آوری کردیم.

آیا شما نیز به دنبال داشتن خانه ای لوکس و رویایی هستید؟ آیا انتخاب طرح دلخواه خود و خانوادتان برای خانه رویاییتان بسیار دشوار و زمان گیر است؟ اگر شما نیز می خواهید هر چه سریع تر انتخاب خود را کرده و مشغول طراحی خانه آرزوهایتان شوید، بهتر است ابتدا مطلب ما را بخوانید تا بتوانیم شما را در این امر دشوار یاری کنیم. از شما همراهان همیشگی مجله اینترنتی پروماگ می خواهیم تا انتهای مطلب همراه ما باشید تا با 6 مورد از بهترین خانه های سال 2018 آشنا شوید.

1- بهترین خانه های سال 2018: خانه پلاناری (خانه ای با سقف مسطح و پوشیده از چمن)

اولین خانه از میان بهترین خانه های سال 2018، خانه پلاناری یا همان خانه مسطح است. این خانه بسیار لوکس استودیو طراحی MK27 ساخته شده است. این خانه خیره کننده دارای یک سقف بتنی بزرگ پوشیده از چمن است، که همانطور که در تصویر می بینید در ترکیب با باغ اطرافش، نمای بسیار زیبایی به ساکنین خود ارائه می دهد. این خانه پلاناری یا همان خانه مسطح همچنین پنجره های سقفی و پانل های خورشیدی نیز روی سقف خود جای داده است.

داخل خانه به دو بخش اصلی تقسیم می شود: یک بخش برای کارکنان و بخش بزرگ دیگر مخصوص خانواده ساکن در این ساختمان است. دکور داخلی ساختمان ترکیبی شیک از چوب، بتن و شیشه است.

بهترین خانه های سال 2018

2- بهترین خانه های سال 2018: خانه درختی

این ساختمان که دومین مورد از بهترین خانه های سال 2018 است، خانه درختی نام دارد. این خانه درختی بسیار زیبا از مکعب هایی تشکیل شده است که علاوه بر زیبایی دو چندان، باعث استحکام ساختمان نیز می شوند. این ساختمان دارای عایق، لعاب کارای بسیار عالی، پوشش ساختمانی بسیار محکمی است تا بتواند پایداری دمای داخلی خود را حفظ کند.

بهترین خانه های سال 2018

3- بهترین خانه های سال 2018: خانه صخره ای

خانه صخره ای که سومین مورد از بهترین خانه های سال 2018 محسوب می شود، با طراحی McCall، خانه ای بسیار لوکس و خیره کننده است که زمینی پر از صخره در اطراف خود دارد. ستون های بتنی ساختاری، روکش چوبی ساج و لعاب کاری فوق العاده آن همراه با گرانیت فراوان ترکیبی بی نظیر ایجاد کرده اند.

بهترین خانه های سال 2018

4- بهترین خانه های سال 2018: خانه هابیتی

این خانه هابیتی عجیب و در عین حال بسیار زیبا چهارمین مورد از بهترین خانه های سال 2018 در نظر گرفته شده که دارای سقفی همانند هلال ماه دارد که از چمن پوشیده شده است. فضای داخلی خانه دارای دو اتاق خواب، دو حمام، یک اتاق پذیرایی و اتاق غذاخوری، … است. این خانه هابیتی نیز همانند خانه درختی و دو ساختمان ذکر شده دیگر در این مطلب بسیار مستحکم و مناسب زندگی رویایی است.

بهترین خانه های سال 2018

5- بهترین خانه های سال 2018: خانه شیشه ای روی آب

پنجمین مورد بهترین خانه های سال 2018 خانه شیشه ای روی آب است. اگر در این خانه شیشه ای زندگی کنید، هر دفعه ای که از پنجره ها به بیرون بنگرید، حس خواهید کرد که در حال شنا کردن در داخل دریاچه هستید… آیا این احساس خارق العاده را دوست ندارید؟ همچنین استفاده از انرژی با پمپ حرارتی، پانل های خورشیدی، سیستم های بازیابی گرما و شیشه های سه جداره به حداقل رسیده است!

بهترین خانه های سال 2018

6- بهترین خانه های سال 2018: خانه ای مدرن به سبک انبارهای قدیمی

و اما آخرین مورد بهترین خانه های سال 2018! این خانه عجیب اما بسیار لوکس، قبلا یک انبار بوده و ذهن خلاق طراح ما آن را تبدیل به یک خانه رویایی کرده است. در شیشه ای ساختمان، نمایی بسیار زیبا به آن بخشیده است. از رو به رو که به داخل خانه نگاه کنید، می توانید کتابخانه بزرگ و نیز طراحی جالب داخل انبار قدیمی را ببینید. بی شک این ایده ای بسیار مدرن و جذاب است! اینطور نیست؟

بهترین خانه های سال 2018

 

سخن آخر

ما در این مطلب سعی کردیم 6 مورد از بهترین خانه های سال 2018 را به شما معرفی کنیم. افراد زیادی وجود دارند که به دنبال طرحی رویایی برای خانه خود هستند اما نمی دانند چه باید کنند! با مطالعه این 6 مورد می توانید بهترین خانه های سال 2018 را بشناسید و شما نیز دست به کار شوید! ما وظیفه خود را انجام دادیم و حال نوبت شما است که با توجه به سلیقه شخصی خودتان، و با کمک گرفتن از مطالب بخش دکوراسیون طرح دلخواه خود را انتخاب کنید و هر چه سریع تر خانه خود را بسازید.

از اینکه باز هم با ما همراه بودید از شما متشکریم. امیدواریم مطلب ما در مورد بهترین خانه های سال 2018 مورد پسند شما واقع شده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا