دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

پزشکیسلامت

بهترین جراح سرطان سینه در تهران

سرطان سینه یکی از بیماری‌هایی است که در دهه‌های اخیر توانسته گوی سبقت را از بیماری‌های دیگر ربوده و به دومین عامل بزرگ مرگ و میر در جهان تبدیل شود. بدون شک تغییر عادت‌هایی غذایی در کنار سبک زندگی ناسالم در شهرهای صنعتی، یکی از دلایل اصلی جولان سرطان پستان است ولی آیا درگیر شدن با سرطان سینه، آخر زندگی است؟

با اینکه درمان سرطان سینه به نوع آن و مقدار درگیر شدن اعضای بدن بستگی با این بیماری بستگی دارد، ولی انتخاب یک پزشک متخصص مناسب می‌تواند شانس درمان کامل بیماری را تا حد بسیاری زیادی افزایش دهد.

سوال اصلی اینجاست که حالا که ما متوجه شرایط غیر عادی شدیم، چگونه بهترین جراح سرطان سینه در تهران را پیدا کنیم و روند درمان سرطان خود را آغاز کنیم.

نوشته های مشابه

در این مطلب قرار است به این سوال پاسخ دهیم. پس با ما همراه باشید.

جراح سرطان سینه

پیدا کردن بهترین جراح سینه

قبل از اینکه در مورد معیارهای یک جراح سینه با تخصص درمان سرطان پستان صحبت کنیم، اجازه دهید که بررسی کنیم که یک پزشک چگونه این تخصص را پیدا می‌کند.

برای اینکه یک پزشک بتواند تخصص پستان و فلوشیپ آن را به دست بیاورد، بعد از اتمام دوره عمومی پزشکی، می‌تواند دوره تخصصی جراحی عمومی را آغاز کرده و سپس با اخذ مدرک فلوشیپ یا فوق تخصصی جراحی پستان، روند درمان بیماران مبتلا به سرطان پستان را آغاز کند.

جراحی سینه به دلایل مختلفی انجام می شود. به طور کلی، افرادی که جراحی سینه انجام می دهند، دو هدف را از این عمل دنبال می کنند:

  • جراحی سرطان سینه

  • جراحی زیبایی سینه

در حالی که درمان سرطان سینه کاملاً ممکن است و احتمال آن زیاد است، معمولا در درجه‌های بالای سرطان، جراحی راه چاره نهایی است. جراحی سرطان سینه همچنان موثرترین درمان برای سرطان و مشکلات جدی پستان است.

اما فراتر از بحث درمان، افراد زیادی هستند که از ظاهر سینه خود ناراضی هستند. به همین دلیل سعی می کنند با استفاده از جراحی، ظاهر سینه ها را تغییر دهند که همچنان موثرترین گزینه است. این تغییر می تواند بزرگ شدن سینه، کوچک کردن سینه، تغییر شکل ظاهری یا بازسازی سینه پس از جراحی درمانی باشد.

به طور کلی باید کاملاً آگاه باشید که جراحی همچنان بهترین راه برای اصلاح وضعیت سینه شما چه از نظر ظاهری و چه از نظر سلامتی است.

انتخاب بهترین جراح سرطان سینه، بخش بسیار مهمی از روند درمان شما را به خود اختصاص می‌دهد. به یاد داشته باشید که جراحی سینه با تمام مزایایی که دارد، یک روش بسیار تهاجمی است که می تواند خطرات و ریسک‌های خاص خود را داشته باشد. بنابراین، اگر پزشک قابل اعتمادی را برای جراحی خود انتخاب نکنید، خطرات جراحی و آسیب های ناشی از آن احتمالاً برای شما بیشتر خواهد بود.

در ادامه به معرفی دقیق بهترین جراح سینه و معیارهای اولیه انتخاب او می پردازیم تا با آگاهی کامل و شناخت بهترین جراح سینه در تهران بتوانید انتخاب درستی داشته باشید.

دكتر فوق تخصص سرطان سينه در تهران

معیارهای بهترین جراح سینه در تهران

متأسفانه بیشتر منابع و امکانات کشور در پایتخت ایران یعنی تهران متمرکز شده است. در این صورت معمولاً می توانید بهترین ها را در تهران پیدا کنید. این مایه تاسف است، اما سودمند است. بیماران و متقاضیانی که از جراحی سینه لذت می‌برند، دسترسی آسان تری به طیف وسیعی از جراحان برجسته سینه دارند.

به همین دلیل اکثر افرادی که در شهرهای دیگر زندگی می کنند برای جراحی سینه به تهران می آیند. زیرا می دانند که شانس یافتن بهترین جراح سینه در تهران بیشتر است.

اما با وجود این همه جراح، بهترین پزشک جراحی سینه کیست؟ چگونه می دانید کدام جراح سینه بهترین است؟ یک پزشک چه مزیتی نسبت به پزشک دیگر دارد؟ آیا فقط با تبلیغات می توان به جراح سینه اعتماد کرد؟

برای اینکه بتوانید بهترین جراح سرطان سینه را در تهران پیدا کنید، می‌توانید معیارهای زیر را در نظر بگیرید:

  • تجربه بالای پزشک در درمان سرطان پستان

  • رضایت بیماران قبلی

  • مهارت بالا در مشاوره و ارتباط با بیمار در زمان معاینه

  • تجربه انواع جراحی سرطان پستان به روش‌های مختلف

دكتر فوق تخصص سرطان سينه در تهران

اولین و مهمترین معیار برای انتخاب یک پزشک خوب و جراح سینه، تمرکز بر تخصص آنهاست. در واقع گروه های مختلفی از جراحان، جراحی سینه را روی بیماران انجام می دهند. به طور کلی، جراحان عمومی اکثراً پزشکانی هستند که جراحی سرطان سینه را انجام می دهند. از سوی دیگر، اکثر پزشکانی که جراحی زیبایی سینه انجام می دهند، متخصص جراحی پلاستیک هستند.

در حالی که هنوز پزشکانی در بین جراحان عمومی سرطان و جراحان پلاستیک وجود دارند که سابقه خوبی در انجام این روش ها دارند، هیچ یک از این دو گروه متخصص اصلی در انجام جراحی سینه نیستند. زیرا رشته تخصصی جراحی پستان از دیرباز به عنوان یک رشته فوق تخصصی آکادمیک در دنیای پزشکی وجود داشته است و در نتیجه تاکنون تمامی جراحی های پستان توسط جراحان عمومی و پلاستیک انجام می شده است.

اما امروزه با شکل گیری فوق تخصص های جراحی سینه، متخصصانی وارد عرصه کاری شده اند که به صورت تخصصی در زمینه جراحی سینه فعالیت می کنند. بر خلاف جراحان عمومی و جراحان پلاستیک، جراحان سینه نمی توانند هیچ نوع جراحی دیگری را بر روی سایر اعضای بدن انجام دهند، بلکه تخصص آنها فقط سینه است.

متخصصان جراحی سینه تنها گروهی از پزشکان هستند که می توانند جراحی سرطان سینه را به بهترین شکل ممکن انجام دهند و در عین حال جراحی زیبایی سینه را با بالاترین کیفیت و ایمنی انجام دهند. بنابراین، انتخاب یک متخصص جراحی سینه احتمالا کمترین خطر را دارد.

در بسیاری از مواقع زمانی که جراحان پلاستیک جراحی زیبایی سینه را انجام می دهند، به دلیل درک ناکافی اندام حساس سینه، بافت داخلی سینه آسیب خطرناکی می بیند و حتی ممکن است در آینده منجر به سرطان سینه شود. از سوی دیگر، جراحان عمومی اغلب پس از درمان به دلیل آگاهی ناکافی از آناتومی و ظاهر پستان، ظاهر پستان را تغییر شکل داده و نامناسب نشان می دهند و بیماران را مجبور می کنند که به تنهایی تحت عمل جراحی زیبایی قرار گیرند.

سرطان سینه

دکتر فرهاد موسی زاده؛ بهترین جراح سینه در تهران

دکتر  فرهاد موسی زاده ، یکی از بهترین متخصصین  جراحی پستان می باشند. ایشان فارغ التحصیل جراحی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی ایران در سال 1384 و دارای مدرک فلوشیپ تخصصی از دانشگاه تورنتو کانادا هستند. در طول مدت پانزده سال فعالیت تخصصی در زمینه جراحی های داخلی، جراحی زیبایی پستان و جراحی سرطان پستان، دکتر موسی زاده با موارد متعددی از بیماران مختلف روبرو شده اند و تجارب بسیار ارزشمندی کسب کرده اند.  برای دریافت مشاوره و  آگاهی از روش های نوین درمان سرطان پستان می توانید به صفحه http://www.drmoussazadeh.com مراجعه کنید و یا با مطب ایشان تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا