دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

معماری و دکوراسیون

خرید بهترین دیوارکوب جنس چینی

یکی از بهترین ایده‌ها برای بالا بردن جذابیت بصری و زیبایی دیوارهای خالی نصب کردن دیوار کوب روی دیوار است. دیوار کوب از دوران باستان تا امروز جزو محصولات تزئینی و پرطرفدار بوده که در سال‌های اخیر استقبال بسیاری از انواع ظروف دیوار کوب به‌خصوص دیوارکوب تزئینی شده است.

در این مطلب می‌خواهیم به طور کلی با ظروف دیوار کوب چینی آشنا شده و آن را بررسی کنیم. اگر قصد خرید یک دیوار کوب جذاب برای دیوار منزل‌تان دارید تا آخر با ما همراه باشید.

آشنایی بهترین دیوار کوب جنس چینی

قدمت دیوار کوب‌ها به دوران باستان و خواستگاه آنها به شرق آسیا مثل چین و هند برمی‌گردد. عموما روی دیوار کوب‌ها طراحی‌های اسلیمی و سنتی کشیده می‌شد که بخشی از تاریخ و هنر آن کشور را به نمایش می‌گذاشت. در حال حاضر نیز بسیاری از دیوار کوب‌های ایرانی دارای نقاشی‌های مینیاتوری و اصیل می‌باشند که بسیار پرفروش و محبوب هستند.

دیوارکوب چینی همانطور که از نامش پیداست از چینی ساخته میشود. در واقع ابتدا مواد اولیه مانند فلدسپات و کوارتز با فرمولاسیونی دقیق با هم مخلوط شده و سپس وارد مرحله فرم‌دهی می‌شوند. بعد از قالب‌گیری وارد مرحله پخت اولیه‌ شده و سپس لعاب زنی انحام می‌شود. محصول به‌دست آمده در این مرحله چینی سفید نام دارد.

محصول توسط قلم و رنگ تزیین شده و برای تثبیت وارد کوره پخت می‌شود. سپس دیوار کوب جنس چینی آماده شده و بعد از چک کردن کیفیت ساخت و تایید نهایی برای فروش به بازار عرضه می‌شود.

بهترین مکان برای نصب دیوار کوب جنس چینی

نصب دیوار کوب تزیینی را به یک فضای خاص محدود نکنید. در واقع شما می‌توانید باتوجه به فضاهای خالی در دیوارهای منزل خود بهترین مکان برای قراردادن این بشقاب‌ها را انتخاب کنید.

در اینجا بهترین مکان‌ها برای آنکه با دیوار کوب تزیین شود را به طور اجمالی بیان می‌کنیم:

  • دیوار بالای شومینه: این بخش همیشه مورد توجه مهمان و افراد حاضر در منزل است و به جهت اینکه شومینه حالتی نوستالژیک دارد می‌توانید دیوار کوب با طراحی کلاسیک و رنگ‌ طلایی انتخاب کنید.
  • دیوار محل غذا خوری: بخشی که میز غذا خوری در آنجا قرار دارد بهترین گزینه‌ برای قرارگیری دیوار کوب و آباژور است. این بخش می‌تواند با بشقاب‌هایی جذاب و مینیمال تزیین شود.
  • راهروها: توجه کرده باشید عموما فضای راهروها سرد و خالی است. بهترین راهکار برای جذاب کردن فضای راهرو و و پر کردن دیوار خالی راهرو انتخاب یک دیوار کوب متناسب با سایر دکوراسیون منزل است.
  • طاقچه و شلف: لازم نیست حتما دیوار کوب را به دیوار بکوبید قرار دادن دیوارکوب جنس چینی روی شلف و حتی طاقچه می‌تواند تلفیق زیبایی از دو سبک مدرن و سنتی کنار هم بسازید.
  • دیوار پذیرایی و نشیمن: یکی از اصلی ترین بخش‌هایی که می‌توان از عنصر دیوار کوب برای تزیین آن استفاده کرد‌ دیوار پذیرایی و نشیمن است. در واقع این دو دیوار بیشترین سهم را در جذاب دیده شدن منزل شما داشته و با خرید یک دیوار کوب چینی جذاب و مناسب می‌توانید سلیقه‌ خود را به رخ دیگران کشیده و یک دکوراسیون چشم نواز داشته باشید.
  • دیوار پشت تلویزیون: یکی از بهترین گزینه‌ها برای پر کردن فضای خالی پشت تلویزیون استفاده درست از دیوار کوب چینی است.

5 نکته مهم برای نصب بهترین دیوار کوب جنس چینی

  1.  بهتر است قبل از نصب مستقیم دیوارکوب‌ها روی دیوار آنها را روی زمین یا میز کنار هم چیده و مدل نهایی را انتخاب کنید تا به اشتباه دیوار را با میخ و چسب زخمی نکنید.
  2. لطفاً به فاصله دیوارکوب‌های جنس چینی از هم توجه کنید. لازم است بدانید تناسب فاصله در چینش دکوراسیون و زیبایی آن تأثیر دوچندان دارد پس لطفاً بین هر دیوار کوب حدود 15 سانتی‌متر فاصله گذاشته و آنها را خیلی دور یا کاملا چسبیده به یک‌دیگر نصب نکنید.
  3. به تناسب رنگ دیوار کوب ها توجه کنید. بهترین ایده برای خرید دیوار کوب استفاده از دیوار کوب‌هایی است طرح‌های مینیاتوری و سنتی دارند. این مدل‌ها با ذات دیوار کوب که کاملا نوستالژی است هماهنگی‌ داشته و فضا را گرم‌تر نشان می‌دهند. در هر صورت لازم است میان دیوار کوب و رنگ دکوراسیون تناسب قابل قبولی باشد.
  4. از آینه‌ها بهره بگیرید. تلفیق  چینش دیوار کوب و آینه بسیار جذاب است و می‌توانید برای زیبایی بیشتر از آن نیز استفاده کنید.
  5. بهتر است پک دیوار کوب روی دیواری نصب شود که عناصر دیگر مانند ساعت و تابلو روی آن نباشند تا جلوه‌ای کامل داشته باشد.

6 نکته مهم در خرید بهترین دیوار کوب جنس چینی

  1. دیوار کوب چینی را از سایت یا فروشنده معتبر خرید کنید که در صورت بروز مشکل امکان پشتیبانی و حل آن را داشته باشند.
  2. حتما به هارمونی رنگ دیوار کوب و دکوراسیون منزل خود توجه کنید به‌طور کلی رنگ‌های سفید و طلایی برای اکثر دکوراسیون‌ها مناسب به نظر می‌رسند.
  3. لطفاً تعداد بشقاب را متناسب با متراژ فضایی که در اختیار دارید انتخاب کنید تا جلوه‌ای ناموزون به دیوار ندهد.
  4. توجه کنید سایز دیوار کوب خیلی بزرگ یا کوچک نباشد و از اندازه‌ای معقول برخوردار باشند چرا که سایز خیلی بزرگ یا بسیار کوچک برای نصب روی دیوار مناسب نیست.
  5. خیلی مهم است که دیوار کوب جنس چینی به صورت دقیق و زیبایی طراحی‌ شده باشد و  رنگ و رو رفته نباشد.
  6. حتما به ترک نداشتن و بدون موج بودن سطح دیوار کوب توجه کنید. بشقابی که دارای ترک و موج باشد سریع‌تر از دیگر دیوارهای تزیینی دچار شکستگی و آسیب می‌شود.

کلام آخر

در این قسمت درباره دیوار کوب و خرید بهترین دیوار کوب جنس چینی صحبت کردیم. این محصول برای تزیین نمای دیوار بهترین گزینه و البته کم‌هزینه ترین انتخاب هن هست‌ و علاوه به راحتی تنها با کمک چند میخ و قلاب می‌توانید یک دیوار زیبا و خیره کننده برای منزل خود بسازید.

برای خرید و مشاهده طرح‌های متنوع از دیوار کوب تزیینی می‌توانید به سایت خرید ظروف چینی مراجعه کرده و در صورتی که محصول مورد نظر را پیدا کردید با استفاده از گزینه‌ خرید و سفارش، خریدتان را نهایی کنید. دیوارکوب های موجود در سایت آویز از بهترین متریال با تضمین قیمت و کیفیت تهیه شده‌اند چرا که هدف ما جلب رضایت مشتریان گرامی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا