دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

آموزش

دروغی با عنوان خرید فالوور بدون ریزش!

در این پست قصد داریم که شما را با دروغی با عنوان خرید فالوور اینستاگرام، آن هم بدون ریزش آشنا کنیم. برخی از کاربران ، از اینکه فالوور خریداری کنند ، اما چند ساعت ، روز یا ماه بعد آن ها را از دست دهند ، ناراحت می شوند.

اما هرگز از ریزش فالوور ها ناراحت نشوید ! زیرا یکی از نشانه های واقعی بودن فالوور ، ریزش آن است !

باید بدانید که ریزش فالوور ها ، دلایل بسیاری دارد که تحت هیچ شرایطی نمی توان جلوی آن را گرفت. برخی از این موارد شامل:

  • مسدودی اکانت فالو کننده
  • قطع شدن اکانت فالو کننده
  • رجکت کردن فالوور توسط خود اینستاگرام
  • آنفالوی اختیاری توسط خود کاربران

ریزش به دلیل مسدودی اکانت

در این مورد ، برخی از پیج ها وجود دارند که اکانت های خود را در برنامه های بسیاری وارد می کنند (مانند آنفالویاب ، دانلور اینستاگرام ) و از این بابت ، اینستاگرام آن پیج را به مدت 1 ماه به حالت تعلیق در می آورد و اگر کاربر دست از تلاش برای ورود به برنامه های مختلف برندارند ، برای همیشه اکانتشان مسدود میشود.

 در صورتی که اکانت بازگردد ، مجددا به فالوور های شما اضافه میشود ، در غیر این صورت از لیست فالوور های شما حذف شده و ریزش رخ میدهد.

ریزش به دلیل قطع شدن اکانت

گاهی کاربران به دلیل حملات کاربران یا موارد خاصی ، به صورت اختیاری به مدت محدودی اکانت خود را غیرفعال (حذف) می کنند تا حملات ریپورتی و غیره متوقف شود و مجددا اکانت خود را باز کنند.گاهی به دلایل موارد درسی نیز پیش میاد که کاربر پیج خود را برای چند روزی حذف کند.

ریزش به دلیل رد کردن فالوور ها توسط اینستاگرام

هر پیج در روز می تواند تا حدود 100 نفر را فالو کند ، در صورتی که کاربر از خط قرمز اینستاگرام برای تعداد فالو ها عبور کند ، هر پیجی را که فالو کند ، به صورت خودکار آن پیج آنفالو میشود و به اصطلاح کاربر manual action میشود.

ریزش به دلیل آنفالوی توسط خود کاربر

گاهی پیش میاد که کاربران پیجی را فالو می کنند ، اما با گذشت مدتی از پیج دلسرد شده و محتویات پیج مورد رضایتشان نیست ، که در این مورد باعث میشود که شما را آنفالو کند.

این موارد جزئ بیشترین دلایل برای ریزش فالوور ها بوده و دلایل دیگر نیز شامل موارد بالا بوده که فقط دلایل آن متفاوت است.

خرید فالوور بدون ریزش

آیا فالوور بدون ریزش حقیقت دارد؟

خیر ! به دلایل ذکر شده در بالا ، یک شخص یا فالوور واقعی به هر دلیلی ممکن است شما را آنفالو کند. اگر فروشگاهی را دیدید که تضمین عدم ریزش می دهد ، یا آن فالوور ها رباتی بوده ، یا بیشتر از میزان ذکر شده برای شما فالوور ارسال می کند. یعنی اگر 1k فالوور سفارش دهید ، تا 30 درصد فالوور اضافه تر ارسال می کند.

گاهی پیش میاد با اینکه 30 درصد اضافه تر فالوور ارسال می کنند ، اما بازم ریزش بیشتر از فالوور اضافه است.

فروشگاه هایی مانند shirazsocial.com نیز وجود دارند که اگر فالوور ها ریزش کرد ، مجددا به صورت رایگان فالوور های جبرانی ارسال می کنند.

ریزش فالوور خطر دارد؟

اگر ریزش شدید باشد به صورت 50-50 احتمال مسدودی موقت پیج وجود دارد. بسیاری از کاربران بابت ریزش فالوور های خود نگران هستند که کاملا حق دارند ، زیرا اگر ریزش از حدی بگذرد ، پیج تا یک ماه مسدود میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا