دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

کسب و کار

برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی از کجا شروع کنم؟

شاید در این سال جدید به ذهن شما نیز رسیده باشد که یک بیزینس آنلاین برای خود راه اندازی کنید. نکته که حائز اهمیت است و باید آن را بدانید این است که اگر به شکل صحیح گام های اول را برندارید ممکن است در قدم های بعدی به مشکلات متعددی برخورد کنید که قابل حل نباشد و یا رفع آن دشوار باشد. در این مقاله می خواهیم قدم به قدم نحوه راه اندازی اصولی یک کسب و کار اینترنتی را با شما در میان بگذاریم پس با ما همراه باشید.

قدم اول: راه اندازی یک سایت

شاید با خود می گویید که راه اندازی یک سایت امری هزینه بر است. اگرچه تا حدودی حق با شما است، اما می توانید این هزینه ها را با طراحی سایت وردپرسی کاهش دهید. شما برای شروع نیاز به یک سایت اختصاصی و کدنویسی گران ندارید. نگران نباشید اگر بعدها سایت تان نیاز به ارتقا داشت می توانید آن زمان هزینه کنید و همان سایت را ارتقا دهید و برنامه نویسی کنید.

قدم دوم: سئو و بهینه سازی سایت

حال که سایت خود را ایجاد کردید، سعی کنید که یا سئو آن را به یک شرکت سئو بدهید، یا آن که خودتان دست به کار شوید و با یادگیری سئو، خودتان سایت تان را سئو کنید. اگر نمی خواهید یک دوره جامع تهییه کنید، جالب است بدانید که برخی سایت ها قسمت های مختلف دوره سئو را جداگانه آموزش می دهند. این به شما آزادی عمل بیشتری می دهد و می توانید با هزینه کمتر، دقیقا همان چیزی را که نیاز دارید تهییه کنید و استفاده ببرید.

نوشته های مشابه

قدم سوم: قدرت شبکه های اجتماعی را فراموش نکنید!

شبکه های اجتماعی می توانند خیلی زودبازده تر برای شما باشند. همچنین اعتماد سازی و جذب مشتری در این رسانه های اجتماعی خیلی سریع تر اتفاق می افتد. پس حتما برای این شبکه های اجتماعی وقت بگذارید و تولید محتوای جذاب و کاربردی داشته باشید تا نتیجه مورد نظر را کسب کنید.

دنیای رسانه های اجتماعی به سرعت در حال گسترش است. انتظار می رود که تعداد کاربران رسانه های اجتماعی تا پایان سال 2024 از 4 میلیارد کاربر فراتر رود. روزهای ورود افراد به رایانه های خود و “جستجوی وب” به پایان رسیده است. در عصر امروز، مردم اکنون در حال «گشت‌گذاری در رسانه‌های اجتماعی» هستند و این به سرعت به مکانی برای یادگیری در مورد برندهای جدید و کشف اطلاعات جدید تبدیل شده است.

اگر برندها از قبل در رسانه های اجتماعی تبلیغ نمی کنند، زمان آن فرا رسیده است که شروع به مشارکت کنند. اگر زمان کافی برای مدیریت شبکه های اجتماعی خود را ندارید، آن را می توانید به یک آژانس دیجیتال مارکتینگ بسپارید.

بازاریابی رسانه های اجتماعی

بازاریابی رسانه های اجتماعی به سرعت در حال تبدیل شدن به یک بازار بسیار رقابتی است. بر اساس نظرسنجی سالانه CMO، انتظار می‌رود که بازاریابان از سال 2018 تا 2023 هزینه‌های رسانه‌های اجتماعی خود را 89 درصد افزایش دهند. این یافته نشان می‌دهد که کسب‌وکارهای بیشتری برای فضای تبلیغاتی رقابت می‌کنند و هزینه های بیشتری را در شبکه‌های اجتماعی مختلف خرج می‌کنند. امروزه، تبلیغات را می توان تقریباً در تمام پلتفرم های رسانه های اجتماعی بزرگ مانند فیس بوک، توییتر، اینستاگرام، اسنپ چت و موارد دیگر مشاهده کرد.

رفتار مصرف کننده نسبت به تبلیغات آنلاین در حال تغییر است

مردم اکنون بیش از هر زمان دیگری از طریق تبلیغات و پیام‌های مختلفی که در رسانه‌های اجتماعی می‌بینند، خرید می‌کنند. تبلیغاتی که طبیعی به نظر می‌رسند و در خوراک مصرف‌کننده ادغام می‌شوند، موفق هستند و خریداران بالقوه را تشویق می‌کنند تا روی آنها کلیک کرده و خرید کنند.

یکی از روندهای در حال تحولی که بازاریابان مشاهده می کنند، شامل نسل های قدیمی تر و هزینه های آنها می شود. نسل های قدیمی اکنون با خرید از طریق تبلیغات رسانه های اجتماعی احساس راحتی می کنند. هزینه ها و کلیک های آنها بر روی تبلیغات رسانه های اجتماعی در حال افزایش است و همچنان افزایش خواهد یافت.

تنها پلتفرمی که با این شکل از تبلیغات موفقیت چشمگیری دارد، اینستاگرام است. اینستاگرام در حال حاضر بیشتر از هر پلتفرم رسانه اجتماعی دیگری جمعیت های قدیمی تر را جذب می کند.

بازاریابی رسانه های اجتماعی در تعطیلات!

با نزدیک شدن به فصل تعطیلات، برندها باید بیش از هر زمان دیگری به دنبال بازاریابی کسب و کار خود در رسانه های اجتماعی باشید. یک مطالعه اخیر نشان داد که تقریباً از هر 4 نفر 3 نفر به دلیل محصول یا برندی که در رسانه های اجتماعی دیده بودند خرید کرده‌اند. با در نظر گرفتن این موضوع، بازاریابی رسانه های اجتماعی باید در استراتژی تعطیلات برند شما گنجانده شود.

اگر می‌خواهید در تعطیلات از برند خود آگاهی کسب کنید، رسانه‌های اجتماعی کانال مناسبی برای تبلیغات هستند. تبلیغات رسانه‌های اجتماعی به دلیل اینکه مصرف‌کنندگان وقت خود را در این پلتفرم‌ها می‌گذرانند، ابزاری عالی برای نمایش است. تحقیقات نشان می‌دهد که تبلیغات رسانه‌های اجتماعی سه برابر بیشتر از مشتریان کنونی غیرمشتری را به وب‌سایت تبلیغ‌کننده هدایت می‌کند.

علاوه بر این، حتی در سال 2019، 93 درصد از بازاریابان اعلام کرده‌اند که تبلیغات رسانه‌های اجتماعی آن‌ها در معرض بازدید بیشتری قرار گرفته و در مجموع آگاهی و دسترسی به برندشان افزایش پیدا کرده است.

مصرف کنندگان از دیدن تبلیغات مربوط به تعطیلات و تصاویری که حول تبلیغات رسانه های اجتماعی یک برند متمرکز شده‌اند، لذت می برند. مطمئن شوید که تغییراتی در پیام‌های برندتان ایجاد کنید تا بتوانید ارتباط بیشتری با فصل تعطیلات برقرار کنید و مشتریان جدیدی را جذب کنید.

خریداران همچنین دوست دارند از تبلیغات و تخفیف هایی که به طور خاص برای آنها در طول فصل تعطیلات تهیه می شود استفاده کنند. برای متمایز شدن از رقبا، مطمئن شوید که در حال بازاریابی مجدد برای خریداران بالقوه با کدهای تخفیف و تبلیغاتی هستید که می توانند در محصولات تعطیلات شما استفاده کنند.

در طول فصل تعطیلات، مشتریان بیشترین تأثیر را از حمل و نقل رایگان، تخفیف های انحصاری، جوایز و معاملات روزانه در هنگام تکمیل خرید در یک سایت شبکه اجتماعی می گیرند. این اطلاعات را هنگام برنامه ریزی استراتژی تعطیلات خود در نظر داشته باشید!

خریداران آنلاین همچنین نمی‌خواهند که تلاش‌های بازاریابی یک برند تکه‌تکه و سازمان‌دهی نشده به نظر برسد. در عوض، آن را برای مشتری خود ساده کنید. با استفاده از پیام‌ها و تصاویر مشابه در همه کانال‌های تبلیغاتی پولی و غیر پولی، مطمئن شوید که تجربه مثبتی دارند.

جمع بندی

با در نظرگرفتن این نکات می توانید همین امروز کسب و کار اینترنتی خود را شروع کنید و در فصل تعطیلات آن را رشد و شدت دهید تا مخاطبان و مشتریان آنلاین خود را به خوبی بازاریابی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا