دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

تجهیزات آشپزخانه

بهترین قرص ماشین ظرفشویی در بازار چیست

امروزه یکی از بهترین شوینده ی ظروف در ماشین ظرفشویی، قرص می باشد. با استفاده از قرص ماشین ظرفشویی می توان ظروفی تمیز و عاری از هر گونه آلودگی در اختیار داشت. در بازار انواع مختلفی از این نوع شوینده ها با برندهای متنوع وجود دارد. در این مقاله به نکات مهمی در زمینه انتخاب بهترین قرص ماشین ظرفشویی به همراه بهترین برندهای موجود در بازار خواهیم پرداخت.

پر فروش ترین قرص ظرفشویی کدام است؟

در این قسمت به معرفی دو نوع پرفروش ترین و بهترین قرص ماشین ظرفشویی اشاره شده است. از جمله:

  • قرص ماشین ظرفشویی فینیش: برند فینیش یکی از برندهای مطرح قرص ماشین ظرفشویی در جهان است که با سابقه ای بیش از 60 سال، محصولات خود را در بیش از 40 کشور دنیا ارائه می کند. این برند انواع متنوعی از قرص ظرفشویی را تولید نموده است. با این وجود، قرص کوانتوم مکس آخرین نوع و در عین حال بهترین قرص ماشین ظرفشویی فینیش است. با استفاده از این قرص در زمان کوتاه، بهترین نتیجه را از شوینده دریافت خواهید نمود.
  • قرص ماشین ظرفشویی فیری: برند فیری از پر فروش ترین محصولات شرکت P&G است. در میان انواع قرص ماشین ظرفشویی فیری می توان به مدل پلاتینیوم پلاس اشاره نمود. این مدل از قرص ظرفشویی فیری در فهرست بهترین برندهای قرص ماشین ظرفشویی قرار دارد که با فرمولاسیون بی نظیر خود انواع آلودگی ها و چربی ها را به طور کامل از بین می برد.

ویژگی های با کیفیت ترین قرص ماشین ظرفشویی

تمام افرادی که در خانه خود ماشین ظرفشویی دارند باید بدانند که یک قرص ظرفشویی خوب دارای چه خصوصیاتی است. مجموعه این خصوصیات است که یک قرص از یک برند را به بهترین قرص ماشین ظرفشویی تبدیل می نماید. در ادامه به ویژگی های با کیفیت ترین قرص ماشین ظرفشویی می پردازیم:

  • کیفیت شست وشو

بهترین قرص ماشین ظرفشویی می تواند انواع لک و چربی را به راحتی از بین ببرد. این ویژگی کار هر برندی نیست. امکان دارد که بعد از شست و شوی ظروف با یک قرص معمولی، بر روی ظروف آثاری از لک و چربی باقی مانده باشد و مجبور شوید که خودتان دوباره آن را بشویید. اما یک قرص ظرفشویی با کیفیت علاوه بر محو لکه و چربی ها، بوی نامطبوع مواد غذایی باقی مانده بر روی ظروف را نیز از بین می برد.

  • شستشوی انواع ظروف

با استفاده از باکیفیت ترین قرص ماشین ظرفشویی، انواع ظروف کریستالی و شیشه ای بدون هیچ آسیبی تمیز و شسته می شوند. این قرص ها به دلیل برخورداری از ترکیبات جلا دهنده و شفاف کننده، باعث می شوند که ظروف کریستالی شما زیبا و درخشان بمانند. این قرص ها با فرمولاسیون خاص خود، سختی آب را کاهش می دهند و باعث می شود که لکه آب بر روی ظروف باقی نماند.

  • حفظ سلامت ماشین ظرفشویی

آب همه شهرهای کشور ما دارای آلودگی ها و ناخالصی هایی است که در لوله های ماشین ظرفشویی رسوب می کنند و باعث وارد شدن آسیب های جدی به دستگاه می شوند. یک قرص ماشین ظرفشویی با کیفیت و استاندارد، این ناخالصی ها را از بین می برد و از تجمع رسوب در لوله های ماشین جلوگیری می نماید. با این وجود، قرص نمی تواند تمامی این رسوبات را از بین ببرد و بایستی هر چند وقت یکبار با استفاده از جرم گیرهای مخصوص ماشین ظرفشویی، رسوبات را از ریشه نابود کرد.

  • حفظ زیبایی و سلامت ظروف

حفظ سلامت و زیبایی ظروف یکی از نکات مهم در هنگام استفاده از قرص ماشین ظرفشویی است. استفاده از قرص بی کیفیت ظرفشویی باعث می شود که بعد از شست و شو، بر روی ظروف شما لک و خش بیفتد و ظاهری کدر داشته باشند. در حالی که در ترکیبات قرص های با کیفیت از موادی استفاده شده است که علاوه بر پاکسازی عمقی ظروف، هیچ گونه آسیبی به ظروف نمی رسد و برای همیشه نو و پاکیزه می مانند.

آیا بهترین قرص ظرفشویی با انواع ماشین ظرفشویی سازگاری دارد؟

یک نکته مهم در هنگام خرید قرص ماشین ظرفشویی، توجه به برند دستگاه شما می باشد. معمولا بهترین قرص ماشین ظرفشویی موجود در بازار با انواع برندهای مطرح ماشین ظرفشویی سازگاری دارند. بنابراین، خیالتان در رابطه با این موضوع راحت باشد و در انتخاب خود دقت داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا