دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

کسب و کار

معرفی خدمات موسسه مهاجرتی پارس پندار نهاد

در میان موارد متعدد موسسات مهاجرتی و افرادی که خدماتی به دانشجویان و علاقه‌مندان به تحصیل و زندگی خارج از کشور ارائه می‌کنند، یافتن فرد یا مؤسسه‌ای که بتواند به خوبی این خدمات را به اجرا برساند شاید چندان کار آسانی نباشد. با هر رشته‌ای یا هر موقعیت شغلی‌ای که دارید، فرصت زندگی برای شما در خارج از کشور وجود دارد ولی باید راه، روش و مسیر را به خوبی بشناسید. مؤسسه پارس پندار نهاد که تحت نظر یکی از فعالان موفق در حوزه مهاجرت و مدیریت است، یکی از بهترین گزینه‌ها برای شماست. ماکان آریا پارسا یا میثم شکری ساز سال‌ها در زمینه خدمات مدیریتی و مهاجرتی فعالیت کرده است و کارنامه درخشانی در این زمینه به نام خود ثبت کرده است. به هر جهت ما در این مقاله قصد داریم خطوط اصلی خدمات شرکت پارس پندار نهاد را به شما معرفی کنیم تا مسیر شما برای خدمات و مشاوره مهاجرت بسیار آسان و ساده شود و با تیمی درجه یک و موفق در این زمینه همکاری داشته باشید.

موسسه خدماتی پارس پندار نهاد چیست؟

در سال 1388 گروه بین‌المللی پارس پندار نهاد به مدیریت و تحت هدایت دکتر ماکان آریا پارسا (یکی از کارآفرینان نمونه کشوری) مشغول به کار کرد. این گروه به دنبال فردایی است که در آن تمام هم‌وطنان نیاز‌های آموزشی، مهارتی و مشاوره در زمینه مدیریت و کسب و کار و به طور کلی هر چه افراد برای پیشرفت و موفقیت در شرکت، سازمان یا زندگی خود دارند را به بهترین کیفیت و برجسته‌ترین خدمات و همچنین با به روزترین روش‌های جهانی دریافت کنند.

پروژه گروه بین‌المللی پارس پندار نهاد جمعی از خدمات مشاوره‌ای، تولید محتوا و آموزش مجازی و کسب و کار در زمینه‌های مختلف الکترونیکی و پژوهشی در کل کشور است و سعی می‌کند تمام این خدمات را به بهترین شکل ارائه نماید. هدف از مؤسسه بین‌المللی پارس پندار نهاد این بوده که ایده‌های خلاقانه‌ای برای ارائه این خدمات به علاقه‌مندان ارائه شود. این گروه در زمانی که فعالیت کرده تا به امروز برند‌های مختلف و گوناگونی را در کشور معرفی و حمایت کرده است.

نوشته های مشابه

 چرا باید مؤسسه بین‌المللی پارس پندار نهاد را انتخاب کنیم؟

انتخاب هر مؤسسه‌ای در زمینه خدمات آموزشی و مهاجرت و کسب و کار نیازمند این است که شما به مؤلفه‌های مختلفی توجه کنید و بر اساس آن‌ها بهترین تصمیم‌گیری را داشته باشید. دلایل مختلفی برای انتخاب این مؤسسه وجود دارد که در ادامه به شکل خیلی مختصر و جزئی به آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

  • مؤسسه بین‌المللی پارس پندار نهاد دارای معتبرترین و قوی‌ترین همکاران تجاری است و این شرکای تجاری را بر اساس اعتبارسنجی محکم و قوی انتخاب کرده است. داشتن شرکای تجاری قوی به این مؤسسه کمک می‌کند تا بهترین خدمات را با بالاترین کیفیت به مشتریان خود ارائه کند.
  • مهم‌ترین عنصر برای انتخاب یک مؤسسه این است که مشتریان از آن راضی باشند. پارس پندار نهاد، رضایت مشتریانش را مانند مدال افتخار بر گردن خود آویخته است. این مؤسسه قادر بوده تا افرادی موفق و عالی رتبه در زمینه‌های مختلف کاری را به نام خود ثبت کند.
  • از عناصر مهم برای اعتماد و انتخاب مؤسسه بین‌المللی پارس پندار نهاد این است که مجوز‌ها، اعتبارات و گواهینامه‌های این شرکت را مشاهده کنید. پارس پندار نهاد به همین منظور تمام این اسناد را در سایت رسمی خود در اختیار مشتریان قرار داده است تا افراد با خیالی راحت از خدمات این شرکت استفاده کنند.

خدمات پارس پندار نهاد چیست؟

شرکت پارس پندار نهاد در زمینه آموزش‌های مختلف و همچنین نوشتن مقالات علمی و پژوهشی به شما خدمات و مشاوره ارائه می‌دهد. دوره‌های آموزشی که مدیر این شرکت یعنی ماکان آریا پارسا (میثم شکری ساز) در نظر دیده‌ زمینه‌های مختلف و متنوعی را شامل می‌شوند:

  • جهانگردی و گردشگری
  • حسابداری
  • حقوق
  • زبان خارجی
  • شبکه و کامپیوتر
  • کشاورزی و شیلات
  • مدیریت
  • معماری و عمران
  • مکانیک، متالوژی، صنایع
  • نرم‌افزار‌های کاربردی
  • ویژه استخدام
  • هنری
  • ورزشی و ماساژ

مواردی که در فهرست بالا آوردیم همگی از اصلی‌ترین دوره‌هایی هستند که شرکت پارس پندار نهاد به مشتریان خود ارائه می‌کند. در تمام این دوره‌ها اساتید مجرب و حرفه‌ای حضور دارند و مدرک معتبر نیز و گواهینامه مخصوص برای هر دوره به فرد ارائه می‌گردد.

هولدینگ پارس پندار نهاد

یکی دیگر از زمینه‌های خدماتی مهم پارس پندار نهاد مشاوره در نوشتن مقالات ISI است. این مقالات که در مهاجرت و کسب بورسیه تحصیلی و دانشجویی بسیار اهمیت دارند نوشتن و منتشر کردنشان دشوار است. طبق گفته‌های سایت پارس پندار نهاد خدمات این شرکت چهار حوزه مختلف را شامل می‌شود:

دپارتمان مقاله

در این قسمت نوشتن و پذیرش مقالات دانشگاهی در مجلات بین‌المللی و داخلی وجود دارد و بر اساس مقاله نشریه پیشنهاد می‌شود. بسیاری از این مقالات در پروسه‌ای که حدوداً 6 تا 10 ماه ممکن است طول بکشد در این مجلات معتبر منتشر می‌شوند.

دپارتمان ترجمه

اگر شما خود مقاله‌ای قوی دارید می‌توانید از طریق دپارتمان ترجمه پارس پندار نهاد آن را توسط ویراستاران و مترجمین آمریکایی به زبانی قوی ویراستاری و ترجمه کنید.

دپارتمان چاپ کتاب

در این حوزه استخراج و چاپ کتاب از پایان‌نامه‌ها صورت می‌پذیرد که می‌تواند برای رزومه افراد بسیار ارزشمند باشد.

دپارتمان تحقیق و پژوهش

در این زمینه متخصصین پارس پندار نهاد به شما در زمینه نوشتن پروپوزال پایان‌نامه و تحلیل‌های آماری و همچنین یافتن منابع مختلف و تولید اسلاید‌های پاورپوینت به شما کمک می‌کنند.

مواردی که ذکر کردیم تنها بخشی از مهم‌ترین خدمات پارس پندار نهاد است. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق سایت این مؤسسه اقدام کنید. تیم متخصص پارس پندار نهاد توانسته است با ارائه خدمات حرفه‌ای و ارزشمند مشتریان خود را راضی نگه دارد و در این زمینه از جمله شرکت‌ها و مؤسسه‌های بسیار موفق تلقی می‌شود.

 جمع‌بندی

در این مقاله به طور کلی به معرفی شرکت پارس پندار نهاد و خدمات آن پرداختیم. این شرکت توسط یکی از کارآفرینان برتر ایرانی به نام ماکان آریا پارسا (یا همان میثم شکری ساز) در سال 1388 بنیان نهاده شده است و تا کنون با ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی به بسیاری از افراد در زمینه کسب و کار، کارآفرینی، مهاجرت و دیگر مسائل مربوط کمک کرده‌اند. شما می‌توانید با مراجعه به سایت این شرکت گواهی‌ها و رزومه اصلی این شرکت را مشاهده کنید تا مطمئن شوید در این زمینه با تیمی قوی و ارزنده همکاری می‌کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا