دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

کسب و کار

کسب و کار سنتی یا کسب و کار آنلاین

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، مشاغل آنلاین جزو پردرآمدترین مشاغل می‌باشند. در واقع تجارت آنلاین جایگزین کسب و کار های سنتی شده و روند رو به رشدی را در پیش گرفته است. اما فرق میان کسب و کار سنتی و کسب و کار آنلاین چیست؟ 

در کسب و کار های سنتی که از متداول ترین روش های کسب و کار میباشد، انواع کالاها، خدمات و… به صورت حضوری  و فیزیکی ارائه می‌شوند‌. هدف کسب و کارهای سنتی و اینترنتی شبیه به یکدیگر می باشد اما تفاوت آنها در این است که در تجارت های آنلاین، تعامل حضوری و فیزیکی با مشتری صورت نمی گیرد و فروشندگان و خریداران در بستر اینترنت فعالیت می کنند. در واقع، وجود مشاغل آنلاین از زمانی که اینترنت رشد سریعی را در پیش گرفت و همه افراد قابلیت دسترسی به آن را دارند، ضروری محسوب می شود.

 اکثر مردم معتقدند که بسیاری از کسب و کار های سنتی به زودی نابود خواهند شد و مشاغل آنلاین جایگزین آنها خواهند بود‌. اما این در حالی است که تا چند سال پیش، مشاغل آنلاین، سهم بسیار  کمی از بازار داشتند و کمتر کسی به کسب و کاری های اینترنتی اعتماد می‌کرد. اما پس از گذشت زمان، مشاغل آنلاین با هدف ارائه خدمات متنوع تر در سرعت و کیفیت بالاتر روی کار آمدند‌ و از کسب و کارهای سنتی پیشی گرفتند. اما دلایل محبوبیت مشاغل آنلاین چیست ؟

نوشته های مشابه

سهولت استفاده 

امروزه دیگر همه افراد دسترسی به شبکه های اجتماعی و اینترنت دارند، بنابراین خرید آنلاین برای همه افراد بسیار آسان می باشد و تنها با مراجعه کردن به وب سایت مورد نظر، در هر جایی که باشند می‌توانند سفارشات دلخواه  خود را ثبت کنند. فروشگاه های اینترنتی بر خلاف کسب و کار های سنتی، خدمات شبانه روزی ارائه می‌کنند و مشتریان می‌توانند در هر زمانی از شبانه روز که قصد دارند، خرید آنلاین انجام دهند.

سندبادسل ، پلتفرم عمده فروشی آنلاین ، با ارایه خدماتی کاملا رایگان و بدون کارمزد توانسته است به یکی از قابل اعتماد‌ترین پلتفرم‌های عمده فروشی اینترنتی تبدیل شود. سندبادسل، یک بازار جامع از کسب و کار شما خواهد بود. در سندبادسل شما می توانید به عنوان یک عمده فروشی آجیل و خشکبار، عمده موادغذایی ،  عمده فروشی محصولات کشاورزی و عمده فروشی صنایع دستی  فعالیت کنید.

شما با ثبت نام رایگان در سندبادسل  www.sandbadcell.com ، می‌توانید تمام امکاناتی که برای عمده فروشی نیاز دارید، یکجا دریافت کنید.

مشاغل آنلاین

تنوع بالا

شما حتی اگر به بازار نیز مراجعه کنید باز هم شاهد تنوع چندانی نخواهید بود، اما در مشاغل آنلاین تنها با یک سرچ ساده می توانید به صدها فروشگاه مربوطه دست پیدا کنید و با حجم عظیمی از تنوع بی نظیر روبرو شوید. تنوع در انتخاب و کثرت فروشگاه ها، از مهمترین دلایل محبوبیت کسب و کار های آنلاین میباشد.

 صرفه جویی در وقت و انرژی

 مشاغل آنلاین این فرصت را برای مشتریان فراهم کرده اند که بدون اینکه ساعت ها برای خرید، وقت و انرژی خود را صرف کنند، با یک جست و جوی ساده به کالای مورد نیاز خود دست پیدا کنند و خرید سریع تر و آسان تری را تجربه کنند. بر خلاف کسب و کار های سنتی در فروشگاه های آنلاین، لازم نیست ساعت ها به دنبال کالای مورد نظر خود باشید یا مسیری طولانی را تا بازار ها طی کنید و در بسیاری شرایط آنها را پیدا نکنید‌. بالعکس می‌توانید موجودی فروشگاه ها را تنها در چند چک کنید و کالای مورد نظر خود را به راحتی خریداری کنید.

 صرفه جویی در هزینه ها 

مقایسه قیمت ها در خرید آنلاین بسیار آسان تر می باشد و شما میتوانید بهترین قیمت ممکن را پیدا کنید و خرید به صرفه تری را تجربه کنید، علاوه بر آن محصولات بدون دخالت واسطه ها و مستقیم  از طرف تولید کننده یا فروشنده به دست شما می رسند، بنابراین قیمت های بسیار مناسب تری دارند. همچنین در هزینه های رفت و آمد نیز صرفه جویی بسیاری می‌شود، زیرا لازم نیست شما حضوری به خرید بروید.

عدم محدودیت مکانی

در کسب و کارهای سنتی مشتری های شما محدود به افرادی می شوند که در محدوده جغرافیایی اطراف شما هستند. این در حالی است که در مشاغل آنلاین، از سراسر کشور می‌توانید مشتریانی داشته باشید و افراد در هر جایی از دنیا که باشند میتوانند برای برخورداری از خدمات و محصولات شما اقدام کنند.

مشاغل آنلاین

چگونه کسب و کار سنتی خود را به کسب و کار آنلاین تغییر دهیم؟

 اگر پس از خواندن مزایای مشاغل آنلاین و محبوبیت آنها به فکر تغییر سبک کاری خود شده اید و نمی دانید برای شروع چه باید کرد، در ادامه این مقاله به بررسی روش های تغییر کسب و کارهای سنتی به کسب و کارهای آنلاین خواهیم پرداخت. 

اگر این تصمیم را گرفته اید، باید بدانید که تغییر جهت کسب و کار شما، قدمی بزرگ است و اگر با روش درست و برنامه ریزی پیش برود، منجر به پیشرفت کاری بسیار و درآمد بالا می‌شود. برای شروع به نکات زیر توجه داشته باشید.

  • این تبدیل شیوه فروش، نیازمند تخصص مربوطه می باشد بنابراین در مراحل گوناگون باید از افراد متخصص برای شروع کمک بگیرید و برای مشاهده نتیجه،  صبوری کنید.
  • کسب و کار اینترنتی ،دنیای پیچیده‌ای است و برای آن نیاز به بازاریابی و تبلیغ، طراحی‌های سایت ها با جذابیت‌های بصری و مدرن می باشید و برای این کار باید هزینه کنید.
  • با برنامه ریزی دقیق پیش بروید و تمامی عملکردهای خود را به صورت جزئی یادداشت داشته باشید‌.
  • هر چقدر اجناس و کالاهای شما متنوع تر باشند و یا تبلیغات جذاب تری انجام دهید و به ظاهر گرافیکی و جذابیت‌های بصری اهمیت بیشتری دهید، زودتر به هدف خود که جذب کردن مشتریان بیشتر میباشد، خواهید رسید.

طراحی وب سایت یا پیج اینستاگرام

با راه اندازی پلتفرم عمده فروشی  ، حتماً باید یک وب سایت یا پیج اینستاگرام طراحی کنید، زیرا پیج شما مانند ویترین مغازه شما عمل می کنند و معرف شما به مشتریان میباشد. برای این کار از متخصصین این زمینه کمک بگیرید تا سایت شما از زیبایی های بصری برخوردار باشد و مشتریان بیشتری را جذب کند. همچنین سرویس خدمات مشتری را راه‌اندازی کنید 

و مجوز فروش آنلاین را دریافت کنید تا اعتبار برندتان را افزایش دهید. همچنین لازم است که به سرعت سایت نیز اهمیت دهید تا مشتریان در ترافیک اینترنتی کلافه نشوند.

 تولید محتوا

پس از افتتاح سایت، باید موجودی های خود را چک کنید، خدمات خود را آماده کنید و درون وب سایت خود قرار دهید. بهتر است، به جای مطالب وقت گیر، تنها به بررسی تمامی ویژگی های خدمات و محصولات خود بپردازید و محتواهای جذابی تولید کنید. همچنین خوب است که در  قسمتی از سایت، به معرفی خود و بررسی سابقه کاریتان بپردازید.

مشاغل آنلاین

تبلیغات

دیده شدن در فضای مجازی بسیار دشوار است، زیرا هزاران وب سایت و یا پیج گوناگونی وجود دارند که رقابت با آنها بسیار دشوار است. برای این کار باید هزینه کنید و تبلیغات خود را به افراد مربوطه(بلاگرها، افراد معروف و مورد اعتماد و…) بسپارید تا در زمان کمتری نتیجه ببینید. البته قبل از این کار بهتر است به محتوای پیج خود اهمیت

کسب و کار آنلاین

دهید و محتواهای بسیار جالبی تهیه کنید تا افراد پس از مشاهده وب سایت و یا پیج شما دنبال کننده همیشگی شما باشند دهند و جذب کارهای شما شوند. برای این کار می توانید از ترفندهایی مانند ارسال رایگان، تخفیف، جوایز، قرعه کشی و …نیز استفاده کنید.
 

اگه دنبال کلی اطلاعاتی کسب و کار آنلاین هستی و میخوای با کسب و کار عمده فروشی آشنا بشی سری به مجله کسب و کار  سندباسل بزن!!


پیشنهاد مجله پروماگ جهت مطالعه بیشتر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا