دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

پوشاک

خرید لباس کودک با قیمت مناسب !

لباس کودک انواع متفاوتی دارد که هر کدام در مکان و زمان مورد نظر خود استفاده می شوند. خرید سویشرت بچه گانه و پیشبند سیلیکونی نیز انواع متفاوت دارد که در ادامه با کاربرد و ویژگی های ناها آشنا خواهید شد!

لباس کودک دیجی بی بی

کت و شلوار بچه گانه یک تکه با شلوار است. مدل‌های زیادی از لباس‌های سرهنگی نوزاد وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به کت و شلوار، کت و شلوار، پاپوش، پاپوش و کت و شلوار اشاره کرد. ویژگی بارز یک سرهمی این است که پاهای کودک با شلوار پوشانده شده است. مانند کت و شلوار کودک و رامپر کودک، آنها در پیکربندی های بسیاری وجود دارند. به دنبال ترکیبی از لباس های آستین دار، آستین بلند، آستین کوتاه، سرپوش دار، میت دار و پا باشید.

خواب نوزاد چیست؟

تختخواب‌های کودک لباس‌هایی هستند که مطابق با استانداردهای ایمنی فدرال برای لباس خواب کودکان ساخته شده‌اند. این الزامات شامل پارچه های مقاوم در برابر شعله یا لباس های تنگ است. سایر الزامات شامل کنترل کیفیت قطعات کوچک مانند زیپ ها و گیره هایی است که می توانند سقوط کنند و خطر خفگی را ایجاد کنند. توجه داشته باشید که تمامی لباس های نوزاد زیر 9 ماه از این استانداردها مستثنی هستند. حتی اگر نوزاد شما متحرک نباشد، باید مطمئن شوید که خواب او از پارچه بسیار قابل اشتعال ساخته نشده است.

نوشته های مشابه

تخت خواب نوزاد معمولاً در هوای سرد استفاده می شود و آستین بلندی دارد. خواب‌های کودک می‌توانند با مقنعه و پارچه در قسمت پاها برای گرم نگه داشتن پاها (به نام‌های پیژامه‌های پا، پیژامه‌های پا یا پاپوش) همراه باشند.

روپوش نوزادی چیست؟

کت و شلوار بچه گانه همان کت و شلوار بچه گانه است. وقتی کسی می‌گوید «روپوش بچه»، یک لباس مکانیک کوچک به ذهن ما می‌رسد. مردم از روپوش برای توصیف یک کت و شلوار با آستین بلند و مقنعه ای استفاده می کنند که برای فعالیت در فضای باز پوشیده می شود.

در هر فروم والدین اینترنتی جستجو کنید، ده‌ها مادر همکار را خواهید دید که به همان اندازه در مورد اینکه یک نفر چیست، گیج شده‌اند. نکته کلیدی که باید بدانید این است که اصطلاحات زیادی برای لباس نوزاد وجود دارد، اما در واقع برخی از آنها با هم همپوشانی دارند و دقیقاً به یک چیز اشاره دارند! برندهای مختلف لباس کودک ممکن است از اصطلاحات متفاوتی استفاده کنند، اما در واقع همه آنها یکسان هستند.

سرهمی چیست؟

سرهمی که به عنوان لباس بدن نیز شناخته می شود، تاپی است که روی پوشک کودک قرار می گیرد (معمولاً با پاپر بسته می شود) و آستین های بلند یا کوتاه دارد اما پا ندارد. در تابستان در یک روز گرم، کودک شما ممکن است کاملاً خوشحال باشد که فقط با یک کت آستین کوتاه می چرخد. این بدان معناست که پاهای آنها آزاد است و می توانند خونسرد بمانند. این لباس های آستین کوتاه واقعا زیبا هستند. آنها همچنین به عنوان یک لایه ساده برای خواب در شب های بسیار گرم و چسبنده عالی هستند. وقتی دمای اتاق آنها به بالای 22 درجه سانتیگراد می رسید، اغلب بچه هایم را در یک کیسه خواب سبک 0.5 تکه ای می گذاشتم که کیسه خوابی به تن داشتند.

در زمستان از بادی سوت یا لباس بدن به عنوان یک لایه اضافی برای گرم نگه داشتن کودک استفاده می شود. بنابراین در یک روز سرد، می‌توانید به کودک یک کتانی بپوشید، روی آن یک گلدان بپوشید (بیشتر در یک دقیقه) و سپس یک ژاکت کش باف پشمی یا جامپر به آن اضافه کنید. در هنگام شب یک لباس خواب نیز ممکن است زیر لباس خواب به عنوان یک لایه اضافی برای گرم نگه داشتن کودک استفاده شود.

خرید لباس کودک با قیمت مناسب

خرید سویشرت بچه گانه

صحبت کردن، خواندن قافیه های مهد کودک، لبخند زدن و چهره سازی در هنگام پوشیدن لباس کودک خود را امتحان کنید. این می تواند حواس کودک شما را در هنگام پوشیدن سویشرت و در آوردن لباس پرت کند. صحبت کردن و آواز خواندن نیز راه های خوبی برای برقراری ارتباط با کودکتان هستند.

نحوه شستن لباس های نوزاد

شما می توانید لباس های کودک را با بقیه لباس های خود بشویید، اما سعی کنید از مواد شوینده قوی و نرم کننده های لباس خودداری کنید. شوینده های لباسشویی که برچسب “حساس” یا “لطیف” دارند کمتر احتمال دارد پوست کودک شما را تحریک کنند.

لباس‌هایی که روی آنها مدفوع است باید قبل از شستن در محلول ضدعفونی کننده پوشک آغشته شوند. هنگامی که کودک شما مواد جامد را می خورد، ضدعفونی کننده پوشک نیز یک پیش خیساندن مفید را ایجاد می کند – حتی با یک پیش بند، لباس کودک شما در غذا و نوشیدنی پوشانده می شود.

پیشبند سیلیکونی

آروغ پارچه و پیشبند سیلیکونی

هنگامی که برای اولین بار کودک خود را به خانه می آورید، از اینکه چقدر سریع از میان پارچه های آروغ و پیشانی های کثیف عبور می کنید شگفت زده خواهید شد. نوزادان در حین یادگیری نحوه شیر دادن مستعد آب‌ریزش و آب دهان هستند، بنابراین تهیه این لوازم ضروری است. لباس‌های کثیف به سرعت انباشته می‌شوند و با تمام وظایف جدید مرتبط با کودک، آخرین چیزی که می‌خواهید این است که هر روز در شستن لباس‌ها عجله کنید، زیرا سعی می‌کنید با آشفتگی کودک همراه باشید. اگرچه پارچه‌های آروغ برای آروغ زدن نوزاد جدید شما طراحی شده‌اند، اما این احتمال وجود دارد که در طول روز یکی را با خود حمل کنید. سفارش انواع رنگ و پارچه آروغ شیک. سپس، پیشبندهای همسان را انتخاب کنید تا کودکتان حتی در آشفته‌ترین زمان‌ها هم جذاب به نظر برسد!

تاپ، پایین و لباس بیرونی

حتی اگر در منطقه‌ای زندگی می‌کنید که در آن هوای گرم در بیشتر اوقات سال حاکم است، می‌خواهید کت و لباس‌های بیرونی کودک در دسترس داشته باشید زیرا نوزادان برای تنظیم دمای بدن خود به کمک نیاز دارند. دمای بدن کودک شما می تواند با رشد سریع او افزایش یا کاهش یابد. اگر آن‌ها را حتی برای مدت کوتاهی بیرون می‌برید، باید آن‌ها را در یک پتو، لایه‌ها یا ژاکت پوشیدنی بپیچید (مگر اینکه، البته بیرون گرم است، در این صورت می‌خواهید مطمئن شوید که آنها بیش از حد گرم نکنید).

لباس کودک دیجی بی بی

سیویشرت می تواند نوزادان و کودکان شما را در فصول سردتر سال در مقابل باد و سرماخوردگی محافظت کند. وب سایت dgbabyclothes.com انواع مختلفی از آنها را ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا