دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

دوچرخهورزشی

دوچرخه الکتریکی جدید تاشو فوق پیشرفته

توضیحات دوچرخه تاشو

دوچرخه Fly Bike یک دوچرخه الکتریکی هوشمند با قابلیت تعمیر بسیار آسان ، تاشو با اندازه استاندارد است. که برای سهولت رفت آمد در شهرهای بزرگ و پیشرفته طراحی و تولید شده ، جنس بدنه این دوچرخه از آلومینیوم بسیار سبک وزن می باشد که براحتی میتوان آن را در اتوبوس ، قطار شهری ، آسانسور و دفتر کار جای داد.

تاشو در کمتر از یک ثانیه

سیستم Fly Folding  یک  مکانیزم مکانیکی است که ثبت اختراع گردیده با استفاده از این سیستم دوچرخه فوق میتواند در کمتر از یک ثانیه و در یک حرکت سریع تا شود این مکانیزم سریعترین در دنیا است. این دوچرخه به مدد وزن کم و کم حجم شدن در حالت تاشده براحتی می تواند در هر وسیله نقلیه جا داده شود طراحی خاص آن به مانند یک چمدان بوده و براحتی بر روی سطوح حرکت میکند.

gi fly bike
gi fly bike

مسافرت طولانی بدون خستگی.

یک موتور 250 وات بروی چرخ عقب این دوچرخه نصب شده که می توانید حدود 60 کیلومتر مسافت را با آن طی کنید برای این موتور 3 سرعت درنظر گرفته شده که برای سربالای و یا سراشیبی قابل تنظیم است قابلیت تغییر محرک از موتور به رکاب تنها با یک کلید امکان پذیر است.

امنیت بالا در برابر سرقت.

دوچرخه Fly Bike مجهز به سیستم قفل اتوماتیک است در صورتی که مالک آن حدود 3 متر از دوچرخه فاصله بگیرید با استفاده از سیستم شناسایی بلوتوث نصب شده در سیستم کنترل دوچرخه قفل مکانیکی عمل کرده و دوچرخه قفل میشود این قفل از طریق نرم افزار گوشی هوشمند باز و بسته می شود .

gi fly bike
gi fly bike

خداحافظی با تایرهای بادی.

در این دوچرخه از تایرهای توپر بدون تیوپ و بدون نیاز به باد استفاده شده که دیگر پنچر نمی شوند، این تایرها مقاوم در برابر سایش ، اجسام نوک تیز و شیشه هستند تایرهای این دوچرخه با همکاری شرکت معروف Tannus Tires طراحی و نصب شده است. این تایرها ایمنی و نرمی بی سابقه ای برای این دوچرخه فراهم میکنند .

شارژ همزمان گوشی.

تمام امکانات هوشمند این دوچرخه با استفاده از نرم افزار گوشی کنترل میشوند یک پورت USB بر روی محل قرارگیری گوشی تعبیه شده که کلیه اطلاعات را به گوشی انتقال می دهد و همزمان با رکاب زدن گوشی شما نیز شارژ میشود.

gi fly bike

مسیر خود را براحتی پیدا کنید.

در پیدا کردن آدرس و مقصد خود مشکل دارید نگران نباشید با استفاده از نرم افزار مکان یاب دوچرخه متصل به گوشی هوشمند و نقشه گوگل می توانید گام به گام مسیر خود را پیدا کنید.

gi fly bike

کاهش صدا و دوستدار شلوار شما.

اگر دوچرخه های 120 سال قبل تا کنون رو دیده باشید همه آنها یک زنجیر انتقال نیرو دارند که همیشه باعث دردسر بوده در دوچرخه Fly Bike از سیستم تسمه از جنس استلنس استیل مقاوم استفاده شده که به روغنکاری و گریسکاری نیاز ندارد و بدون هرگونه سر و صدا و آسیب رساندن به شلوار سالها دوام خواهد داشت.

قبل
بعدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا