دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

دوچرخه

دوچرخه الکتریکی جدید با زین مجهز به پشتی

دوچرخه الکتریکی با زین منحصر بفرد

دوچرخه های الکتریکی گزینه بسیار مناسبی برای افرادی که دوچرخه سواری را دوست دارند اما با رکاب زدن مشکل دارند می باشند. اما همیشه مشکل تنها این نیست بلکه بدلیل عدم امکان تکیه دادن روی زین دوچرخه ها خیلی ها دوچرخه سواری را رها کرده یا مدت زمان کمی را صرف آن می کنند. زین اکثر دوچرخه ها مشابه ساخته می شود و تا کنون هیچ گونه نوآوری در آنها بوجود نیامده است.

شرکت دوچرخه سازی Day 6 دوچرخه الکتریکی بهیموت که صندلی آن دارای تکیه گاه و از یک موتور الکتریکی 1000 وات ، تایرهای چاق و متورم ، باطری 17.5 آمپر ساعت 48 ولت و 24 سرعته را جدیداً روانه بازار کرده است.

از نظر ارگونومی این دوچرخه بسیار عالی طراحی شده شما براحتی می توانید برای مدت زمان زیادی بدون احساس خستگی و کمر درد دوچرخه سواری کنید. زین بهیموت از نوع فوم تزریقی نرم و راحت به همراه پشتی می تواند تکیه گاه مناسبی برای کمر دوچرخه سوار باشد.

پشتی صندلی قابل تنظیم طراحی شده و هر دوچرخه سوار می تواند بر اساس سن و سال و شرایط بدنی خود آن را تنظیم کند.

 این دوچرخه فاقد سیستم کمک فنر و دفع شوک است تنها با استفاده از تایرهای چاق بخشی از ناهمواری ها و ضربات وارده از مسیر دفع می شوند در عین حال استفاده از تایرهای چاق پدال زدن را دشوار می کند موتور الکتریکی قدرتمند این دوچرخه می تواند در پنج سطح نیروی کمکی به پدالها انتقال دهد و دشواری پدال زدن را جبران نماید.

بهیموت می تواند در سه سایز تنظیم شود از بازه قد 153 سانتیمتر تا 210 سانتیمتر در ویدیو زیر بسکتبالیست جوان با هیکل درشت خود در مورد راحتی دوچرخه سواری با این دوچرخه توضیحاتی ارائه کرده است.

 

از دیگر مشخصات این دوچرخه می توان به ترمزهای دیسکی برای جلو و عقب ، سیستم نمایشگر سرعت و اطلاعات باطری و موتور الکتریکی ، وزن سبک حدود 29 کیلوگرم اشاره کرد.

قیمت اعلام شده برای موتور 1000 وات با باطری 14.6 آمپر ساعت 4329 دلار و  برای موتور 1000 وات با باطری 17.5 آمپر ساعت 4699 دلار می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا