دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

مد و زیبایی

راه حل هایی برای ماندگاری بیشتر آرایش شما

بخش بزرگی از زیبایی ظاهرمان به پوست مان مربوط است، که نبود آکنه و جوش شرط اصلی درخشیدن این عضو از بدن است. رسیدگی به پوست و داشتن روتین های منظم برای حفاظت و مراقبت از آن، می تواند تا حد زیادی ما را به این هدف برساند. اما اگر در حال گذراندن مراحل درمان برای رفع جوش ها باشیم می توانیم برای مخفی کردن این عارضه های پوستی، از تکنیک های آرایشی استفاده کنیم. همگی ما تکنیک های آرایشی را به خوبی می دانیم اما یک مشکل همیشگی برای پوست آرایش شده، دوام کم و عدم ماندگاری آرایش آن است. مخصوصاً اگر در مناطقی باشید که شرایط آب و هوایی چندان هم خوب نیست، یا در مهمانی های شلوغ و طولانی مدت شرکت کرده باشید. اما چگونه می توانیم آرایش خود را در طول روز حفظ کنیم؟ چگونه دوام آرایش را در محیط های نا مناسب آب و هوایی بالا ببریم؟ با ما در این مقاله همراه باشید تا پاسخ سؤال هایتان را دریافت کنید :

شستشوی صورت : جزء اولین قدم هاست

طبیعتاً صورت عاری از هرگونه کثیفی، آرایش را بر روی صورت بهتر می پذیرد و ماندگاری بالاتری از خود نشان می دهد. پس حتماً قبل از آرایش، صورت خود را به خوبی شستشو دهید تا چربی پوستتان کنترل شود و آرایشتان به هم نریزد.

نوشته های مشابه

ماندگاری آرایش :  پوست و رابطه مستقیم بین آن ها

تکنیک های مختلفی برای مخفی کردن مشکلات پوستی وجود دارد، اما باور کنید که برای اجرا سازی آن تکنیک ها به پوستی سالم نیاز پیدا خواهیم کرد. پوست نا سالم می تواند با چربی، سلول های مرده و ناهمواری بیش از حد خود تمامی تأثیر آرایش و میزان ماندگاری آن را بر هم زند. بهتر است حداقل 2 بار در هفته پوست را لایه برداری کنید .

دست نزنید

نکته مهم و به ظاهر ساده ای است، که در طول روز صورت خود را لمس نکنید. با لمس آن نه تنها آرایش خود را لکه دار می کنید، بلکه دستان شما در طول روز روغن و باکتری را از سطوح با خود حمل می کند و از طریق لمس صورت آن ها را به صورت خود نیز منتقل می کنید در نهایت سبب جوش صورت خواهد شد. قطعاً این چیزی نیست که شما بخواهید.

ماندگاری آرایش پوست : از کرم پودرهای فاقد چربی استفاده کنید

محصولات آرایشی بر پایه چربی، احتمال از بین رفتن آرایشتان را بیشتر می کنند. توصیه پزشک پوست، برای کسانی که دارای پوست چربی هستند هم این است که از مواد آرایشی حاوی چربی کمتر استفاده کنند، زیرا چربی موجود در مواد آرایشی سبب تعریق بیشتر پوست خواهد شد. اما اگر نوع پوستتان خشک است، توجه کنید که قبل از استفاده از کرم های فاقد چربی پوست، صورتتان مرطوب باشد در غیر این صورت پوست شما تمام رطوبت کرم خود را خواهد گرفت و از ماندگاری آن کم می کند.

ماندگاری آرایش صورت : از پرایمر هم روی صورت و هم روی چشم خود استفاده کنید

اولین مرحله آرایش پس از شستشوی صورت، استفاده از پرایمرها است. آن ها نه تنها از پوست شما مراقبت می کنند، بلکه سطح پوست شما را برای انجام آرایش های بعدی صاف نگه می دارند. استفاده از آن ها تأثیر بسزایی در ماندگاری آرایش شما دارد.

آرایش چشم

ماندگاری آرایش چشم : از ریمل و خط چشم ضد آب استفاده کنید

برخی از محصولات آرایشی ویژه چشم ها، بعد از مدتی زیر چشم را سیاه می کنند و از بین می روند. وقتی می خواهید چشمانتان در تمام طول روز آرایش شده باقی بمانند، از محصولات ضد آب استفاده کنید.

ماندگاری آرایش گونه : پرایمر را با یک رژلب مایع مات مخلوط کنید تا رژگونه شود

برای بالا بردن ماندگاری رژگونه لیدو بر گونه هایتان، تنها راه حل این است. معمولاً رژگونه ها در طول روز کمرنگ می شوند. اگر ترکیب پرایمر و رژلب روان نبود، مقدار بیشتری از پرایمر استفاده کنید.

ماندگاری آرایش لب : روش درستی را برای رژلب زدن پیش بگیرید

رژلب های مایع، راهی برای حفظ بیشتر رژلب در طول ساعت های روز است. اما بسیاری از افراد آن ها را ترجیح نمی دهند و از رژلب های جامد لیدو استفاده می کنند. برای ماندگاری این رژلب ها نیز تکنیک هایی وجود دارد، ابتدا خط لب بزنید. با این کار زمینه ای برای رژلبتان ایجاد می کنید، سپس رژلب بمالید، حال از طریق یک دستمال کاغذی چربی رژ را بگیرید، دوباره رژلب بمالید و در آخر دوباره از طریق دستمال کاغذی چربی روی لب را بگیرید. این گونه دوام بیشتری به رژلبتان خواهید داد.

ماندگاری آرایش کل صورت : در نهایت از پودر فیکس برای تثبیت آرایش تان استفاده کنید

هدف تولید فیکس کننده صورت، افزایش ماندگاری آرایش بر روی پوست شماست. در انتهای آرایش از آن ها به صورت اسپری و پودری می توانید استفاده کنید. از مزایای استفاده از آن ها یکنواخت سازی پوست، ضد آب بودن، حذف چربی پوست و جلوگیری از تعریق پوست است. پودر فیکس لیدو پیشنهاد ما برای پوست شماست، که تمامی ویژگی های یک پودر فیکس عالی را به شما ارائه می دهد.

در نهایت …

آرایش، بخش جدا نشدنی زندگی هر زنی است. حدود 90% زنان، تقریباً 800 روز از عمر خود را به آرایش کردن می پردازند. افزایش ماندگاری آرایش و عدم نیاز به تمدید آن، با انجام مراحل بالا امکان پذیر خواهد بود.


پیشنهاد مجله پروماگ جهت مطالعه بیشتر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا