دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

پوشاکمد و زیبایی

نکات انتخاب لباس مهمانی زمستانی مناسب برای آقایان و خانمها

امروزه سبک و طرز لباس پوشیدن برای آقایان و خانم‌ها به یک اندازه مهم است. این مسئله به‌خصوص در مهمانی‌ها جلوه بیشتری پیدا می‌کند. به‌منظور داشتن ظاهری جذاب و چشم‌نواز باید تغییر فصول را همیشه مدنظر داشته باشید. فصل زمستان آمده و قرار است با خانواده به یک مهمانی زمستانی بروید ولی در انتخاب لباس مردد هستید. چاره کار شما نکات انتخاب لباس مهمانی زمستانی مناسب است که در مقاله پیش رو از مجله پروماگ برایتان خواهیم گفت.

نکات لباس مهمانی در زمستان

لباس شیک و مناسب پوشیدن کار سختی نیست و همه‌چیز به نگرش و اعتمادبه‌نفس شما بستگی دارد. برای داشتن گزینه‌های بیشتر جهت لباس پوشیدن در مهمانی زمستانی، باید در نگرش خود کمی انعطاف ایجاد کنید. از پوشیدن لباس‌های جدید و متفاوت هراس نداشته باشید. ایده‌های متنوعی برای لباس مهمانی در زمستان وجود دارند. ابتدا از آقایان شروع می‌کنیم که شاید کمتر از خانم‌ها به جزییات اهمیت می‌دهند!

نکات لباس مهمانی در زمستان برای آقایان

آقایان باید بدانند که دستشان برای انتخاب لباس چندان بسته نیست. کت‌وشلوار، کراوات، پاپیون، ژاکت، شلوار جین، جلیقه، سوئیشرت و … را جهت انتخاب پیش رو دارید.

نوشته های مشابه
  • پوشیدن کت‌وشلوار در مهمانی زمستانی

کت‌وشلوار از لباس‌هایی است که تا دلتان بخواهد جذابیت و شیک‌پوشی را به شما هدیه می‌کند. تنوع طرح و مدل به‌قدری در کت‌وشلوار زیاد است که نمی‌توانید از پوشیدن آن طفره بروید! علاوه بر آن معمولاً کت‌وشلوار با هر نوع شکل بدنی آقایان هماهنگ می‌شود. بد نیست بدانید که ازنظر بیشتر خانم‌ها، پوشیدن کت‌وشلوار ظاهری جذاب و گیرا به آقایان می‌دهد! انتخاب طرح و رنگ کت‌وشلوار به سلیقه شما بستگی دارد. اما در مهمانی زمستانی کت‌وشلواری با رنگ آبی یا خاکستری گزینه خوبی به نظر می‌رسد.

  • جلیقه و کراوات به همراه شلوار

اگر به هر دلیلی علاقه‌ای به پوشیدن کت‌وشلوار ندارید، جای نگرانی نیست. برای رفتن به مهمانی در زمستان گزینه‌های دیگری هم جهت پوشیدن لباس وجود دارند. نظرتان در رابطه با پوشیدن یک جلیقه با رنگ مناسب به همراه کراوات راه‌راه در کنار پیراهنی با طرح زیبا چیست؟ البته شلوار جین را هم به آن‌ها اضافه کنید. اگر در مهمانی زمستانی آستین‌های پیراهنتان را کمی تا کنید، چشم‌ها را به ظاهر زیبایتان خیره خواهید کرد!

جلیقه و کراوات
پوشیدن جلیقه و کراوات در مهمانی زمستانی
  • شلوار جین و کت چرمی

در فصل زمستان به مهمانی خودمانی یا به‌اصطلاح غیررسمی دعوت شده‌اید. برای چنین مهمانی‌هایی پوشیدن کت چرم فکر خوبی است. البته شلوار جین آن را تکمیل خواهد کرد. اگر برای مهمانی زمستانی تصمیم به انتخاب کت چرمی گرفتید، رنگ‌های قهوه‌ای و مشکی از محبوب‌ترین‌ها هستند.

کت چرم و شلوار جین
پوشیدن کت چرمی و شلوار جین در مهمانی زمستانی

نکات لباس مهمانی در زمستان برای خانم‌ها

خانم‌ها گزینه‌های بیشتر و شاید هم بسیار شیک‌تری از آقایان برای لباس پوشیدن در زمستان در اختیار دارند. در اینجا چند نکته کلی در رابطه با انتخاب لباس مهمانی در زمستان برای خانم‌ها ذکر می‌کنیم.

  1. پوشیدن لباس‌های خزدار مانند جلیقه و … را به گزینه‌های انتخابی خود برای مهمانی زمستانی اضافه کنید. با این لباس‌های خزدار نه‌تنها ظاهر شما شیک و مطابق مد روز خواهد شد بلکه از سرما هم در امان هستید.
  2. در فصل زمستان از شلوار جین غافل نشوید. شلوار جین به‌خصوص برای مهمانی‌های خودمانی در زمستان می‌تواند انتخاب اول شما باشد. با پوشیدن شلوار جین علاوه بر گرم شدن، مشکلی بابت ست کردن آن با سایر لباس‌ها نخواهید داشت.
  3. نظرتان درباره رنگ مشکی چیست؟ لباس‌های مشکی هیچ‌گاه از مد نمی‌افتند. در فصل زمستان این رنگ مسلماً شما را گرم‌تر خواهد کرد و البته شیک و جذاب هم می‌شوید.

ست کردن لباس مهمانی خانم‌ها در زمستان

در این بخش از مقاله نکات لباس مهمانی در زمستان، به شما پیشنهاد‌هایی درباره چگونگی ست کردن لباستان می‌دهیم. با الگو گرفتن از این نمونه‌ها و ایجاد تغییرات دیگر، به‌راحتی می‌توانید لباس‌های مختلف را با هم ست کنید.

  • مهمانی زمستانی بیرون از خانه

دوستانتان شما را به یک مهمانی شام در فصل زمستان به بیرون از منزل دعوت کرده‌اند. برای مهمانی در این فصل سرد، باید لباسی بپوشید که هم شیک باشد و هم بسیار گرم. جهت ست کردن لباستان بهتر است نکاتی را در نظر بگیرید. به‌عنوان نمونه این ترکیب را به شما پیشنهاد می‌دهیم. یک ژاکت قرمز را با جوراب‌شلواری بلند بپوشید. سرمای زمستان را با پوشیدن یک کت پشمی به رنگ روشن مثل کرم مهار کنید! حال نیاز به یک جفت چکمه زمستانی بلند دارید تا لباس جذاب شما تکمیل شود. یک شال سیاه‌وسفید زیبا به همراه دستکش‌های زمستانی سیاه، چشم‌ها را به شما خیره خواهد کرد!

لباس مناسب برای مهمانی زمستانی بیرون از خانه
  • مهمانی زمستانی خودمانی و غیررسمی

گاهی شما در زمستان می‌خواهید به مهمانی خودمانی با حضور دوستان نزدیکتان بروید. برای این مهمانی، شما علاوه بر راحت بودن، دوست دارید دیگران از لباس زیبایتان لذت ببرند. کار سختی نیست و فقط باید ترکیب مناسبی از لباس‌ها را انتخاب کنید. یک تی‌شرت سفید با پیراهن اسپرت به رنگ قرمز و سبز گزینه ایدئالی خواهد بود. در کنار این دو پوشیدن شلوار جین ترکیب فوق‌العاده‌ای را ایجاد می‌کند. این لباس‌ها چه چیزی کم دارند؟ یک جفت کفش اسپرت به این ست رؤیایی پایان می‌دهد.

لباس اسپورت مناسب زمستان
لباس مناسب مهمانی خودمانی و غیررسمی

کلام آخر

به‌راحتی می‌توانید از مهمانی‌های زمستانی خاطره‌ای خوش بسازید. اگرچه مهم است که همیشه ظاهری مرتب و شیک داشته باشید اما لباس زمستانی علاوه بر این‌ها باید برایتان راحتی و گرما را نیز به ارمغان بیاورد. با نکاتی که درباره لباس مهمانی در زمستان گفتیم خواهید توانست به یک دیدگاه عالی در انتخاب لباس برسید. لباس شیک پوشیدن مهم است ولی مهم‌تر از آن گذراندن لحظاتی خاطره‌انگیز در جمع دوستان، خانواده و عزیزانتان است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا