دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

آموزشمهاجرت

مدرک بین المللی شیرینی پزی برای مهاجرت و دریافت ویزا

شیرینی پزی یکی از هنرهای محبوب در سراسر جهان است که افراد زیادی به آن علاقه دارند. این هنر علاوه بر جنبه تفریحی، می تواند به عنوان یک شغل نیز به شمار آید. اگر به هنر شیرینی پزی علاقه داشته و مهاجرت به کشورهای دیگر جزو برنامه های کاری و فردی مهم شماست؛ دریافت مدرک بین المللی شیرینی پزی به شما کمک کند تا شانس خود را برای اخذ ویزای کار افزایش داده و در ادامه آن، پروسه مهاجرت تان را تسهیل نمایید.

مدرک بین المللی شیرینی پزی

مدرک بین المللی شیرینی پزی، مدرکی است که توسط موسسات آموزشی معتبر در سراسر جهان صادر می شود. این مدرک نشان می دهد که فرد مهارت های لازم برای پخت انواع شیرینی ها (اعم از کوکی، کلوچه، نان هایی با طعم شیرین و شیرینی های سنتی و محلی یک کشور) را دارد.

به علاوه؛ مدرک بین المللی شیرینی پزی توسط کارفرمایان در کشورهای مختلف آسیایی، اروپایی، آمریکایی و … در اقصی نقاط جهان مورد تایید قرار می گیرد و به همین دلیل؛ برای کسانی که قصد مهاجرت دارند؛ بسیار مفید و کاربردی خواهد بود.

نوشته های مشابه

مزایای مدرک بین المللی شیرینی پزی برای مهاجرت

مزایای مدرک بین المللی شیرینی پزی برای مهاجرت

این مدرک برای کسانی که قصد دارند به صورت حرفه ای و رسمی وارد شغل قنادی شده و پس از کسب مهارت و تجربه کافی نسبت به مهاجرت اقدام نمایند؛ مزیت های بسیاری دارد که برخی از مهم ترین این مزیت ها عبارت اند از:

  • افزایش شانس دریافت ویزای کار

همانطور که در ابتدای مقاله گفته شد، داشتن مدرک بین المللی شیرینی پزی می تواند به شما کمک کند تا شانس خود را برای دریافت ویزای کار افزایش دهید. کارفرمایان در کشورهای مختلف، افرادی را که دارای مدرک بین المللی شیرینی پزی هستند، به عنوان نیروی کار ماهر و متخصص می شناسند.

این امر به این دلیل است که مدرک بین المللی شیرینی پزی نشان می دهد که فرد مهارت های لازم برای پخت انواع و اقسام شیرینی ها و محصولات مرتبط و هم رده آن را دارد و می تواند به راحتی در مشاغل مرتبط با شیرینی پزی مشغول به کار شود.

  • امکان کار در محیط های مرتبط با شیرینی پزی

مدرک بین المللی شیرینی پزی، امکان کار در محیط های کاری مرتبط با شغل شیرینی پزی مانند قنادی، رستوران، کافه و فروشگاه های شیرینی فروشی را برای تان فراهم می کند. به علاوه؛ شما می توانید در ایران و سایر کشورهای دنیا با به دست آوردن مهارت و تجربه کافی و اقدام برای جذب سرمایه لازم (برای مثال از طریق وام) نسبت به راه اندازی مغازه یا فروشگاه عرضه کننده انواع محصولات بر پایه شیرینی اقدام نمایید.

  • ارتقای مهارت های شیرینی پزی

دریافت مدرک بین المللی شیرینی پزی، به شما کمک می کند تا مهارت های قنادی خود را ارتقا دهید و با جدیدترین روش های پخت شیرینی آشنا شوید. این امر به این دلیل است که دوره های آموزشی معتبر و شناخته شده با مدرک بین المللی شیرینی پزی، توسط متخصصان این رشته برگزار می شوند و به شما آموزش های لازم را در زمینه های مختلف این هنر (از آماده سازی مواد اولیه به بهترین نحو ممکن گرفته تا روش حرفه ای برای تهیه و پخت شیرینی در کوتاه ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت، تکنیک های تزیین و سرو ماهرانه شیرینی ها و …) ارائه می دهند.

مدرک شیرینی پزی فنی و حرفه ای

مدرک شیرینی پزی فنی و حرفه ای بین المللی

مدرک شیرینی پزی فنی و حرفه ای، یکی از مدرک های بین المللی معتبر در زمینه شیرینی پزی است که توسط سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور صادر می شود. این مدرک در انواع مختلفی (مدرک گذر مهارتی، رسمی، مورد تایید و …) ارائه می شود که بر اساس سطح مهارت، مدت زمان دوره آموزشی و موسسه صادرکننده، دارای اعتبار متفاوتی است.

نکته: توصیه ما به کسانی که قصد مهاجرت دارند این است که در دوره شیرینی پزی با مدرک بین المللی که به طور رسمی از سوی سازمان فنی و حرفه ای کشور صادر می گردد؛ شرکت کنند. چرا که این نوع مدرک؛ تقریبا معتبرترین گواهی نامه موجود در داخل کشور ایران برای رشته قنادی و پخت شیرینی بوده و در زمان مهاجرت می توانید به راحتی این مدرک را در دارالترجمه های معتبر به صورت رسمی ترجمه کرده و سپس از طرف وزارت دادگستری و وزارت امور خارجه، مهر تایید برای این مدرک دریافت نمایید.

اعتبار مدرک شیرینی پزی فنی و حرفه ای در دیگر کشورها

مدرک شیرینی پزی فنی و حرفه ای در بسیاری از کشورهای جهان مورد تایید قرار می گیرد. با این حال، ممکن است اعتبار این مدرک در کشورهای مختلف متفاوت باشد. به همین دلیل، بهتر است قبل از مهاجرت، با متخصصان و وکلای رسمی مهاجرت مشورت کرده و میزان اعتبار مدرک شیرینی پزی فنی و حرفه ای را در کشور مورد نظر خود بررسی کنید.

علاوه بر استفاده از خدماتِ مراکز تخصصی مهاجرت و وکیلان مهاجرتی؛ برای بررسی اعتبار مدرک شیرینی پزی فنی و حرفه ای در کشور مورد نظر خود، می توانید از طریق سفارت یا کنسولگری آن کشور در ایران اقدام کنید. همچنین، می توانید به وب سایت سازمان های آموزشی کشور مورد نظر خود مراجعه نموده و از این طریق، اطلاعات لازم را کسب کنید.

نحوه دریافت مدرک شیرینی پزی فنی و حرفه ای

برای دریافت مدرک شیرینی پزی فنی و حرفه ای، باید در دوره آموزشی یکی از مراکز آموزش فنی و حرفه ای رسمی و معتبر موجود در سراسر کشور شرکت کنید و پس از اتمام یافتن این دوره آموزشی، در آزمون های کتبی و عملی مربوطه شرکت کرده و در صورت قبولی، مدرک شیرینی پزی فنی و حرفه ای را دریافت نمایید.

دوره های آموزشی با مدرک شیرینی پزی بین المللی، معمولاً در مراکز آموزش فنی و حرفه ای دولتی و خصوصی (آزاد) برگزار می شوند. مدت زمان و نحوه برگزاری و شهریه این دوره ها، بسته به شرایط هر آموزشگاه، متفاوت است. بهتر است قبل از ثبت نام در این دوره ها به خوبی در خصوص سوابق کاری، میزان رضایت هنرجویان قبلی، اساتید دوره و سایر شرایط آموزشی به خوبی تحقیق نمایید تا از هدر رفت هزینه و زمان خود جلوگیری به عمل آورید.

آموزشگاه شیرینی پزی با مدرک بین المللی در تهران

یکی از معتبرترین و محبوب ترین آموزشگاه های فنی و حرفه ای کشور که دوره های قنادی، آشپزی، نانوایی و کافه داری بسیاری را برای علاقه مندان این هنرها برگزار می کند؛ آموزشگاه دنیز واقع در تهران است. این آموزشگاه دارای مجوز رسمی از سوی سازمان فنی و حرفه ای کشور بوده و در پایان دوره، تمامی هنرجویان را برای شرکت در آزمون های مربوطه و دریافت مدرک بین المللی به این سازمان معرفی می نماید.

آموزشگاه دنیز علاوه بر دوره های قنادی مانند شیرینی پزی (تر، خشک، سنتی، مدرن) و دوره کیک پزی تخصصی، دوره های دیگری نیز در زمینه انواع خوراکی ها، غذاها، نوشیدنی ها، دسرها و … دارد که برخی از مهم ترین آن ها عبارت اند از:

دوره های نانوایی سنتی و فانتزی، دوره کافه داری و متصدی کافی شاپ، دوره کیک های تولد / عروسی / خامه ای / فوندانت / سابله / کافه ای، فینگر فود، دوره دسرهای ایرانی و خارجی از جمله فرانسوی، دوره آموزش باقلوا حرفه ای (ایرانی، ترکی، استانبولی و عربی) و …

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره های بالا و ثبت نام در کلاس شیرینی پزی با مدرک بین المللی و مناسب مهاجرت، می توانید به آدرس اینترنتی “denizedu.com”  مراجعه نمایید. از دیگر راه های ارتباطی با این مجموعه، می توان موارد زیر را نام برد:

  • اینستاگرام به آیدی   deniz__edu
  • شماره تلفن   ۰۲۱۶۶۹۴۳۲۱۵
  • و …

نتیجه گیری

اگر به هنر و شغل قنادی علاقه داشته و برنامه جدی برای مهاجرت به کشورهای دیگر دارید، دریافت مدرک بین المللی شیرینی پزی می تواند به شما کمک کند تا شانس خود را برای موفقیت در مهاجرت به کشورهای مدرن و توسعه یافته (با شرایط کار و زندگی عالی) افزایش دهید. با داشتن مدرک بین المللی شیرینی پزی، می توانید در مشاغل مرتبط با قنادی و صنایع غذایی، در کشورهای مختلف کار کرده و از مهارت های خود برای کسب درآمد بالا استفاده نمایید.

مدرک شیرینی پزی فنی و حرفه ای بین المللی یکی از مدرک های معتبر در زمینه شیرینی پزی در تمام جهان است که می تواند روند طاقت فرسا و پر پیچ و خم مهاجرت را برای شما بسیار آسان تر نماید. اعتبار بالای این مدرک سبب شده است که در بسیاری از کشورهای جهان مورد تایید قرار بگیرد.

البته لازم است توضیح دهیم؛ داشتن مدرک فنی و حرفه ای به تنهایی برای اخذ ویزای کاری و جاب آفر و در ادامه آن تحقق بخشیدن به رویای مهاجرت کافی نیست! داشتن مهارت و تجربه کار کافی و نمونه کارهای قابل استناد و بسیاری عوامل دیگر (که پرداختن به آن ها در این مقاله نمی گنجد) برای موفق شدن در مسیر مهاجرت مهم و حیاتی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا