دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

لوازم آرایشی

بهترین تقویت کننده ابرو چیست؟

تقویت‌کننده ابرو یکی از ضروریترین اقلام موجود در وسایل آرایشی و زیبایی خانم‌ها محسوب می‌شود.

بی‌شک زیبایی چهره با داشتن ابروهای پرپشت و سالم چندین برابر می‌شود. شاید راههای متنوعی برای تقویت ابروهایتان امتحان کرده باشید که به نتیجه مورد انتظارتان ختم نشده باشد. کاملا درکتان می‌کنم کم‌پشتی و ریزش ابرو به یکی از مهمترین دغدقه خانم‌ها تبدیل شده است .

خصوصا به این دلیل که رشد طبیعی ابروهای خود را به سایر روش‌هایی چون میکروبلیدینگ ترجیح می‌دهند.

اگر به دنبال اطلاعات مفیدی برای نگهداری از ابروهای خود هستید و تمایل دارید با بهترین سرم‌های تقویت ابرو آشنا شوید و درنهایت به روش‌ موثری برای داشتن ابروهای خوش‌حالت و پرپشت برسید، شما به جای درستی قدم گذاشته‌اید.

دلایل ریزش ابرو چیست؟

همانند موهای سر، دلایل متعددی برای ریزش ابرو وجود که باعث جلوگیری از رشد یا نازک‌شدن موی‌آنها می‌شود. که در زیر با علل اصلی آن آشنا می‌شوید:

  1. آلودگی هوا و تمیز نشستن صورت
  2. استرس‌ واضطراب‌های مفرط
  3. پیروی از رژیم غذایی سفت و سخت
  4. وراثت
  5. بارداری 
  6. مصرف دارو
  7. بیماری‌های مختلف
  8. بالارفتن سن
  9. استفاده از لوازم آرایشی غیرمرغوب 

روش های پرپشت کردن ابرو با مواد طبیعی

درمان‌های خانگی کاربردی برای داشتن ابروهای پرپشت‌تر و افزایش سرعت رشد ابروها وجود دارد که در زیر آنها را توضیح می‌دهیم.

تقویت و افزایش حجم ابرو با روغن کرچک

روغن کرچک یکی از موثرترین درمان‌ها برای پرپشت‌کردن ابروها است. شواهد نشان داده است که روغن‌کرچک می‌تواند به رشد مو کمک کند.

روش استفاده :

  • چند قطره روغن کرچک را به نوک انگشتانتان آغشته کنید و سپس ابروهای خود را با آن ماساژ دهید
  • اجازه دهید 30 دقیقه بماند
  • درآخر با پاک‌کننده آرایش آن را پاک کنید و صورت خود را با آب‌گرم بشویید.

تقویت ابرو با روغن نارگیل

موهای ابرو از پروتئین تشکیل شده است. روغن نارگیل می‌تواند ریزش پروتئین مو را درمان کند و اسیدلوریک موجود در آن به‌عنوان یک عامل ضدمیکروبی عمل کند.

روش استفاده :

  • پنبه را به روغن آغشته کنید و آن را به ابروهای خود بمالید.
  • بگذارید یک ‌شب کامل روی ابروها بماند، بعد از بیدار شدن آن را بشورید.

تقویت ابرو با روغن زیتون 

روغن زیتون حاوی ویتامین‌ها و مواد مغذی است که نقش اساسی در پرپشت و تیره‌ کردن ابروها دارد. ویتامین های A و E موجود در آن، به پرپشتی و ضخامت مو کمک می‌کند. 

روش استفاده :

  • یک قطره روغن‌زیتون را روی نوک انگشت خود بریزید و ابروهای خود را با آن ماساژ دهید.
  • بگذارید چند ساعتی بماند و بعد با آب بشورید.

تقویت ابرو با روغن بادام‌تلخ

روغن بادام حاوی اسیدهای چرب امگا 3 است که موجب تغذیه و تقویت مو می‌شود. از این رو، ممکن است به کمک شایانی به رشد موهای ابرو کند و آنها را ضخیم‌تر کند.

  • روغن را بطور دورانی روی ابروهای خود ماساژ دهید.
  • بگذارید یک شب بماند و بعد صبح آن را بشویید.

تقویت ابرو با روغن فندق

روغن فنـــدق حاوی مقادیر زیادی از ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز برای رویش و تقویت ابروهای شماست. همچنین به تقویت مو و مژه‌های شما کمک بزرگی می‌کند.

روش استفاده :

  • 2 قطره از روغن را با یک براش ریمل تمیز به ابروهای خود بزنید 
  • بگذارید به مدت 30 دقیقه روی ابروهایتان بماند
  • نکته: برای مژه ها از قسمتی بزنید که خط چشم می‌کشید.

تقویت ابرو با آب پیاز

آب پیاز می‌تواند از ریزش مو جلوگیری کرده و به رشد آن کمک کند. از آنجایی که پیاز بوی تندی دارد، بهتر است از آبلیمو برای از بین بردن بو استفاده کنید.

روش استفاده :

هر روز آب پیاز را به ابروهای خود بمالید.

بهترین سرم های تقویت ابرو

اگر زمان کافی برای دسترسی به روغن‌های باکیفیت یا مرغوب را ندارید یا نمی‌توانید ترکیب موردنظر برای تقویت ابروهای خود درست کنید. می‌توانید از سرم ابرو که باعث افزایش استحکام، ضخامت و پرپشت شدن ابرو می‌شوند استفاده کنید.

بهترین سرم‌های رشد ابرو با ترکیبی از موادی مانند پپتیدها، عصاره های طبیعی، آنتی اکسیدان‌ها و اسیدهای آمینه برای تغذیه فولیکول مو و کمک به رشد سالم مو طراحی شده‌اند.

سرم ابرو سریتا

سریتا، یک سرم تقویتی ابرو و مژه معتبر ایرانی است که به‌عنوان یکی از بهترین سرم‌های احیاکننده ابرو بشمار می‌رود که حاوی مقادیر زیادی از ویتامین‌‌ها از جمله ویتامین E، بیماتوپروست، رزماری و روغن‌کرچک است. این ترکیبات عالی باعث شده تا  فولیکول‌های مژه و ابرو تحریک شده و کمک ویژه‌ای به رشد مجدد آن‌ها کند.

روش استفاده :

قلموی سرم را  به محلول آغشته کرده، سپس روی ابروها بکشید و برای تقویت مژه  قلم مو را از محل رویش مژه‌های پلک بالا به‌ سمت خارج کشید.

برای گرفتن نتیجه مطلوب باید محلول را هر شب استفاده کنید.

سرم ابرو سینره

سرم ابرو سینره

سینره، یک تقویت‌کننده موثر ابرو، با مواد مغذی از جمله ویتامین‌های E,B5,A است و بعنوان تنها دارنده‌ی آمینواسیدهای گوگردی یکی از محبوبترین سرم‌های ضدریزش ابرو است که باعث تحریک گردش خون و رشد مو می‌شود.  ویتامین B5 موجود در این محصول ضدریزش باعث رشد و‌ ترمیم موهای آسیب دیده سطح ابرو می‌شود.

روش استفاده :

قبل از استفاده ابروها را با پاک کننده مناسب تمیز نمایید. دوبار در روز مقدار مناسبی از سرم را روی ریشه ابروها قرار داده و به آرامی ماساژ دهید تا جذب شود.

سرمCoverGirl Lash 

این سرم، یک سرم رشد مژه و ابرو است که از نظر بالینی ثابت شده است که برای تقویت و پرپشت شدن مژه ها و ابروهای شما بسیار موثر است. بیوتین، پپتیدها و روغن کرچک موجود در آن، به ضخیم شدن، تقویت و پر شدن مژه‌ها و ابروهای شما کمک می‌کند.

روش استفاده :

از ریشه تا نوک مژه‌ها، فرچه ریمل را بر روی مژه‌های خودبمالید و مانند ژل ابرو، آن را از روی ابروها بکشید. 

سرم ابرو و مژه  Arishine

سرم رشد مژه و ابرو Arishine ،  غنی از اسیدهای آمینه قدرتمند موجود L Isoleucineاست که با تحریک گردش خون به رگهای خونی اطراف فولیکول ها به رشد جدید موها کمک می‌کند و رشد ابروهای شما را سرعت می‌بخشد. این سرم  یک پرایمر عالی است که با استفاده روزانه از آن می‌توانید به رشد معجزه‌آسای مژه و ابروهایتان کمک کند.

روش استفاده :

با نوک اپلیکاتور، سرم را روی ناحیه ریشه مژه‌های بالایی یا ابروها، شبیه به خط چشم بزنید.

کاشت مو بهترین روش برای داشتن ابروهای پرپشت و خوش حالت

کاشت ابرو، مطمئن‌ترین روش برای داشتن ابروهای زیبا و طبیعی است که بدون صرف زمان زیاد می‌تواند ابروهای دلخواهتان را به شما هدیه دهد. این تنها راه‌حل دائمی برای درمان ریزش ابرو است که با پرپشت‌تر کردن ابروهای شما به زیباتر شدن چهره و افزایش اعتمادبه‌نفس کمک می‌کند. همچنین با کاشت ابرو می‌توانید طول، شکل و تراکم ابروهای مورنظرتان را به دلخواه خود انتخاب کنید.

یکی از مجهزترین و اصولی‌ترین کلینک‌‌های کاشت ابرو، با داشتن مجوز رسمی از وزارت بهداشت و رعایت کامل استانداردها و اصول بهداشتی کلینیک صدف است.

کاشت ابرو کلینیک صدف ، با استفاده از روش‌های نوین و تجهیزات روز دنیا آمادگی کافی برای ارائه خدمات در این زمینه با استفاده از شرایط ویژه پرداخت اقساطی دارد.

کاشت ابرو

جمع بندی

تقویت‌کننده‌های ابرو، راه حلی موثر اما طولانی مدت برای جلوگیری از ریزش ،نازک شدن و رشد مجدد ابروها ارائه می‌دهند. شما می‌توانید بنا به شرایط و علاقه خود از تقویت‌کننده‌های طبیعی که گروه روغن‌ها هستند استفاده کنید یا سراغ سرم‌های متنوع تقویت‌کننده ابرو بروید. هر کدام مزایا و ویژگی‌ای خاص خودشان را دارند. اما اگر می‌خواهید بدون سپری کردن مدت زمان طولانی نتیجه دلخواهتان را دریافت کنید می‌توانید کاشت ابرو را برگزینید. بنابراین، با درنظر گرفتن شرایط سلامتی و جسمی خود و روش پرداختی مناسب می‌توانید بهترین کلینیک ممکن برای انجام کاشت ابرو را پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا