دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

حمل و نقلخودرومزدا

جدیدترین خودرو مفهومی مزدا ویژن کوپه

طراحی نسل آینده

از سال 2010، مزدا تلاش می کند تا اتومبیل هایی را طراحی کند که زیبایی دینامیک زندگی را با استفاده از فلسفه طراحی KODO-Soul of Motion  به تصویر بکشد. به گفته مدیران مزدا این فلسفه یک چشم انداز همه جانبه است که این شرکت قصد آن را به عنوان یک سنت مداوم به پیش ببرد و در آینده آن را توسعه دهد.  شرکت مزدا در نظر دارد برای طراحی نسل بعدی خودروهای خود حس ظرافت را بر اساس زیبایی شناسی ژاپنی انجام بدهد و بر این اساس اقدام به ارائه محصولات خود نمایید.

در طراحی نسل بعدی، مزدا تعریف زیبایی شناسی ژاپنی به همراه زیبایی ظرافت  که از دوران باستان در ژاپن وجود داشته را هدف قرارداده که یک فضای زیبا و ظریف و با حس عمیق ایجاد کند که باعث می شود اتومبیل های مزدا زنده بمانند.

مزدا ویژن کوپه

مزدا ویژن کوپه کاملاً فضای زیبا و باز را که هدف طراحی های نسل بعدی مزدا است به نمایش می گذارد.
مزدا ویژن یک کوپه چهارنفره ، چهار در است که زیبایی بصری و عملکرد بالا تواماً یک خودرو ایدال را بوجود آورده است در حالی که از بکار بردن بسیاری از عناصر غیر ضررو و غیرمعمول در آن دوری شده و این یک عامل اصلی در رویکرد طراحی مینیمالیستی مزدا بوده است.

برجستگی های روی گلگیرها و تداوم آنها در بدنه خودرو و بازتاب آنها در قسمت عقب و جلو باعث ایجاد یک حس قدرت و پایداری شده ، که برگرفته از فلسفه زیبایی شناسی ژاپنی در طراحی مزدا است.

گالری عکس مزدا ویژن کوپه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا