دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

تجهیزات منزل

یخچال فریزر های پرطرفدار ایرانی

بازار شلوغ لوازم خانگی، تنوع برند ها و کیفیت ها و همچنین قیمت ها و نیز ویژگی های متفاوت و کم و زیاد یخچال فریزر ها کار را برای هر مصرف کننده ای سخت کرده است. سوالاتی مثل اینکه کدام یخچال فریزر پر طرفدار می باشد؟ محبوب ترین یخچال فریزر ایرانی کدام است؟ یخچال فریزر ایرانی بخریم یا خارجی؟ ساید بخریم یا دو قلو و هزاران سوالی که دغدغه مصرف کنندگان می باشد و خرید را بسیار سخت کرده است.

بنابراین مجموعه بزرگ صنیع خانی با توجه به این مشکل تصمیم دارد تا برند های پر طرفدار یخچال فریزر ایرانی رو برای شما معرفی بکند تا شاید راه گشای مشکلات شما برای خرید یخچال فریزر ها بشود. پس تا انتهای این مطلب با مجموعه صنیع خانی همراه باشید.

برند های یخچال فریزر ایرانی

قبل از اینکه به سراغ برند های معروف و محبوب ایرانی برویم، انواع برند های یخچال فریزر ایرانی را بشناسیم.

نوشته های مشابه

از جمله برند های ایرانی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اسنوا (Snowa)
  • هیمالیا (Himalia)
  • امرسان (Emersun)
  • دیپوینت (Dpoint)
  • سیلور (Silver)
  • الکترو استیل (Electroesteel)
  • برفاب (Barfab)
  • یخساران (Yakhsaran)

 برند های نامبرده را اکثرا می شناسید و از آن ها به عنوان برند های محبوب یاد می شود.

محبوب ترین برندی که از این میان می توان به آن اشاره کرد هیمالیا، الکترو استیل، امرسان و دیپوینت می باشد.

انواع یخچال فریزر

انواع یخچال فریزر

امروزه در طراحی یخچال فریزر ها تنوعی وجود دارد. به طور کلی ما سه طرح یخچال فریزر داریم که از آن ها با عنوان ساید بای ساید، دو قلو و یخچال فریزر بالا و پایین یاد می شود.

ساید بای ساید: دارای به روز ترین تکنولوژی ها شامل: آبسرد کن، یخ ساز، مانیتور و… می باشد. یخچال های ساید به دلیل ظرفیت پایین و مصرف برق بالا به صرفه نمی باشند. ظاهر پسندان و کیفیت پسندان انتخاب و اولویت اولشان این مدل می باشد در حالی که مناسب خانواده های پر جمعیت نمی باشد.

دو قلو: با ظرفیت ترین یخچال، مزیت آن وجود ابسرد کن و همان جا داری آن می باشد ولی از معایب آن می توان به بزرگ بودن و اشغال فضای زیاد اشاره کرد.

یخچال فرزیر بالا و پایین: این مدل یخچال ها که هم قدمت زیادی دارند و هم مصرف کنندگان بیشتری دارند. آن هم به دلیل کارایی راحت، حمل آسان، وجود ابسرد کن و… ولی نکته حائز اهمیت در خصوص این مدل یخچال ها کمبود ظرفیت آن ها می باشد و متناسب برای خانواده های کم جمعیت یعنی دو الی سه نفره می باشد.

چرا یخچال هایی بالا محبوب هستند؟

یخچال فرزیر های هیمالیا، امرسان، الکترو استیل و دیپوینت چرا محبوب شده اند، دارای چه ویژگی هایی می باشند؟

مجموعه صنیع خانی عواملی که باعث محبوبیت این یخچال فریزر ها شده است را مورد بررسی قرار داده است.

 اولین مورد میزان مصرف انرژی یا همان برچسب انرژی ها بوده است. این برند ها از برچسب انرژی ها A – A+ – A++ پشتیبانی می کنند. هر چند بهتر است بدانید که یخچال هایی که فریزر آن ها پایین می باشد مصرف انرژی کمتری دارند.

دومین  عامل متمایز کننده برند های یخچال و فریزر ایرانی، کمپرسور های آنان می باشد. دو مدل کمپرسور در یخچال های ایرانی قابل مشاهده می باشد یکی کمپرسور های پیستونی و دیگری کمپرسور های خطی، نمونه های پیستونی در یخچال فریزر های قدیمی بسیار مورد استفاده قرار می گرفته است و صدای زیاد و مصرف برق بالاتری را نیز با خود به همراه دارد.

کمپرسور های خطی که امروزه در برند های محبوب مورد استفاده قرار می گیرد علاوه بر مصرف انرژی پایین صدای بسیار کمتری نیز دارد. بنابراین این برند های از کیفیت کمپروسور های خطی بالاتری برخوردار هستند.

بهترین یخچال فریزر دو قلو ایرانی

– یخچال فریزر دو قلو  الکترو استیل مدل یونیک ES23

– یخچال فریزر دو قلو هیمالیا مدل NF280P- NR440P

– یخچال فریزر دو قلو دیپوینت مدل MAX-D

– یخچال فریزر دو قلو سیلور مدل SR-103

بهترین یخچال فریزر های بالا و پایین ایرانی

– یخچال فریزر دیپوینت مدل DISCOVER

– یخچال فریزر غیر نام آشنا ولی با کیفیت نیکسان مدل  RF-840NE2

– یخچال فریزر امرسان مدل BFN22D-M/TP

– یخچال فریزر الکترو استیل مدل ES27

– یخچال فریزر امرسان مدل BFN20D-M/TP

– یخچال فریزر امرسان مدل TFN 18D

– یخچال فریزر سیلور مدل SRF 105

– یخچال فریزر امرسان 14 فوت

بهترین یخچال فریزر های ساید بای ساید

– یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-2261GW

– یخچال فریزر ساید بای ساید ۲۰ فوت اسنوا مدل  S8-2261S

– یخچال و فریزر ساید بای ساید ۳۵ فوت اسنوا مدل  S8-3350GW

– یخچال فریزر ساید بای ساید ۳۲ فوت امرسان مدل  NRF3292D

قیمت یخچال فریزر ایرانی چه قدر است؟

زمانی که بحث قیمت می شود امروزه نمی توان قیمت یکسانی را عنوان کرد زیرا هم یخچال فریزر ها متفاوت هستند از نظر کارایی و عملکرد و نیز قیمت ها بسیار بالا و پایین می شود.

اما به طور کلی قیمت یخچالی فریز های ایرانی در هر سه مدل یعنی هم ساید بای ساید هم دو قولو و نمونه های بالا و پایین کم ترین قیمت عرضه شده بین 7 تا 70 میلیون می باشد. قبلا هم گفته ایم ساید بای ساید ها گران هستند و این دلیلی بر خوب بودن آن ها نیست پس اگر تصمیم به خرید یخچال دارید بر اساس نیاز و بودجه خود نسبت به خرید اقدام کنید.

خرید یخچال فریز های محبوب ایرانی

خرید یخچال فریز های محبوب ایرانی

زمانی که حرف از خرید یخچال فریزر می شود عوامل بسیار زیادی دخیل هستند که باعث خرید مطمئن شما می شوند. یکی از این عوامل فروشگاه های عرضه یخچال فرزیر ها می باشند. شما از فروشگاهی می توانید محبوب ترین برند ها را پیدا کنید که تنوع بسیار زیادی داشته باشد.

فروشگاه صنیع خانی نه تنها شما را در یافتن بهترین یخچال فریزر ها کمک می کند شرایط را نیز برای شما فراهم کرده است تا بتوانید یخچال فریزر ها را با یکدیگر مقایسه کرده و بهترین خود را پیدا کنید. مجموعه صنیع خانی اطلاعات بسیار دیگری نیز در مورد یخچال فریزر های محبوب و دیگر لوازم خانگی در سایت خود قرار داده است که شما کافی به این سایت مراجعه کنید و به تمامی اطلاعات دسترسی داشته باشید.

تمامی محصولات و لوازم خانگی مجموعه صنیع خانی دارای سلامت و اصالت کالا می باشد و تمامی محصولات را در کمترین زمان ممکن در اختیار شما قرار می دهد. همچنین خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات را نیز عرضه می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا