دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

مد و زیبایی

6 تا از زیباترین زنان بازیگر سینمای جهان در سال 2020

در این مقاله از مجله پروماگ قصد داریم 6 تا از زیباترین زنان بازیگر سینما در سال 2020 از سراسر جهان را معرفی کنیم که سال های سال در سینما مشغول فعالیت هستند و هر کدام دارای شهرت می باشند، این بازیگران براساس جذابیت، میزان محبوبیت، خوش تیپی، زیبایی و خوشرویی انتخاب شده اند، اما ممکن است این لیست مورد انتقاد شما قرار بگیرد !!

خب بریم سراغ 6 زن زیبای بازیگر جهان در سال 2020

6- اودت آنابل

5- اما واتسون

نوشته های مشابه

4- الکساندرا داداریو

3- دیپیکا پادوکونه

2-امبر هرد

1- هانده ارچل

6-زیباترین زنان بازیگر ؛ اودت آنابل

اودت جولیت آنابل یک بازیگر و مدل آمریکایی است، که در سن 35 سالگی و با داشتن یک فرزند در صنعت فیلم و سینما و مدلینگ فعال می باشد، وی زاده 10 می 1985 در لس آنجلس است. اودت آنابل بدلیل بازی در فیلم های متعدد و  داشتن چهره زیبا و قد 174 مورد توجه و شهرت قرار دارد.

از فیلم های مطرح این بازیگر زیبا می توان به فیلم اکشن تغییر شکل دهنده گان محصول سال 2007 و سریال درام خانه دکتر فاکس در نقش دکتر جسیکا اشاره کرد.

5- اما واتسون

زیباترین زنان بازیگر

اما واتسون عشق بسیاری از افراد جهان، که با بازی در سریال هری پاتر در نقش هرمیون گرنجر شوخ طبع بسیاری را مجذوب خود ساخت و بعید است نقش جذاب این زن زیبا به این زودی از خاطرها محو شود. از آخرین فیلم های وی می توان به نقش آفرینی در زنان کوچک محصول 2019 اشاره کرد.

اما واتسون در فیلم ها و سریال های زیادی تقش آفرینی کرده و الحق که یک بازیگر عالی و ماهر است، وی متولد 15 آپریل 1990 است و در حال حاضر در سن 30 سالگی در صنعت فیلم و سینما فعال است، اصلیت اما واتسون بریتانیایی و زاده فرانسه می باشد اما در آمریکا زندگی می کند.

4- الکساندرا داداریو

الکساندرا داداریو یک بازیگر و مدل زیبا متولد آمریکاست، که برای اولین بار با بازی در فیلم ماهی مرکب و نهنگ در نقش دختر زیبا در سال 2005 توانست محبوبیت بالایی در بین بازیگران زن به خود اختصاص دهد، چهره زیبا و دوست داشتنی وی و همچنین استایل او باعث شده که مشهور شود، وی زاده 16 مارس 1986 در نیویورک آمریکاست و در حال حاضر در سن 34 سالگی در صنعت مدلینگ و سینما مشغول به فعالیت است.

آخرین فیلمی که وی در آن نقش آفرینی نموده یک شب در سندیگو در سال 2020 اکران شد. 

3- زیباترین زنان بازیگر ؛ دیپیکا پادوکونه

دیپیکا پادوکونه نه تنها یکی از زیباترین بازیگران زن در جهان است بلکه یکی از پردرآمدترین بازیگران زن بالیوود است. او در کشور خود هند، بعنوان یک بازیگر زیبا و شیک مطرح است. او نه تنها لبخندی خیره کننده دارد، بلکه یک بانوی باهوش و فهمیده نیز می باشد. وی مدل تبلیغ محصولات بسیاری مانند Tissot ، Vogue است و محصولات این شرکت ها با نام این بازیگر عجین شده اند. 

دیپیکا متولد 5 ژانویه 1986 است که در حال حاضر با سنی در حدود 35 سال جزء زیباترین زنان بازیگر قرار دارد، وی اصلیت هندی دارد و متولد دانمارک است، اولین حضور او در فیلم معروف آیشوارایا محصول هندوستان است که در سال 2006 اکران شد و همچنین برنده جایزه بهترین بازیگر تازه وارد در سال 2007 در فیلم ام شنتی ام شده است.

2-زیباترین زنان بازیگر ؛ امبر هرد

امبر هرد بازیگر و مدل آمریکایست که در تاریخ 15 آوریل 1986 در تگزاس متولد و بزرگ شده است. امبر اولین بازی خود را در نقش مکمل فرعی در درام ورزشی چراغ های شب جمعه (2004) و پس از آن مجموعه ای از نقش های کوچک دیگر در تلویزیون و سینما انجام داد. امبر هرد بدلیل ازدواج با جانی دپ شهرت چند برابری بدست آورد.

آکوامن یکی از فیلم های معروف و جذابی است که این زن زیبا در آن ایفای نقش فوق العاده ای داشته است، امبر همچنین در انجمن های حمایت از زنان در برابر خشونت فعالیت دارد.

1- هانده ارچل

هانده ارچل مدل و بازیگر ترکیه ای است و به عنوان زیباترین بازیگر زن در لیست زیباترین زنان بازیگر جهان جای گرفته است. این دختر خوش چهره عنوان خوش چهره ترین هنرپیشه مجله TC candler در لیست 2019 را از آن خود کرد. وی در تاریخ 24 نوامبر 1993 در شهر باندیرما ترکیه متولد شد.

هانده ارچل کار حرفه ای خود را از سال 2007 آغاز نموده، و در حال حاضر در سن 27 سالگی در فیلم ها و سریال های زیادی ایفای نقش نموده است.


پیشنهاد مجله پروماگ جهت مطالعه بیشتر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا