دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

کسب و کار

معرفی تسکولو نرم افزار مدیریت پروژه ایرانی توسط رسانه‌ی دانشگاه کسب و کار

تسکولو یکی از نرم افزارهای ایرانی پرطرفدار و ترجمه شده به زبان‌های اسپانیایی و انگلیسی برای مدیریت پروژه است که استفاده از آن میزان بهره‌وری و فعالیت‌ تیمی را در سازمان‌های مختلف افزایش می‌دهد. برای استفاده اصولی از این نرم افزار مدیریت پروژه و آشنایی کامل با ویژگی‌ها و کاربردهای آن بهتر است که در دوره‌های آموزشی شرکت کنید. یکی از دلایل پرطرفدار شدن این برنامه اضافه شدن امکان برقراری تماس تلفنی در جدیدتربن آپدیت آن است.

در این مقاله قصد داریم اطلاعات بیشتری درباره نرم افزار محبوب تسکولو و قابلیت‌های آن و همچنین سرگذشت بنجامین فرانکلین نابغه معروف آمریکایی به نقل از وب‌سایت دانشگاه کسب و کار در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. دانشگاه کسب و کار رسانه‌ای تخصصی در حوزه کارآفرینی است که تمامی موضوعات مرتبط با کارآفرینی را پوشش می‌دهد.

نرم افزار تسکولو چیست و بیشتر توسط چه کسانی استفاده می‌شو؟

همان‌طورکه در مقدمه نیز اشاره کردیم تسکولو یکی از بهترین نرم افزارهای مدیریت پروژه ایرانی چندزبانه است که به‌عنوان یک میزکار برای کسب و کارهای مختلف فضای مناسبی را ایجاد می‌کند تا به صورت دورکاری و به طور کاملا تخصصی و حرفه‌ای پروژه‌های خود را مدیریت کرده و به بهترین شکل آن‌ها را اجرا کنند. این نرم افزار مدیریت پروژه بیشتر توسط شرکت‌هایی مورد استفاده قرار می‌گیرد که به صورت تخصصی در حوزه‌های مختلفی مانند ساخت بازی، تبلیغات و بازاریابی، ساخت فیلم، ساخت آهنگ، سرگرمی‌های مختلف و… مشغول فعالیت هستند و برای تمرکز روی کارهای روزانه و رسیدن به اهداف خود از تسکولو کمک می‌گیرند.

نوشته های مشابه

قبل از اینکه به معرفی قابلیت‌های تسکولو بپردازیم به این نکته توجه داشته باشید که اگر به کارآفرینی و موضوعات مرتبط با آن علاقمند هستید، توصیه می‌کنیم حتما سری به وب‌سایت‌هایی مانند فرچون، فوربز، دانشگاه کسب و کار، بیزینس اینسایدر و هاروارد بیزینس ریویو بزنید و اطلاعات خودتان را در موضوعات کارآفرینی، استارتاپ، سرمایه‌گذاری و توسعه فردی بالا ببرید. مهم‌ترین ویژگی‌ها و قابلیت‌های این نرم افزار پرطرفدار عبارت‌اند از:

  • تعریف اهداف کوتاه‌مدت، بلندمدت و تعیین سررسید برای انجام کارها
  • ایجاد نوآوری در مدیریت و کنترل پروژه
  • امکان ایجاد چندین صفحه مجزا برای تحقق اهداف پروژه اصلی
  • مدیریت و کنترل بهتر کارهای مربوط به پروژه
  • امکان ایجاد چک لیست و یادآوری کردن کارها
  • امکان یکپارچه‌سازی و متصل کردن نرم افزار به ابزارهای دیگر
  • دسترسی به تمام اطلاعات مورد نیاز کاری
  • فعالیت هماهنگ اعضای تیم به صورت آنلاین
  • برقراری کاربردتری‌ترین و موثرترین نوع ارتباط بین اعضای تیم
  • ایجاد فضایی بسیار مناسب برای مدیریت امور گروهی یا شخصی
  • رصد لحظه‌ای فعالیت‌های انجام شده توسط اعضای تیم
  • ثبت زمان مصرف شده برای انجام پروژه و ارائه یک گزارش کاری دقیق
  • امکان ثبت نظرات و دیدگاه‌ها
  • منشن اعضای تیم، به اشتراک گذاشتن فایل‌های کاری
  • پیوست کردن و امکان برقراری گفتگو به صورت خصوصی یا عمومی
  • امکان ارائه گزارش از میزان پیشرفت کارها و…

استفاده از نرم افزار مدیریت پروژه تسکولو به چه میزان هزینه نیاز دارد؟

استفاده از نرم افزار تسکولو ابتدا برای همه افراد رایگان است و هزینه‌ای بابت نصب آن دریافت نمی‌شود. اما برای استفاده از قابلیت‌ها و دستیایی به سطوح بالاتر آن حتما باید هزینه پرداخت کنید. بسیاری از کسب و کارهای نوپا با کمتر از ده عضو از سطح پایه و رایگان این نرم افزار بهره‌مند می‌شوند‌‌.‌ اما کسب و کارهای حرفه‌ای و با سابقه باید برای استفاده از سطوح حرفه‌ای و اختصاصی نرم افزار مدیریت پروژه تسکولو هر ماه یا به صورت سالانه هزینه بپردازند.

بسیاری از نرم افزارها به حدی پیچیده هستند که استفاده از آن‌ها را بسیار سخت می‌کند و در روند رسیدگی به امور شرکت‌ها اختلال به وجود می‌آورند و رسیدن به اهداف کاری و بهبود کار تیمی را با مشکلات بسیار زیادی مواجه می‌کنند. استفاده از قابلیت‌ها و امکانات وسیع موجود در نرم افزار تسکولو تاثیر بسیار مثبتی در روند انجام امور و برقراری رابطه مفید و منظم بین اعضای مختلف تیم دارد و به تکمیل شدن کارهای پروژه کمک زیادی می‌کند‌؛ بنابراین هر هزینه‌ای که برای استفاده از این برنامه پرداخت شود، ارزشش را دارد. همه شرکت‌های معتبر و معروفی مانند مدیانا، سپهر صادرات، بهار تل، دانا سپند و… که از تسکولو برای مدیریت پروژه‌های خود استفاده کرده‌اند از قابلیت‌های این نرم افزار رضایت کامل داشته‌اند.

بنجامین فرانکلین که بود و چگونه باعث آزادی آمریکا شد ؟

بنجامین فرانکلین نابغه آمریکایی معروف یکی از برجسته‌ترین و معروف‌ترین دانشمندان و مخترعان دوره خود بود که در طول زندگی پرفراز و نشیب خود خدمات بسیار مفیدی را به جامعه آمریکا ارائه داد. او با امضای چهار سند مهم شامل پیمان‌نامه با کشور فرانسه و بریتانیا، قانون اساسی ایالات متحده آمریکا و اعلامیه استقلال باعث شد که انقلاب آمریکا با همکاری کشور فرانسه به موفقیت برسد و جنگ نیز تمام شود. او نابغه‌ای بود که در آزادی آمریکا نقش بسیار پررنگی داشت‌. او بخشی از دوران زندگی خود را در چاپخانه برادرش گذرانده بود و در همان دوران به خواندن کتاب‌ها و مجلات علاقه‌مند شد. او با تلاش‌‌های فراوان توانست امتیاز یک روزنامه را بخرد و بعد از مدتی چاپخانه رسمی خود را راه‌اندازی کند.

از مهم‌ترین فعالیت‌های این دانشمند بزرگ می‌توان به مواردی مانند انتشار سالنامه، تاسیس کتابخانه در فیلادلفیا، تاسیس کالج در فیلادلفیا، تاسیس اولین موسسه بیمه در آمریکای شمالی، تاسیس شرکت آتش‌نشانی در فیلادلفیا، تاسیس سازمان شبه نظامی در فیلادلفیا هنگام درگیری و جنگ بین کشورهای انگلیس و فرانسه و کمک به ایجاد نیروی پلیس شهری در سال 1745 اشاره کرد. بنجامین در سن هفتاد سالگی برای نجات آمریکا به کشور فرانسه سفر کرد تا سربازان فرانسه برای مقابله با ارتش انگلستان به آمریکا کمک کنند. در نهایت انگلیسی‌ها توسط سربازان آمریکایی و فرانسوی محاصره شدند و در سال 1781 با تسلیم ارتش انگلستان ایالات متحده آمریکا آزاد شد.

جمع بندی

در این مقاله به معرفی ویژگی‌های و قابلیت‌های نرم افزار تسکولو به‌عنوان یکی از بهترین و محبوب‌ترین نرم افزارهای مدیریت پروژه ایرانی پرداختیم و در ادامه بنجامین فرانکلین یکی از نابغه‌های معروف آمریکایی را معرفی کردیم. برای آشنایی بیشتر با این نرم افزار و مطالعه زندگی‌نامه این نابغه و مخترع آمریکایی به وبسایت دانشگاه کسب و کار با آدرس اینترنتی http://businessuni.net/ مراجعه کنید.

منبع : دانشگاه کسب و کار | Businessuni.net | رسانه کارآفرینی

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا