دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

معماری و دکوراسیون

بهترین نمایندگی نگزنس در ایران

ریسه شلنگی ، حاوی نوار چسب های محکمی بوده و ال ای دی ها در فواصل معین بر روی یک بستر آلومینیومی خطی مونتاژ می شوند. پس از نصب و اتصال به منبع تغذیه ، تمام طول نوار ال ای دی روشن می شود و نور به صورت خطی منتشر می شود. ریسه شلنگی ، به عنوان محصولی کاربردی و بی نظیر ، برای انواع تزیینات در دکوراسیون های خانه شما مورد استفاده قرار می گیرد. انعطاف پذیری ، امکان جداسازی و برش ، ایجاد اشکال مختلف و نوردهی بالا در حجم کم از ویژگی های بارز این نمونه از تجهیزات روشنایی می باشد. کلید و پریز لگراند ، جز محبوب ترین تجهیزات الکتریکی موجود در بازار بوده و علاو بر کیفیت بالای خود ، تاثیر بسزایی در تغییر طراحی و دکوراسیون داخلی خانه شما نیز دارد. نمایندگی نگزنس در ایران ، بهترین و با کیفیت ترین کابل های ممکن را جهت استفاده مشتریان ، به بازار عرضه می کند. جهت خریداری انواع کابل ها و تجهیزات روشنایی ، می توانید به شرکت برق نت مراجعه نمایید.

داشتن نورپردازی خوب مستلزم چیست ؟

فیلامنت های ال ای دی ، علاوه بر محیط های داخلی ، بر محیط ها و معماری های خارجی مانند نورپردازی نما و نورپردازی باغ و حیاط نیز ، تاثیر فراوانی دارند. طول ریسه های شلنگی را می توان مطابق با نیاز شما تنظیم کرد و آن را در مکان های مختلفی جهت تزیین و نورپردازی قرار داد. این ریسه ها ، به دلیل انعطاف پذیری که دارند ، به راحتی در فضا های غیر ممکن نیز قابل نصب هستند. رنگ ، شکل ، اندازه و قدرت نورپردازی این نوع LED را می توان با استفاده از ریموت کنترل ، بسته به نوع عملکرد و نیاز دکوراسیون تغییر داد. با استفاده از کلید و پریز لگراند ، کیفیت بالایی را تجربه خواهید کرد. پریز های این مجموعه ، در انواع مختلفی آماده فروش می باشند ؛ از مدل های تزیینی و لوکس گرفته تا مدل های لمسی و بینهایت جذاب. داشتن یک نورپردازی و دکوراسیون زیبا ، مستلزم سیم کشی اصولی و استاندارد می باشد. کابل های نگزنس ، در برابر آب و هوا مقاوم هستند ؛ بنابراین می توانید از آنها در هوای مرطوب و در فضای باز استفاده کنید.

تفاوت بین ریسه شلنگی ال ای دی در معماری داخلی و خارجی چیست ؟

ریسه شلنگی ال ای دی در روشنایی خانه ، ادارات ، مغازه ها و مصارف مختلف صنعتی کاربرد دارند. چراغ های نوار LED ، در طول ها ، روشنایی و رنگ های مختلف موجود هستند. این محصولات ، با توجه به محل استفاده ، به دو دسته داخلی و خارجی تقسیم می شوند. تفاوت بین ریسه شلنگی ال ای دی در معماری داخلی و خارجی چیست ؟ مقاومت چراغ های نواری ال ای دی ، در برابر گرد و غبار و آب ، بسیار بالا بوده و جز تجهیزات مناسب جهت انجام تزیینات در خارج از خانه می باشد. چه در باغ ، پایین پله ها ، کناره درها و پنجره ها و چه در محل کار خود از آن ها استفاده کنید ؛ نمایی بی نظیر و شکیل را به محل شما می دهد. ریسه شلنگی های داخلی ، در برابر شرایط بیرونی و آب مقاوم نیستند. اگر قطرات کوچک آب روی این LED ها بریزد ، ممکن است باعث اختلال در عملکرد شود ؛ بنابراین ، بهتر است تا از آنها در طراحی و دکوراسیون داخلی استفاده شود.

تفاوت بین ریسه شلنگی ال ای دی

ویژگی های کلید و پریز لگراند چیست ؟

کلید و پریز لگراند ، جز محصولاتی است که باید در خانه خود داشته باشید. اگر از کلید و پریز های سفید و از مد افتاده خانه خود خسته شده اید ، پیشنهاد می کنیم که کلید و پریز لگراند را امتحان کنید. این محصولات ، از جذابیت و نمای خاصی برخوردار هستند و جز عناصر فوق العاده در طراحی نمای داخلی هر خانه ای می باشند. شما می توانید با مراجعه به وب سایت barghnet.com ، از محصولات و تنوع برند های موجود در آن دیدن کرده و محصولات مورد نیاز خود را تهیه نمایید. اگر به دنبال کالایی لوکس و بی نظیر هستید ، کلید و پریز های لمسی را فراموش نکنید. از این تجهیزات ، بدون نیاز به حضور در محل می توانید استفاده کرده و آن‌ را با کمک گوشی خود روشن و خاموش کنید. کلید و پریز هایی که در فضای خارجی خانه و ساختمان ها به کار می رود ، معمولا دارای پوشش محافظتی بوده و در برابر شرایط جوی مقاوم هستند.

وب سایت برق نت

کاربردهای ریسه شلنگی در نمای داخلی و خارجی خانه چیست ؟

ریسه شلنگی های ال‌ ای دی داخلی ، عموماً برای روشنایی فضا هایی مانند زیر کابینت ، قفسه‌ های ظروف، قفسه‌ های کتاب و اتاق زیر شیروانی استفاده می‌ شوند. چراغ های نواری LED که در فضای باز استفاده می شوند ، دارای درجه حفاظتی IP65 و بالاتر هستند. پوشش سیلیکونی روی ریسه های شلنگی ، برای محافظت از LED ها و سایر عناصر مدار در برابر گرد و غبار و پاشیدن مایعات استفاده می شود. چنین ریسه های روشنایی را می توان به راحتی و با استفاده از یک پارچه مرطوب پاک کرد. این می تواند نور را با پوشش سیلیکونی شفاف روی چراغ های نوار LED در فضای باز پخش کند. جهت تکمیل کردن دکوراسیون خانه ، تنها به کلید و پریز لگراند و تجهیزات الکتریکی نگزنس نیاز دارید. از ریسه شلنگی می توان برای روشن کردن مناطقی مانند آلاچیق ، پاسیو ، گذرگاه ها ، عرشه ها و نرده ها استفاده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا