دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

کسب و کار

معروفترین کارت های ویزیت دنیا کدامند؟

استفاده از طراحی و چاپ کارت ویزیت فوری و آنلاین امروزه یکی از ضروریات برای هر فرد به شمار می آید. به ویژه آنکه خدمات یا محصولات ارائه شده توسط او نیازمند تبلیغات و ارتباط با مشتریان باشد. استفاده از کارت ویزیت قدمت زیادی دارد و در بسیاری از کشورهای جهان به عنوان ابزاری کارآمد برای تبلیغات محسوب می شود. در این مقاله شما را با چند مورد از معروف ترین کارت ویزیت در دنیا آشنا می کنیم و خواهیم گفت که چرا از آن ها به عنوان معروف ترین کارت ویزیت یاد می شود.

معروف ترین کارت های ویزیت دنیا 

استفاده از کارت ویزیت در تمام دنیا یکی از روش های اصولی و جدی برای بازاریابی به شمار می آید. شما نمی توانید کسب وکاری راه بیندازید اما از روش های تبلیغاتی و بازاریابی آن غافل شوید. کارت ویزیت هم به عنوان یکی از ساده ترین و پرکاربردترین ابزارهای مورد استفاده برای بازاریابی و معرفی برند به مشتریان محسوب می شود.

فرقی نمی کند که از کارت لمینت برجسته استفاده می کنید، یا کارت های ساده. مهم این است که با طراحی هوشمندانه بتوانید از این ابزار برای معرفی بیشتر برند خود بهره ببرید. در ادامه چند مورد از معروف ترین کارت ویزیت در دنیا را به شما معرفی می کنیم تا بدانید که اصول تبلیغاتی چگونه می تواند یک کارت ویزیت را در ذهن مخاطب ماندگار کند.

نوشته های مشابه

کارت ویزیت بیل گیتس

  1.   بیل گیتس: این نام اگرچه در کنار مایکروسافت معروف شد اما کمتر کسی نام یکی از ثروتمندان معروف آمریکا به نام بیل گیتس را نشنیده است. حالا در کنار همه مواردی که او را معروف و خاص کرده کارت ویزیت او نیز در زمره معروفترین ها می باشد. شاید برای شما جالب باشد که بدانید بیل گیتس از کارتی استفاده می کند که 50 سال پیش یعنی در سال 1975  طراحی شده و کماکان بدون تغییر مانده است. او در این کارت از رنگ های طلایی و نارنجی به شکل ساده ای استفاده کرده تا جذابیت ظاهری کارت ویزیت  حفظ شود.
  2.   استیو جابز: کارت ویزیت مالک اپل نیز یکی از کارت ویزیت های جذاب و ساده است که از سادگی به بهترین شکل در طراحی کارت ویزیت خود بهره برده است. لوگوی اپل که به صورت رنگی در این کارت در سمت چاپ طراحی شده به خوبی نشان دهنده محصولات این برند است. در این کارت از المان های تاثیرگذار بر مخاطب به خوبی استفاده شده است. کارتی ساده در عین حال با داشتن المان هایی که پیام این برند را به مخاطب منتقل می کند.کارت ویزیت استیو جابز
  3.   والت دیزنی: کارت ویزیت هنری والت دیزنی اگرچه نسخه ای قدیمی از کارت ویزیت است اما می توانید به راحتی به اطلاعات تماس با این انیمیشن ساز دست پیدا کنید. ارتباط معنایی طرح روی این کارت ویزیت با توانمندی والت دیزنی نشان دهنده زمینه فعالیتی کاری او است. و هر مخاطبی با اولین نگاه به این موضوع پی می برد. این همان چیزی است که از یک کارت ویزیت انتظار می رود. زمانی که اقدام به طراحی و چاپ کارت ویزیت می کنید باید این نکته مهم را به خاطر بسپارید، اینکه طرح روی کارت ویزیت باید نشان دهنده زمینه فعالیتی شما شود و پیام شما نیز در قالب این طرح به وضوح به مخاطب انتقال پیدا کرد.
  4.   ریچارد نیکسون: سیاستمدار معروف آمریکایی نیز کارت ویزیتی جذاب و معروف دارد. در طراحی این کارت نام او وسط کارت نوشته شده و زیر آن امضای او به شکلی بزرگ و واضح طراحی شده است. کسانی که می خواهند کارت مدیریتی طراحی کنند می توانند از این کارت ایده بگیرند. کارت ویزیت ریچارد نیکسون در عین سادگی به شکلی کلاسیک و جذاب  کماکان مورد استفاده است.کارت ویزیت ریچارد نیکسون
  5.   مارک زاکربرگ: کارت ویزیت مارک زاکربرگ نیز به دلیل شکل خاص و ساده ای که دارد تبدیل به یکی از معروفترین کارت ویزیت ها در دنیای کارت ویزیت شده است. در طراحی کارت ویزیت او از جمله ای غیررسمی در قسمت بالایی استفاده شده و چس از آن نام او و نام شرکت تحت مدیریت او یعنی facebook به شکل بولد شده دیده می شود. وجود نواری آبی رنگ در پایین کارت ویزیت که نشان دهنده رنگ اصلی برند او است سریعا شما را به یاد فیسبوک و قالب سفید آبی می اندازد. تناسب طراحی حرف و متون و رنگ های به کار رفته در این کارت ویزیت آن را معروف کرده است.
  6.   ایوان ویلیامز: امپراطوری بزرگ توییتر را کمتر کسی است که نشناسد و نداند ویلیامز به عنوان یکی از بنیانگذاران این برنامه چه نقشی در گسترش آن داشته باشد. کارت ویزیت او نیز یکی از انواع معروفی است که در عین سادگی لوگوی آبی توییتر روی آن چاپ شده است. شماره تماس و آدرس در یک طرف کارت، و پرنده آبی توییتر به تنهایی در یک طرف دیگر کارتی است که ایوان ویلیامز از آن استفاده می کند.

 فراموش نکنید که هدف اصلی از کارت ویزیت به یاد آوردن برند و مرور اطلاعاتی است که شما از طریق آن به مخاطب اعلام می کنید. این اطلاعات به صورت خلاصه اما دقیق پلی است برای ارتباط مخاطب و مشتری با شما و این همان جادویی است که از کارت ویزیت انتظار می رود.

در صورتی که بخواهید برای کسب و کار خود از  کارت ویزیت کتان یا هر نوع کاغذ دیگری استفاده کنید، پیش از آن باید طراحی مناسبی را انتخاب کنید. اگر طراحی کارت ویزیت مناسب نباشد از بهترین متریال و نوع چاپ هم استفاده کنید نمی توانید بازخورد مثبتی بگیرید. به نظر ما باید افراد با بهترین نرم‌افزار طراحی کارت ویزیت آشنا شوند تا  طراحی کارت ویزیت کسب و کارتان به بهترین شکل اجرا شود

یکی از گزینه هایی که امروزه برای کسب و کارهایی با محصولات لوکس می توان استفاده کرد طراحی و  چاپ لمینت برجسته طلاکوب  است که توازن و تناسب بین محصول و کارت ویزیت را نشان می دهد.

شرکت تبلیغاتی چاپ بازار به عنوان یکی از شرکت های باتجربه در زمینه طراحی  و چاپ کارت ویزیت در کشور است که شما می توانید برای ارائه سفارشات خود با کارشناسان آن تماس بگیرید.

نتیجه گیری

کارت ویزیت به عنوان یکی از ابزارهای کارآمد در زمینه بازاریابی برای کسب و کارهای مختلف است که قدمتی زیادی دارد. به ویژه از آن زمان که دنیای اینترنت و بازاریابی و تبلیغات توسعه زیادی پیدا کرد و رقابت در آن شدید شد. بسیاری از افراد معروف جهان که صاحب برندهای قدیمی و مشهوری هستند از کارت ویزیت به عنوان وسیله ای برای ارتباط با مخاطبان خود استفاده می کنند.

نکته مهمی که در میان کارت ویزیت های آن ها به چشم می آید سادگی  با چاشنی خلاقیت است که آن ها را تبدیل به معروفترین کارت ویزیت در دنیا کرده و بسیاری افراد از آن برای کسب و کار خود ایده می گیرند. شما نیز میتوانید با استفاده از هنر طراحی از این کارت ویزیت ها به تناسب کسب و کار خود ایده بگیرید.

نکته مهمی که در تمامی این کارت های ویزیت معروف به چشم می آید سادگی در کنار خلاقیت و نیز پیامی است که از صاحبان آن به مخاطب منتقل می شود. در واقع مهمترین هدف از کارت ویزیت نیز همین نکته است.

شرکت چاپ بازار با بهره گیری از ظرفیت طراحان با تجربه و خبره در زمینه طراحی کارت ویزیت آماده ارائه مشاوره و نیز خدمات طراحی و چاپ کارت ویزیت است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان شرکت تبلیغاتی چاپ بازار تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا