دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

دکوراسیون داخلی

استفاده از پارتیشن شیشه ای در منزل و آینه دکوراتیو پذیرایی

شیشه رنگی ارزان

شیشه رنگی یکی از جذاب ترین انواع شیشه هاییست که در ساختمان سازی و معماری ایرانی مورد استفاده قرار گرفته و جلوه بی نظیری به فضا و نمای ساختمان می بخشد. در صورتی که قصد خرید شیشه رنگی را دارید حتما می خواهید که اطلاعات درستی درباره قیمت آن به دست آورده و یک شیشه رنگی ارزان خریداری کنید تا در هزینه هایتان صرفه جویی کرده باشید. شیشه رنگی در رنگ، طرح و ضخامت های مختلف و متنوعی تولید شده و به بازار عرضه می شود که شما می توانید بر اساس هدف و نیازی که دارید، از هر کدام از آنها استفاده کنید و یک دکوراسیون خاص، منحصر به فرد و دوست داشتنی برای خود بسازید.

شیشه رنگی ارزان

شیشه رنگی ارزان دارای انواع مختلفی دارد که شامل شیشه رنگی براق لاکوبل، شیشه رنگی مات متلوکس و شیشه رنگی متالیک متلاک می باشد. این شیشه های رنگی بر اساس طرح و ضخامت، برند و کیفیت شیشه مورد استفاده قیمت های مختلفی دارند.از آن جایی که شیشه رنگی ارزان جنبه تزیینی دارد، به همین دلیل به جای استفاده از مواد اولیه باکیفیت و گران قیمت، از مواد اولیه معمولی استفاده می شود. همچنین برای ساخت این شیشه ها از تکنولوژی های روز دنیا استفاده نشده و به روش های ساده و کلاسیک تولید می شوند. به همین دلیل از قیمت پایین و مقرون به صرفه ای برخوردار هستند. پس اگر به دنبال یک دکوراسیون ساده، شیک و ارزان قیمت هستید، پیشنهاد می کنم به سراغ شیشه رنگی ارزان بروید.

این شیشه ها در ضخامت 4 میلیمتر، 5 و 6 میلی متر، 10 میلی متر و 16 و 20 میلی متر تولید شده و به بازار عرضه می شوند و می توان از آنها در فضاهای مختلفی استفاده کرد از قبیل بالکن، پنجره، تراس، آشپزخانه، شیشه بین کابینتی و غیره.

پارتیشن شیشه ای منزل

امروزه استفاده از پارتیشن شیشه ای به جای دیوارهای سنتی رواج پیدا کرده و معماران پیشنهاد می کنند در طراحی داخلی منازل و ساختمان های مدرن از پارتیشن شیشه ای منزل برای جدا سازی فضا استفاده کرد.این نوع پارتیشن با کیفیت فوق العاده و ظاهر جذاب و شفافی که دارد، جلوه ای بی نظیر به فضای خانه می بخشد و بهترین گزینه برای دکوراسیون شیک و مدرن به شمار می رود.

پارتیشن شیشه ای منزل

پارتیشن شیشه ای منزل می تواند عایق خوبی در برابر رطوبت، صدا و آلودگی باشد؛ به همین منظور اگر می خواهید یک اتاق شخصی برای مطالعه، کار یا استراحت داشته باشید، حتما به سراغ این نوع پارتیشن بروید.در واقع پارتیشن شیشه ای منزل از جنس شیشه سکوریت یا لمینت با کیفیت تولید شده و در برابر فشار و ضربه مقاومت بالایی ایجاد می کند؛ بنابراین می توانید با خیال راحت آنها را سفارش دهید و اوقات خوشی را در این اتاق شیشه ای جذاب تجربه کنید.

یکی از برجسته ترین مزایای پارتیشن شیشه ای منزل، قابلیت جابه جایی آن است. شما می توانید در صورت نیاز آن را جمع آوری کرده و در جای دیگری نصب کنید. بنابراین حتی در صورت نقل مکان هم می توانید این پارتیشن را در منزل جدیدتان نصب کنید.ساخت و نصب پارتیشن شیشه ای منزل نیاز به دقت و تخصص بالایی دارد؛ به همین دلیل بایستی برای سفارش این نوع پارتیشن شیشه ای به سراغ یک تیم با تجربه بروید تا بهترین نتیجه را دریافت کرده و از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنید.خوشبختانه تیم ما با سالها سابقه درخشان در زمینه پارتیشن شیشه ای منزل در کنار شماست تا یک منازل و ساختمان های شما را زیباتر کند. بنابراین اگر در این زمینه سوالی دارید، می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید و به پاسخ سوالات خود برسید.

آینه دکوراتیو پذیرایی

از گذشته های دور تاکنون، آینه یکی از جذاب ترین اعضای دکوراسیون منازل و ساختمان ها بوده است که هر بیننده ای را مجذوب خود می کند. امروزه نیز آینه دکوراتیو پذیرایی در طرح و رنگ های متنوعی طراحی و تولید شده که به زیبایی روی دیوارهای خانه شما نقش می بندد. آینه دکوراتیو پذیرایی با بهترین کیفیت تولید می شود و مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار از خود نشان می دهد. از آن جایی که این نوع آینه در محل های پر تردد و شلوغ یعنی در پذیرایی نصب شده، بایستی از شفافیت و مقاومت خوبی برخوردار باشد. شما می توانید این آینه را در رنگ، طرح یا شکل دلخواه خود سفارش داده و آن را به زیبایی با سایر عناصر دکوراسیون خانه خود هماهنگ کنید. آینه دکوراتیو پذیرایی به شکل قلب، لوزی، برگ، مستطیل، دایره، پروانه یا به شکل حروف و غیره طراحی شده و روی دیوار نصب می شود.

آینه دکوراتیو پذیرایی

این آینه ظاهر و جلوه شیک و منحصر به فردی دارد و از هر تابلویی جذاب تر و زیباتر است. شما می توانید متن یا شعر یا اسم مورد علاقه خود را روی این آینه با فونت های مختلفی نوشته و از زیبایی و جذابیت آن لذت ببرید. قیمت آینه دکوراتیو پذیرایی بسته به ابعاد، ضخامت، کیفیت آینه، طرح، رنگ و شکل متفاوت بوده و می تواند قیمت ارزان، متوسط یا بسیار گران قیمتی را به همراه داشته باشد. از آن جایی که کار ساخت و طراحی آینه دکوراتیو پذیرایی نیاز به دقت، ظرافت و مهارت بالایی دارد؛ پیشنهاد می کنم برای ساخت آن به سراغ یک تیم ماهر و هنرمند بروید تا همان آینه ای را به شما تحویل دهند که انتظارش را داشتید.

اگر در زمینه خرید، ساخت، نصب و قیمت آینه دکوراتیو پذیرایی سوالی دارید می توانید با کارشناسان ایران لاکوبل در تماس باشید و پاسخ سوالات خود را دریافت کنید. جهت ورود به سایت ایران لاکوبل روی لینک زیر کلیک نمایید: iranlacobel.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا