دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

تناسب اندام

لاغری بدون جراحی استفاده از دستگاه لیزر لاغری

یکی از جذاب ترین و جدیدترین تکنولوژی‌ها برای لاغری بدون جراحی استفاده از دستگاه لیزر لاغری اسکالپشور می باشد . اسکالپشور یک درمان لیزری غیر تهاجمی  است. از این روش برای هدف قرار دادن از بین بردن چربی استفاده می شود. این درمان برای زنان و مردان و مناطق مختلف بدن به کار می رود. این روش به طور متوسط ​​20 دقیقه طول می کشد. اسکالپشور برای لاغری سریع و ماندگار جز روش های زیبایی غیرتهاجمی و غیر جراحی سیار جدید است. استفاده از این دستگاه به خصوص برای کمک به کاهش چربی ، به طور فزاینده ای مورد توجه قرار گرفته است. در این روش نیازی به ایجاد برش یا بیهوشی نیست. 

عوارض جانبی

نفوذ لیزر ساطع شده از دستگاه در طول درمان ممکن است باعث ایجاد کمی احساس خارش یا احساس سوزن سوزن شدن شود. در این روش نیاز نیست که از بی حسی موضعی استفاده شود. تا به حال عوارض جانبی بسیار کمی گزارش شده است . اما از آنجا که اسکالپشور یک روش نسبتاً جدید است ، تحقیقات در مورد اثرات آن بر بدن هنوز ادامه دارد. پس از درمان در منطقه ای که تحت درمان قرار گرفته ممکن است کمی درد و سفتی را تجربه کنید. . پزشک شما ممکن است توصیه کند که این مناطق را طی هفته های بعد از عمل ماساژ دهید.

لیزر لاغری در مشهد

از آنجایی که این دستگاه جز جدیدترین و البته گران ترین لیزر لاغری می باشد، تعداد بسیار کمی از این لیزر در ایران وجود دارد. در حال حاضر، در مشهد تنها مطب دکتر الهه مولوی  تحت عنوان نورا به جدیدترین دستگاه لیزر اسکالپشور مجهز شده است. دکتر الهه مولوی عنوان کرده است که نتیجه نهایی این لیزر جدید پس از 12 هفته رویت می شود. همچنین به بیماران تو صیه می شود که پس از استفاده از این لیزر لاغری مصرف مایعات و آب را افزایش دهند

درمان با اسکالپشور برای چه افرادی مناسب است؟

 روش لیزر لاغری اسکالپشور جایگزینی برای کاهش وزن نیست. بنابراین در افرادی که نزدیک به وزن دلخواه خود هستند اما می خواهند چربی را در مناطق خاصی از بدن خود که به رژیم غذایی و ورزش پاسخ خوبی نمی دهند ، کاهش دهند ، بهترین نتیجه را دارد. کاهش وزن مطمئناً به کوچک شدن سلولهای چربی کمک می کند . اما این به هیچ وجه خلاص شدن از شر آنها نیست.

افرادی که وزنشان در حد ایده آل و ثابت است اما کمی تجمع چربی در نواحی مانند شکم بازو و یا ران پا دارند.

افرادی که وزنشان در حد ایده آل است اما به دلایلی مانند حاملگی یا بعضی از اختلالات هورمونی یا کاهش وزن قبلی، از ترک های پوستی یا شلی یا ظاهر غیر دلخواه پوست (مانند پوست پرتقال) رنج می برند.

افرادی که تحت برنامه کاهش وزن هستند و اکنون به مرحله رسیده اند که می خواهند چربی بیشتری از شکم یا بازوها یا پاها کم شود. افرادی که به دلیل برنامه کاهش وزن (جراحی یا رژیم غذایی) دچار افتادگی پوست صورت شکم، بازو یا ران شده اند.

استفاده از دستگاه لیزر اسکالپشور در کنار دستگاه های لاغری ار اف و کویتیشن باعث افزایش خون رسانی شده و جوابدهی برای لاغری و کاهش سایز را بیشتر می کند.دفع چربی های لیز شده از طریق سیستم لنف صورت می گیرد

مراقبت های بعد از انجام اسکالپشور

اسکالپشور یک روش تهاجمی مانند جراحی نیست. بعد از انجام این روش  می توانید فعالیت های روزمره را به صورت عادی انجام دهید. بیمارانی که از این درمان استفاده می کنند نگران جای زخم یا علائم دیگری نیستند که نشان دهد تحت درمان قرار گرفته اند. توصیه می شود محل لیزر شده را دو بار در روز و به مدت یک هفته ماساژ دهید.همچنین مصرف 2 لیتر آب در روز نیز به بیماران توصیه می گردد.

با توجه به افزایش طرفداران این لیزر لاغری اسکالپشور  قیمت های مختلف ارایه می شود درنتیجه آگاهی از هزینه های دقیق انواع خدمات تناسب اندام کار آسانی نیست .هزینه های این روش تناسب اندام بسته به شرایط هرشخص بیمار اعم از میزان اضافه وزن و میزان توده ی چربی براساس شاخص BMI که در بدن دارد مشخص می شود.همچنین تعداد جلسات مورد نیاز هرشخص بسته به میزان چربی های موجود در بدنش متفاوت می باشد که باز هم در میزان هزینه ها تاثیر گذار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا