دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

کسب و کار

ترکیب روغن های گیاهی برای مو

آیا می دانید کدام یک از ترکیب روغن های گیاهی برای مو مفید است؟ آیا می دانید روغن های گیاهی برای مو بسیار موثر از روش های شیمیایی هستند؟ در این مقاله قصد داریم در مورد انواع روغن های گیاهی صحبت کنیم. اگر مشکل ریزش مو دارید ادامه مقاله را از دست ندهید.

این روزها بسیاری از مردم با مشکل ریزش مو دست و پنجه نرم می کنند. ریزش مو عوامل مختلفی دارد که از مهم ترین آن ها می توان به وراثت اشاره کرد.

اگر از ریزش موهای خود خسته شده اید و درمان های شیمیایی به تقویت و جلوگیری از ریزش موهای شما کمکی نکرده اند، می توانید از روغن های گیاهی استفاده کنید.

نوشته های مشابه

روغن رزماری برای موهای چه می کند؟

روغن رزماری را می توان یکی از روغن های مهم برای مو دانست. ترکیباتی که در این روغن موجود است باعث می شود تا ریزش موها به مرور زمان کم شود. این روغن همچنین روند سفید شدن موها را به تعویق می اندازد. پس اگر ریشه موهایتان به دلایل مختلف تضعیف شده است، استفاده از روغن رزماری می تواند یک گزینه بسیار مناسبی برای تقویت ریشه موهایتان باشد.

آرگان چه کمکی به تقویت موها می کند؟

آرگان یکی دیگر از روغن های گیاهی برای مو می باشد. محال است زمانی که صحبت از تقویت موها می شود، اسمی از آرگان به میان نیاید. این روغن به سبب فواید بی شماری که دارد، به طلای مایع معروف است. این روغن از شکنندگی، وزشدن و همچنین از ریزش موها جلوگیری می کند.

برای استفاده از روغن آرگان هیچ محدودیتی وجود ندارد و تقریبا تمامی افراد می توانند از آن استفاده کنند. اگر موهای شما به وسیله وسایل حرارتی سوخته است و یا رنگ کردن های مداوم به موهایتان آسیب رسانده است می توانید از این روغن استفاده نمایید.

روغن نارگیل، روغنی موثر برای تقویت موها

روغن نارگیل را می توان در صدر روغن های موثر برای تقویت موها دانست. این روغن از فشرده سازی میوه نارگیل به دست می آید. افرادی که موهایشان بر اثر عوامل مختلفی آسیب دیده است و درخشندگی و نرم بودنشان را از دست داده اند؛ می توانند از این روغن استفاده کنند.ترکیب روغن های گیاهی

 

استفاده از این روغن در دراز مدت می تواند باعث شود تا موهایی درخشان و نرم داشته باشید. برای این کار نیاز است تا هر شب موهای خود را به این روغن آغشته نمایید و مالش دهید.

بادام معجزه ای دیگر

روغن بادام از مغز بادام گرفته می شود. این روغن را می توان معجزه ای دیگر برای تقویت و همچنین درخشندگی موها دانست. روغن بادام حاوی اسیدهای چرب، پروتئین ها، ویتامین E و آنتی اکسیدان می باشد. به سبب همین ترکیبات استفاده از این روغن می تواند از ریزش موها جلوگیری نماید.

زیتون روغن مهم دیگر در تقویت موها

روغن زیتون را می توان یکی از روغن های مهم دیگر در تقویت موها دانست. این روغن از فشرده سازی زیتون به دست می آید. برای این که بتوانید از مصرف این روغن نتیجه بگیرید کافیست هر شب موهای خود را به وسیله این روغن ماساژ دهید. روغن زیتون علاوه بر این که برای تقویت موها موثر است می تواند برای تقویت پوست نیز مورد استفاده قرار گیرد.

کلامی پایانی

تا به این جا به معرفی ترکیب روغن های گیاهی برای مو پرداختیم. هر کدام از روغن ها دارای فواید بی شماری هستند که می توانند به ترمیم موهای شما کمک کنند.شما می توانید برای تهیه این روغن ها به روغنکده بکلی مراجعه نمایید.

این روغن های یک جایگزین عالی به جای روش های شیمیایی هستند. پس اگر می خواهید از این روغن ها نتیجه مطلوب را بگیرید کافیست به طور مداوم از آن ها استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا