دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

پزشکی

چگونگی انتخاب و خرید یونیت کارکرده مناسب دندان پزشکی

یونیت ها ابزاری کاربردی برای ارائه بهترین تجربه درمانی ممکن بیماران و دندانپزشکان به شکل یکسان برای بیمار و هم دندانپزشک طراحی شده است. این محصول از تجهیزات کاربردی و ضروری در صنعت پزشکی به شمار می رود . هر صندلی دندانپزشکی از بالاترین سطح تکنولوژی برخوردار می باشد که امکانات ویژه‌ای را در خصوص پاسخگویی به نیازهای مطب و کلینیک های دندانپزشکی در هر اندازه ارائه می کند. به طور کلی این تجهیزات همانند سایر نیز از پشتیبانی و گارانتی برخوردار می باشند. یونیت به عنوان اجهیزات و ابزار دندانپزشکی و یونیت ارزان و با کیفیت می باشد که در مراکز مختلفی به فروش می رسد. با خرید یونیت کارکرده و با برخورداری از تکنولوژی پیشرفته نهایت لذت را در حین کار خواهید داشت. اتوکلاو دندانپزشکی در کنار یونیت اطفال از ابزار های کاربردی بوده که در این مجموعه به فروش می رود.

چگونگی انتخاب و خرید یونیت مناسب دندان پزشکی

جهت خرید بهترین و با کیفیت ترین محصول لازم است تا در زمان خرید همواره مواردی را در نظر داشت زیرا که یک اشتباه کوچک امکان دارد تا شما را با هزینه ‌های زیادی مواجه سازد. توجه داشته باشید که یک یونیت با کیفیت می ‌تواند تا سال ‌های سال شریک و همکار خوبی برای شما و فعالیتتان باشد. بنابراین توصیه می شود که در زمان خرید به موارد مختلف انواع مختلف یونیت و صندلی توجه ویژه ای داشته باشید.

ابعاد استاندارد یونیت

همه ی یونیت ها دارای ابعاد استاندارد می باشند که از پیش تعریف شده اند و بر مبنای آن ساخته می شوند. در ابتدا می بایست تا فضای خود را برای قرار دادن آن بررسی کنید و در صورتی که محدودیت فضا دارید، متناسب با فضا ابعاد آن را انتخاب گردد.

نوشته های مشابه

طراحی مناسب اجزا

با توجه به زمان فعالیت، حالت ارگونومیک یونیت می بایست به گونه ای باشد که بیمار و پزشک در این چند ساعت راحت باشند. امکان تنظیمات آسان از موارد مهم در دستگاه‌ها بوده که می بایست متناسب با پوزیشن بیمار قابلیت تنظیم داشته باشد.

اتوکلاو دندانپزشکی چیست ؟

دندادن پزشکی جه اجرای عملیات خود از انواع دستگاه های کاربردی استفاده دارد که در این میان اتوکلاو بوستر دندانپزشکی یکی از آن ها می باشد که بسیار کاربردی می باشد. این دستگاه برای سترون سازی مصرف می شوند. استریلیزاسیون در این تجهیز به وسیله قرار گرفتن ابزار در محیطی با فشار منفی و بخار در دمای بالا اینجام می شود. با وجود اینکه پرچم دار تولید و فناوری اتوکلا و شرکت های ایرانی نیستند ولیکن دانش تولید اتوکلاو پزشکی در چند دهه اخیر بومی سازی شده است.

مشخصات و ویژگی ‌های اتوکلاو

  • بهره مندی از تست های اندیکاتور PCD ، B&D و Helix

  • پمپی که دارای دو محفظه ای بسیار دقیق برای میزان وکیوم بالا مطابق استاندارد طراحی شده

  • دارای سیکل استریل سریع

  • استریل لوازم به سکل پک شده و بدون پک و مجهز وجود دارد

  • قفل مکانیکی برای افزایش ایمنی درب دستگاه در زمان فعالیت

  • میکروپروسسور کاملا به شکل الکترونیکی جهت کنترل دما و فشار به صورت جدا دارد

  • برخورداری از سیستم خشک کن پیشرفته

  • برخورداری از دو مخزن مجزای آب تیز و استفاده شده و امکان اتصال آب خروجی به فاضلاب

  • برخورداری از سیستم کنترل نوسانات برق

  • دارای سیستم کنترل نشت بخار

  • دارای سیستم کنترل تمام اتوماتیک

استفاده از یونیت اطفال در دندانپزشکی

یونیت اطفال به عنوان یکی از تجهیزات کاربردی بوده که دارای موتور یونیت دندانپزشکی اطفال پرتی جکی و دارای نیروی 24 ولت می باشد که این موتور به شکل کاملا بی صدا فعالیت می کند که حافظه برای آن قرار داده شده است. این محصول از دو دستگیره در طرفین برخوردار می باشد و از ویژگی های خوب این محصول روکش صندلی قابل شستشو می باشد. این یونیت دندانپزشکی می تواند حداکثر وزن 135 کیلوگرم را تحمل کند.

این یونیت به پد اتوکلاوبل تابلت و تابوره سینی ابزار و تابلت چپدست و سینی ابزار مجهز می باشد و از صفحه کلیدی از نوع الکتریکی برخوردار می باشد. این یونیت از کراشور شیشه ای بهره مند است که معمولا ساکشن آبی وهوایی قدرتمندی را دارد.

ابزاری کاربردی که قابلیت قرار گیری در یونیت اطفال را دارند:

ابزاری چون لایت کیور، سیستم فایبراپتیک، مانیتور پزشکی، اینسترومنت ، دوربین داخل دهانی و جرگیر نگاتسکوپ او پی جی و…

چراغ این یونیت دندانپزشکی 22000 لوکس هالوژن است که از شدت نور قابل تنظیم برخوردار خواهد بود.

فشار هوای ورودی یونیت دندانپزشکی اطفال پرتی

قابلیت تنظیم فشار و زمان آب ورودی و حداکثر مصرف

جعبه باکس، صندلی، چراغ روشن، کراشوار (لیوان پرکن- دستشویی و ساکشن)

دنتی شاین

دنتی شاین Denty Shine به عنوان یکی از مراکز تجارت دندان پزشکی ایران معرفی می گردد که در گرایش فروش تجهیزات دندان پزشکی فعالیت بالای دارد. این مجموعه به عنوان یکی از مراکز معتبر و شناخته شده بوده که انواع تجهیزات دندان پزشکی را ارائه می کند. به طور کلی این محصولات ضمن کیفیت و برخورداری از گارانتی های معتبر از قیمت مناسبی برخوردار می باشد. شایان ذکر است که می توانید از طرق وب سایت این مجموعه به نشانی dentyshine.com اقدام به خرید غیر حضوری نموده و اطلاعات جامعی از این تجهیزات کسب نمایید. همچنین این مجموعه دارای سابقه بالایی در ارائه انواع محصولات و تجهیزات دندان پزشکی بوده و طی این سال ها ثمر و بازخورد تمامی سخت کوشی ها منجر فروش تجهیزات دندان پزشکی به کلیه ی مراکز استان ها و شهرستان ها شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا