دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

مد و زیبایی

بهترین دکتر جراحی بینی طبیعی در تهران [سال 1402]

امروزه جراحی بینی یکی از پر طرفدارترین جراحی های زیبایی است که  سبب زیبایی دو چندان چهره افراد می شود. برخی افراد تمایل دارند که بینی آن ها به صورت طبیعی جراحی شود و برخی دیگر به مدل فانتزی علاقه مند هستند. تخصص دکتر جراح بینی در نتیجه عمل بسیار تاثیر گذار است. در این مقاله در خصوص بهترین دکتر جراحی بینی طبیعی در تهران صحبت می نماییم، تا انتهای این متن با ما همراه باشید.

جراحی بینی طبیعی

در گذشته جراحی بینی به صورت فانتزی طرفداران زیادی داشت، اما با گذشت زمان و ایجاد برخی مشکلات تنفسی برای این افراد میزان تمایل به عمل فانتزی بینی کاهش یافت. در سمت مقابل جراحی بینی طبیعی از مدل فانتری سبقت گرفته و طرفداران بیشتری پیدا کرد. در شیوه جراحی بینی به صورت طبیعی، ظاهر بینی کاملا طبیعی است به طوری که افراد گمان می کنند فرم بینی فرد از ابتدا همین گونه بوده و جراحی انجام نشده است. در این نوع جراحی مشکلات تنفسی که در مدل فانتری وجود دارد،  دیده نمی شود.

در جراحی بینی طبیعی، فرم و ظاهر بینی با سایر اجزای صورت فرد تناسب دارد. اندازه طبیعی سوراخ های بینی، کم بودن قوس بینی و زوایه 90 درجه بین لب و بینی از دیگر ویژگی های این نوع جراحی است. جراحی طبیعی بینی در بین آقایان رایج تر است زیرا آن ها تمایل دارند در کنار رفع نقص های بینی، ظاهر مردانه آن را حفظ نمایند. این نوع جراحی برای همه بینی ها از جمله بینی های استخوانی و گوشتی متناسب است و با توجه به تغییرات کوچک دوران نقاهت کوتاه تری هم دارد.

دکتر جراحی بینی طبیعی

ویژگی های بهترین دکتر جراحی بینی طبیعی در تهران

انجام هر کاری را باید به فرد متخصص همان کار سپرد. جراحی بینی نیز باید توسط یک فرد ماهر و متخصص انجام شود، زیرا نتیجه کار او تا آخر عمر همراه شما می باشد. به همین دلیل توجه نمایید که بهترین جراحی بینی طبیعی باید دارای تخصص این جراحی باشد. نتایج عمل های گذشته وی موفقیت آمیز بوده و رضایت بیماران را به دنبال داشته باشد.

 تخصص یک جراح بینی در تشخیص نوع بینی که متناسب با چهره فرد باشد هم از اهمیت بسیاری برخوردار است. درست است که جراحی بینی حالت طبیعی دارد اما در همه افراد به یک شکل و یک سبک و سیاق نخواهد بود و برای هر فرد متناسب با چهره و سایر اعضای صورت وی می باشد. مشاوره جراح در خصوص نوع و شکل بینی متناسب با چهره از ویژگی های یک جراح بینی حرفه ای است.

یک جراح بینی ماهر از تجهیزات پزشکی استاندارد و به روز استفاده می کند و اطلاعات به روزی نیز در خصوص انوع جراحی های بینی و روش های جدید این نوع جراحی دارد. متخصصان بسیاری در زمینه جراحی بینی طبیعی در تهران فعالیت می کنند که یکی از آن ها دکتر علی جاودانی است که می توانید به ایشان مراجعه نموده و مشاوره دریافت کنید.

جراحی بینی طبیعی

هزینه جراحی بینی توسط بهترین دکتر جراحی بینی طبیعی در تهران

قیمت و هزینه عمل بینی به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله این که بینی شما چه فرمی داشته باشد و بخواهید پس از عمل به چه فرمی درآید. علاوه بر آن طبیعتا هر جراحی هزینه متفاوتی را دریافت خواهد کرد که بستگی به مهارت، تجربه و تجهیزات او دارد. پزشکانی که به دلیل جراحی های موفقیت آمیز طبیعی بینی شهرت یافته اند و بیشتر افراد تمایل دارند جراحی بینی خود را به او بسپارند، هزینه بیشتری دریافت می کنند.

تجهیزات و وسایل مورد استفاده جراح هم در میزان هزینه دریافتی وی تاثیر گذار است، هر چه تجهیزات پزشک پیشرفته تر و به روز تر باشد طبیعتا در نتیجه مورد نظر بیمار تاثیر متبت بیشتری داشته و هزینه جراحی را بالاتر می برد. برخی هزینه های دیگر مانند عکسبرداری و آزمایشات برای قبل از عمل نیز وجود دارد که باید پرداخت شده و ارتباطی ندارد که کدام جراح بینی شما را عمل می نماید.

توصیه های لازم قبل و بعد از جراحی طبیعی بینی

قبل از عمل زیبایی بینی باید نکات مختلفی را مورد توجه قرار داد که بهترین دکتر جراحی بینی طبیعی در تهران این نکات را به شما گوشزد خواهد کرد.

  • مصرف دخانیات و نیکوتین سبب تنگ شدن رگ ها می شود و گردش خون را با اختلال مواجه ی کند، بنابراین بهتر است دو هفته قبل ازعمل بینی از مصرف این مواد خودداری شود.
  • دو هفته قبل از عمل باید از مصرف آسپرین خودداری شود.
  • 8 ساعت قبل از جراحی بینی، باید از خوردن و آشامیدن پرهیز نمود، اما روز قبل از آن باید به اندازه کافی آب بنوشید.
  • حتما مدارک، آزمایشات و عکس ها خود را همراه داشته باشید.

برای پس از عمل هم رعایت نکات مختلف الزامی است که به ذکر آن ها می پردازیم:

پس از عمل آثار بیهوشی هنور بر جا است. در این شرایط ممکن است فرد دچار سر درد باشد، ورم، کبودی و خونریزی هم جزو عواقب جراحی است. به همین دلیل فرد باید پس از عمل استراحت نموده و داروهای تجویز شده پزشک را به موقع مصرف نماید.

  • تا 24 ساعت بعد از عمل حتما از کمپرس سرد برای رفع کبودی و ورم اطراف بینی استفاده نمایید.
  • تا 24 ساعت پس از عمل از مایعات و غذاهای نرم استفاده کنید و از خوردن موادی که به جویدن نیاز دارند پرهیز کنید.
  • برای پیشگیری از وارد شدن فشار به بینی، با دهان باز سرفه و عطسه کنید.
  • در روزهای اول پس از جراحی از مسافرت با هواپیما خوددداری نمایید.
  • خوراکی هایی مانند آب آناناس، آلوئه ورا و کرفس که برای کاهش تورم مفید هستند استفاده نمایید.
  • هنگام خوابیدن و استراحت کردن، چند بالش زیر سر خود بگذارید.

جراحی بینی طبیعی

کلام آخر

در این مقاله در مورد بهترین دکتر جراحی بینی طبیعی در تهران صحبت نمودیم و ویژگی های عمل طبیعی بینی و جراح متخصص آن را بیان نمودیم. جراحی بینی بسیار حساس است و لازم است برای انجام این جراحی به دکتر متخصص و با تجربه مراجعه نمود. همین طور لازم است مراقبت های قبل و بعد از عمل به خوبی انجام شود تا بهترین نتیجه را از جراحی بینی خود بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا