دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

بی ام وحمل و نقلخودرو

رونمایی بی ام و از سری 3 نسل هفتم در پاریس – بی ام و سری 3 2019

نسل هفتم محبوب ترین خودروی بی ام و سری 3 2019 با اتاقی جدید در نمایشگاه اتومبیل پاریس معرفی شد.

 بی ام و سری 3 2019 جدید بزرگتر است، از زبان طراحی جدیدی بهره می برد و علاوه بر سیستم هیبریدی آی پرفورمنس از سیستم دستیار شخصی جدیدی نیز در آن استفاده شده است.

بی ام و سری 3 سالون اولین مدل از مدل های سری 3 است که در مارس 2019 وارد بازار خواهد شد. مدل سری 3 سالون نوید بخش تغییرات اعمال شده در نسل هفتم این خودرو خواهد بود. بی ام و، سری 3 سالون را “هسته اصلی مدل های بی ام و  سری 3 “می نامد.

این خودرو 88 میلیمتر طویلتر، 16 میلیمتر عریض تر و 1 میلیمتر مرتفع تر از  مدل پیشین شده است.  فاصله محور های این خودرو 41 میلی متر از قبل بیشتر شده است.

با نگاهی از بیرون به خودرو بی ام و سری 3 2019،  بیشترین تغییرات طراحی در سری 3 سالون در نمای جلو و خطوط بدنه اتفاق افتاده است. این خودرو از جلوپنجره عریض تر، چراغ های جلوی باریکتر و خطوط روی کاپوت برجسته تری که تا شیشه جلو امتداد یافته اند برخوردار است. علاوه بر این، ورودی های هوای زیر سپر دارای زاویه های  کمتری شده و برجسته تر شده اند. 

بی ام و سری 3 2019
بی ام و سری 3 2019 با زبان طراحی معمول بی ام و در جلو پنجره

طراحی بی ام و سری 3 2019

ظاهر سری 3 2019 دچار تغییراتی شده ولی همچنان از زبان طراحی معمول بی ام و در آن استفاده شده است. خطوط برجسته روی کاپوت چشم ها را به سوی خطوط سقفی جلب می کند و خطوط بدنه حس  حرکت را منتقل می سازند.

در بی ام و سری 3 سالون شاهد تجهیزات استاندارد بیشتری نسبت به گذشته هستیم. ویژگی های جدیدی مثل چراغ های جلو LED ، نورپردازی داخلی با قابلیت استفاده از چندین رنگ مختلف، دوربین مجهز به دستیار دنده عقب ، آینه های تاشو برقی ، سه حالت دمایی داخل خودرو و یک سیستم صوتی جدید بصورت استاندارد در این مدل مورد استفاده قرار گرفته است.

در نمایشگر 8.8 اینچی  پشت فرمان از تکنولوژی live cockpit plus بی ام و استفاده شده است. می توان شاهد تغییر این صفحه نمایش به صفحه نمایشی 12.3 اینچی در تریم های دیگر بود.

بی ام و موتورهای چهارسیلندر سری 3 را در مدل های گازوییلی و بنزینی  330i و 320d ارتقا داده است. نسل جدیدی از جعبه دنده شش سرعته دستی در کنار یک جعبه دنده هشت سرعته اتوماتیک در مدل 320d استفاده خواهد شد. مشتریان حق انتخاب مابین مدل های دیفرانسیل عقب و همچنین چهارچرخ متحرک را دارا خواهند بود. 

بی ام و سری 3 2019
بی ام و سری سه نسل هفت 2019

مشخصات فنی بی ام و سری 3 2019

قدرت خروجی موتور دیزلی 320d، 190 اسب بخار است و 400 نیوتن بر متر گشتاور تولید می کند.  بی ام و اعلام کرده است که مدل 320d در7.1 ثانیه با جعبه دنده دستی و 6.8 ثانیه با جعبه دنده اتوماتیک به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می رسد. مصرف میانگین سوخت این خودرو در حالت دستی 67.3 مایل با هر گالون و درحالت اتوماتیک 67.3 مایل بر گالون خواهد بود.

در مدل 330i در طراحی، شتاب و مصرف سوخت شاهد دگرگونی هایی خواهیم بود.  موتور 330i، توان تولید 258 اسب بخار نیرو را داشته و 295 پوند بر فوت گشتاور تولید می نماید. بنا بر ادعای بی ام و  شتاب صفر تا 62 مایل بر ساعت این خودرو 5.8 ثانیه است و مصرف سوخت آن نیز 4.8 لیتر در صد کیلومتر است. 

با توجه به افزایش طول محور های خودرو، شاسی این مدل نیز دچار تغییراتی  شده است. از ضربه گیر های جدیدی در سری 3 جدید استفاده شده است تا تعادل و چابکی خودرو افزایش یابد.

این خودرو 55 کیلوگرم از نسل قبلی سبک تر است. و قسمت بزرگی از این کاهش وزن به لطف استفاده بیشتر از آلومینیوم در شاسی و بدنه خودرو بدست آمده است.

با توجه به افزایش ابعاد خودرو ، فضای اتاق این مدل نیز افزایش یافته است. بنا بر گفته بی ام و، فضای پای سرنشینان عقب 11 اینچ بیشتر شده و ورودی خودرو برای ورود و خروج آسانتر بزرگتر شده است.

صندلی های جلو به منظور راحتی بیشتر دوباره طراحی شدند. در مدل های ام اسپورت از چرم ورناسکا و در چهار رنگ استفاده می شود. سانروف شیشه ای الکتریکی 100 میلی متر طویل تر شده و از یک کاور و مکانیزم بازشو برقی بهره می برد. صندوق بار این خودرو 480 لیتر فضا در اختیار صاحب خودرو قرار می دهد. یک فضای بار ثانویه نیز در زیر این قسمت قرار گرفته است که 36 لیتر فضا را ارائه می نماید. 

شاید علاقمند باشید : مازراتی لوانته

بی ام و سری 3 2019
افزایش ابعاد اتاق ب ام و سری سه نسل هفت 2019

آپشن های بی ام و سری 3 2019

در اپشن های دیگری که برای این خودرو در نظر گرفته شده است امکان قفل کردن و باز کردن در های صندوق عقب با نزدیک شدن به خودرو در نظر گرفته شده است. سوئیچ خودرو مجهز به حسگری است که حرکت را تشخیص داده و در صورت بی حرکت بودن سوییچ، آنرا در حالت خاموش قرار می دهد تا در مصرف باتری صرفه جویی گردد.

از سیستم های کمک راننده نصب شده در بی ام و سری 3 2019 می توان به برف پاک کن های حساس به باران، چراغ های جلو اتوماتیک ، ارتباط بلوتوث هندزفری ، کنترل اتوماتیک شرایط دمایی داخل خودرو و سیستم AGP بی ام و اشاره نمود. سیستم مذکور اطلاعات مربوط به محدودیت سرعت،  انحراف از خطوط ، هشدار برخورد از جلو و عابر پیاده را در اختیار راننده قرار می دهد. 

بی ام و سری 3 2019
نمای کنسول مرکزی بی ام و سری سه نسل هفت 2019 با صفحه نمایشگر 8.8 اینچی

سیستم جدیدی که در این نسل از سری 3 استفاده می شود،  آپشن دستیار شخصی هوشمند بی ام و نام دارد. این سیستم که خدمات خود را در قالب یک شخصیت دیجیتالی ارائه می نماید، به دستوراتی که با عبارت “هی بی ام و” شروع می شوند واکنش نشان می دهد. سیستم مورد اشاره همانند گوگل هوم و الکسا آمازون توانایی یادگیری عادات روانه مثل مسیر های عبوری، وضعیت دمایی مطلوب راننده در کابین و … را داراست. به جای عبارت “بی ام و” می توان هر عبارتی که راننده ترجیح می دهد را مورد استفاده قرار داد.

تکنولوژی جدید دیگری که در بی ام و سری 3 2019 مورد استفاده قرار گرفته است، سوییچ دیجیتال بی ام و است که استفاده از تلفن همراه هوشمند بجای سوییچ را امکان پذیر می سازد. بوسیله فناوری NFC می توان در های خودرو را بدون نیاز به ارتباط  اینترنتی باز و بسته نمود.  با قرار دادن گوشی هوشمند در قسمت شارژ بی سیم می توان خودرو را روشن نمود. سوییچ را می توان بصورت دیجیتالی تا حداکثر مابین شش نفر به اشتراک گذاشت تا امکان استفاده موقت آنها از خودرو را مهیا نمود.  در حال حاضر تنها امکان استفاده از سوییچ هوشمند توسط گوشی های هوشمند سامسونگ مجهز به فناوری NFC و اندروید با ورژن بالاتر از 8.1 وجود دارد. بی ام و هنوز خبری از احتمال استفاده از دستگاه های دیگر به این منظور را منتشر ننموده است.

در سیستم اطلاعات و سرگرمی خودرو های سری 3 بی ام و از جدیدترین سیستم عامل بی ام و یعنی ورژن 7 استفاده خواهد شد. سرویس های متصل به اینترنت در مدل های مجهز به سیستم live cockpit plus به صورت استاندارد ارائه می شود که شامل سرویس های از راه دور ، اطلاعات ترافیکی در لحظه و سرویسهای رزرواسیون است. اکثر این سرویس ها قابلیت کار با اپلیکیشن موبایل بی ام و را دارند.  

گالری تصاویر بی ام و سری 3 2019

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا