دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

سریال

معرفی و دانلود جدیدترین سریال ایرانی میدان سرخ

کارگردان : ابراهیم ابراهیمیان

ژانر : اکشن، جنایی، هیجان انگیز

تاریخ انتشار : سال 1400

نوشته های مشابه

تعداد قسمت ها : 15 قسمت 

مدت زمان هر قسمت : 50 دقیقه 

محصول : ایران

تهیه کننده : جواد نوروزبیگی

بازیگران :

حمید فرخ نژاد، علی مصفا، ستاره اسکندری، مهتاب کرامتی، مسعود کرامتی، سعید داخ، بهرام افشاری، رضا یزدانی، کاظم سیاحی، مهدی حسینی نیا، امید روحانی، بهدخت ولیان، سوگل قلاتیان، بهزاد خلج، سحر نظام دوست، تینو صالحی، مجید پتکی، آرمین رحیمیان، امیرحسین آرمان، لیندا کیانی، مهدی رکنی و مهرداد نوری

 

 

توضیحات : سریال میدان سرخ در ژانری متفاوت با حضور ستاره‌گان سینمایی ایران در شبکه خانگی در حال تولید و پخش می باشد، میدان سرخ داستان زنی تنها به نام شیدا است که ناخواسته وارد بازی وحشتناکی میشود که توسط همسر او و یک تروریست خارجی شکل گرفته است، او برای نجات جان دختر خود در معرض انتخاب میان عشق، انتقام و قدرت قرار می‌گیرد و با سه قاچاقچی مطرح و قدرتمند به نام‌های پاپ، مبینی و مکین مدتی همراه میشود، غافل از اینکه پایان این بازی، خون بار خواهد بود... شما کاربر گرامی می توانید قسمت‌های پخش شده را بصورت اینترنت نیم بهاء و بصورت قانونی در وب سایت پروماگ دانلود نمایید.

قسمت اول سریال میدان سرخ

دانلود قسمت اول سریال میدان سرخ

شیدا به دنبال درمان دخترش قصد سفر به خارج از کشور را دارد، اما به واسطه پنهان کاری و دروغ های شوهرش با اتفاقی هولناک روبرو می شود که زندگی او را برای همیشه تغییر می دهد...
پخش 23 شهریور ماه 1400

قسمت دوم سریال میدان سرخ

دانلود قسمت دوم سریال میدان سرخ

بعد از مفقود شدن کیف حاوی شمش و اطلاعات محرمانه ی گروهی تبهکار به سردستگی گروچف، زندگی تمام کسانی که به نحوی در این جریان خواسته یا ناخواسته درگیر شده اند دچار تغییر می شود اما در این میان این شیداست که تاوان بزرگی می دهد.
پخش 30 شهریور ماه 1400

قسمت سوم سریال میدان سرخ

دانلود قسمت سوم سریال میدان سرخ

با گروگان گرفتن شادی، دختر شیدا، گروچف برای رسیدن به اطلاعات و شمش های گمشده، دست به اقدامات جدیدی می زند که عواقب دهشتناکی برای پاپ و مبینی دارد اما پرده از راز بزرگی برمی دارد...
پخش 7 مهر ماه 1400

قسمت چهارم سریال میدان سرخ

دانلود قسمت چهارم سریال میدان سرخ

گروچف پس از دزدیدن سیمین، همسر تورج مبینی، به دلیل فشارهای خارجی دست به اقدامات جدیدی می زند که پرده از راز بزرگی برمی دارد و خانواده مکین را تا مرز فروپاشی می کشاند. اما این همه ی داستان نیست؛ چرا که پاپ نیز مجبور به گرفتن تصمیمی سخت می شود.
پخش 14 مهر ماه 1400

قسمت پنجم سریال میدان سرخ

دانلود قسمت پنجم سریال میدان سرخ

مرگ و زندگی افرا در دستان گروچف است و ساعد در تلاش برای نجات او، به مقر گروچف می رود، اما در سوی دیگر داستان با شیدای جدیدی رو به رو می شویم که برای نجات خود و دخترش از این مهلکه دست به انتخابی بزرگ می زند و نقشه گروچف را دچار تغییر می کند.
پخش 21 مهر ماه 1400

قسمت ششم سریال میدان سرخ

دانلود قسمت ششم سریال میدان سرخ

گروچف از ایران می رود اما با رفتن او سرنوشت این سه شریک به کل از هم جدا می شود. تورج مبینی که با مرگ سیمین مواجه شده است، حال با زنی به نام اعلا روبروست که باید برای مرگ و زندگی او تصمیم بگیرد و از سوی دیگر پاپ که به شدت از ناحیه گروچف احساس خطر کرده، بنای فرستادن ساعد و افرا به قبرس را دارد و همچنین عبد که سرخوش از پس گرفتن پیام است در حال برنامه ریزی برای آینده است.
پخش 28 مهر ماه 1400

قسمت هفتم سریال میدان سرخ

دانلود قسمت هفتم سریال میدان سرخ

با زندانی بودن پیام مکین، برادرش پیروز برای به قدرت رسیدن سعی دارد به اعلا نزدیک شود. از طرف دیگر اعلا نیز برای جلب اعتماد تورج مبینی باید به عبد مکین برادر بزرگ پیام و پیروز، ضربه بزند. اما اعلا که راه خود را جدا از مبینی می‌بیند، قصد دارد تا برای نزدیک شدن به مقاصد خودش، پیروز را به چالش بزرگ‌تری بکشد…
پخش 5 آبان ماه 1400

قسمت هشتم سریال میدان سرخ

دانلود قسمت هشتم سریال میدان سرخ

در قسمت هشتم میدان سرخ، اعلا که قصد دارد برای بازپس گیری شمش های طلا، پای پاپ را به میدان باز کند، اقداماتی را در خارج از کشور انجام می دهد تا راز سر به مهر پاپ فاش شود و آن این که ساعد زنده است و او را به ایران بازمی گرداند، غافل از این که وارد بازی خطرناکی شده و از سوی دیگر تورج مبینی که همواره به دنبال قاتل همسرش است، به اطلاعات جدیدی دست پیدا کرده که منجر به انتقامی سخت می شود…
پخش 12 آبان ماه 1400

قسمت نهم سریال میدان سرخ

دانلود قسمت نهم سریال میدان سرخ

اعلا که در پی بازگرداندن پاپ به سیستم کاری خودش با مبینی است، با همکاری گروچف رد ساعد در قبرس را زده و او را به ایران باز می گرداند و زنی به نام ثریا را به عنوان مادر ساعد معرفی می کند، غافل از آن که ساعد پس از بازگشت به ایران تمام معادلات او را بر هم می زند و...
پخش 19 آبان ماه 1400

قسمت دهم سریال میدان سرخ

دانلود قسمت دهم سریال میدان سرخ

پاپ به دنبالِ دلیلِ آمدن ساعد می گردد و از طریق گارو با واقعیت های عجیبی از عملکرد ساعد در قبرس روبرو می شود. هیچ کس خبر از دلیل آمدن ساعد ندارد جز اعلا؛ واقعا اعلا چه نقشه ای برای پسر پاپ کشیده؟
پخش 26 آبان ماه 1400

قسمت یازدهم سریال میدان سرخ

دانلود قسمت یازدهم سریال میدان سرخ

درست زمانی که عبد مکین در تدارک سور و سات آزادی پیام از زندان است، برادر ناتنی شان پیروز که آزادی پیام را خطری مهم برای رابطه اش با اعلا می داند، دست به شلوغ کاری می زند و پای پلیس به میان می آید. اما یک سوال ذهن پیام را حسابی مشغول کرده؛ لیلی کجاست؟
پخش 3 آذر ماه 1400

قسمت دوازدهم سریال میدان سرخ

دانلود قسمت دوازدهم سریال میدان سرخ

اعلا برای رسیدن به اهداف گروچف و در پی آن، پس گرفتن دخترش شادی، راهی به جز آوردن هر سه شریک به میدان و کندن چاهی عمیق برای آن ها ندارد. از سویی پیروز مکین را برای در افتادن با پیام و عبد مکین تحت سلطه ی خود دارد و از سویی دیگر با کمک تورج مبینی توانسته ساعد را رام خواسته های خودش کند اما همچنان نیاز به سرسخت ترین شریک یعنی پاپ دارد!
پخش 10 آذر ماه 1400

قسمت سیزدهم سریال میدان سرخ

دانلود قسمت سیزدهم سریال میدان سرخ

اعلا و مبینی از پاپ می خواهند که در برابر مکین ها با آن ها همراه شود، اما او درخواست آن ها را رد می کند و نیت واقعی آن ها را به ساعد نشان می دهد. اما اعلا ایده بهتری دارد. به نظر شما آیا او می تواند کاری کند که ساعد با او همراه شود؟
پخش 17 آذر ماه 1400

قسمت چهاردهم سریال میدان سرخ

دانلود قسمت چهاردهم سریال میدان سرخ

اوضاع برای اعلا خوب پیش نمی رود؛ تورج مبینی و ساعد بر خلاف تصور اعلا نقشه های او را پوچ می کنند. ساعد به راز ثریا پی می برد و مبینی هم از زد و بندهای اعلا با شریک تجاریش با خبر می شود. تنها کسی که همچنان در رکاب اعلا خوش سواری میکند، پیروز مکین است. باید دید اعلا بدون کمک ساعد و مبینی با پیروز می تواند برنده ی این بازی شود؟
پخش 24 آذر ماه 1400

قسمت پانزدهم سریال میدان سرخ

دانلود قسمت پانزدهم سریال میدان سرخ

خانواده ی مکین در آستانه ی از هم پاشیدگی است! از سویی پیام مکین تمام سعی خود را می کند تا خانواده را از مکر اعلا دور نگاه دارد و از سویی دیگر پیروز مکین که تشنه ی قدرت است، تمام تلاشش را می کند تا اعتماد اعلا را به هر قیمتی به دست آورد. اما پیروز فراموش کرده است که پیام یک برگ برنده به نام لیلی دارد که اگر او را پیدا کند پیروز به آخر خط می رسد!
پخش 1 دی ماه 1400

از شما ممنون هستیم که تا انتهای یکی دیگر از مطالب بخش فیلم و سریال های ایرانی معرفی و دانلود سریال میدان سرخ با مجله پروماگ همراه بودید، امیدواریم از دیدن این سریال ایرانی لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا