دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

مد و زیبایی

با رعایت این 7 نکته مناسب ترین کفش زنانه را انتخاب می کنید!

کفش ها تکمیل کننده استایل زیبای زنانه هستند . پاهای شما را می پوشانند و شما را به تمام معنا بر روی بستر زمین حمل می کنند.

اگر یک جفت کفش زیبا بپوشید، در بدن و ذهن خود احساس بسیار بهتری خواهید داشت. احساس می کنید که آماده هستید تا روز خود را به طور کامل شروع کنید. آیا تا به حال امتحان کرده اید ؟ امتحان کنید! وقتی روز خود را با یک جفت پوتین یا نیم بوت زیبا شروع می کنید چه احساسی دارید؟ و برعکس، وقتی روز خود را با دمپایی می گذرانید، وضعیت روحی شما چگونه است؟ پاسخ آسان است، کفش زنانه شیک و مناسب دارای یک جذابیت خاص است.

با رعایت این چند نکته با اطمینان کفش مناسب خود را انتخاب کنید:

کفش زنانه

نوشته های مشابه

1-به دنبال کیفیت باشید نه کمیت

قبل از خرید کفش، فهرستی تهیه کنید تا به آنچه نیاز دارید پایبند باشید. این کار باعث می‌شود که نتوانید چندین جفت را که در کابینت کفش‌تان بیش از حد شبیه هستند، پیدا کنید.

علاوه بر فهرست، به راحتی کفش‌هایی را که می‌خواهید بخرید لمس کرده و مشاهده کنید . مواد چطوره؟ آیا رویه کفش ها کیفیت خوبی دارند؟ آیا کفش مقاوم و با کیفیتی است؟

فراموش نکنید که یک جفت کفش باکیفیت عمر طولانی تری خواهد داشت و این برای کیف پول شما هم مفید خواهد بود و خرید آگاهانه و منطقی چقدر لذت بخش است.

یک جفت کفش ساخته شده از مواد با کیفیت بسیار زیباتر است از یک جفت کفشی است که مواد آن بی کیفیت است. با این کار پاهای شما هم از شما تشکر خواهند کرد.

2- حتما کفش با سایز مناسب را انتخاب کنید.

یکی از مهم ترین آیتم ها در خرید کفش راحت، انتخاب سایز دقیق می باشد. ما اغلب فکر می کنیم که اندازه کفش خود را به خوبی می شناسیم، اما همیشه اینطور نیست. برای دانستن سایز کفش خود، باید بدانید که چگونه یک جفت کفش مورد علاقه خود را امتحان کنید. برای این کار، چند دقیقه با کفش‌هایتان در مغازه راه بروید تا احساس کنید راحت هستید یا نه. برای پرسیدن سؤالات از فروشنده وقت بگذارید، آنها معمولاً باید با خوشحالی به آنها پاسخ دهند: آیا این جفت راحت است؟ آیا بازخورد خوبی از مشتریان خود دریافت می کنید؟ سوالات بسیار زیادی که به شما امکان می دهد خرید احتمالی آینده خود را ارزیابی کنید.

یک ترفند کوچک دیگر  : زانوهایتان را خم کنید، روی کف پاهایتان چمباتمه بزنید. اگر انگشتان پای شما به انتهای کفش برخورد کند، یعنی کفش برای شما خیلی کوچک است.

 3-استادانه با کفش پاشنه بلند راه بروید.

این کفش های پاشنه بلند معروف ما را به خیال پردازی می اندازند، پاها و شکل ظاهری ما را شکل می دهند، ظاهر ما را بسیار زنانه و ظریف می کنند. بنابراین مسئله مهم برای بدست آوردن این همه پاداش، داشتن تعادل در هنگام راه رفتن با این اکسسوری جذاب زنانه می باشد.

برای تسلط بر راه رفتن با کفش های پاشنه بلند، در خانه هر چه راحت هستید تمرین کنید . مستقیم به جلو نگاه کنید، نفس بکشید، باسن خود را بچرخانید، پاهای خود را کمی باز کنید اما نه زیاد، صاف بایستید. خواهید دید که با تمرین، راه رفتن شما بیشتر و بیشتر تضمین می شود. در پامپ های مورد علاقه خود احساس راحتی و اعتماد به نفس بیشتر و بهتری خواهید داشت.

راه رفتن با کفش پاشنه بلند

4- با لباس های خود ترکیب مناسبی داشته باشید.

استایل و ظرافت شما نیز از ترکیب مناسب بین لباس و کفش شما عبور می کند . چند مثال:

ترجیح دهید چکمه های کوتاه خود را با شلوار جین باریک، شلوار جین رول بپوشید، آنها بسیار بهتر برجسته می شوند و شما شیک خواهید شد.

لباس ژاکت خود را با یک جفت چکمه بلند جیر زیبا بپوشید. جیر برای مدل هایی مانند چکمه های ساق بلند و با لباس بافتنی و ژاکت بسیار خوب ست می شود.

چکمه های خود را با یک دامن زیبا تا زانو بپوشید ، ظاهر شما را کشیده و استایل بسیار شیک به شما می دهد.

پامپ‌های خود را در مدل‌های رنگارنگ انتخاب کنید ، آن‌ها حسی مقاومت ناپذیر به لباس‌های شما می‌دهند و حتی کلاسیک‌ترین آن‌ها را هم می‌پوشانند. به عنوان مثال به یک پامپ قرمز فکر کنید تا لباس مشکی همیشگی شما را درخشان تر کند. لیست نمونه ها طولانی است، در اینجا کمی به شما ایده می دهیم.

5- به کفش خود جایگاهی دهید که شایسته آن است.

به عبارت دیگر، مطمئن شوید که آنها قابل مشاهده هستند ! ساده است، اما از نظر ظرافت در ظاهر کلی شما تفاوت ایجاد می کند. بنابراین به یاد داشته باشید که هرگز کفش های خود را زیر شلوار جین خیلی بلند یا خیلی گشاد پنهان نکنید. و اگر این کار را می کنید، به دلیل بسیار خاصی است. به عنوان مثال، شلوار جین فلر زمانی که بلند روی ساق پا می‌پوشید خودش را نشان می‌دهد تا به لباس شما حالتی قدیمی بدهد و پاهایتان را باریک کند.

اما برای همه مدل های کفش‌های کتانی، دربی، چکمه‌های کوتاه، چکمه‌های مچ پا، پامپ‌ها، واقعاً به شما توصیه می‌کنم که شلوار هایی را انتخاب کنید که کفش ها را در اولویت قرار می‌دهند . به عبارت دیگر، وقتی شلوار بلند را انتخاب میکنید به طور خود به خود شلوار جین خود را تا کنید یا داخل چکمه های خود قرار دهید. پوشیدن لباس به طور منظم را در نظر بگیرید. شما معمولاصبح باید سریع بروید و اولین شلواری را که با آن روبرو می شوید را می پوشید. پوشیدن لباس زنانه ای که کفش های شما را جلوتر می برد بسیار زیباست. اگر به دلیل کمبود وقت نمی توانید این کار را صبح ها انجام دهید، لباس خود را برای روز بعد از روز قبل آماده کنید تا هنگام بلند شدن راحت تر باشید.  

6- از کفش های خود مراقبت کنید تا همیشه شیک بمانند.

هیچ چیز بدتر از پوشیدن کفش های کثیف، آسیب دیده و بد نگهداری شده نیست. چه کسی می گوید ظرافت و سبک می گوید کفش های بی عیب و نقص. کفش های خودتان و بنابراین پاهای خود را فراموش نکنید، آنها هستند که هر روز شما را هر جا که خواستید می برند. مگر میشود زندگی بدون حضور آنها.

کفش پاشنه بلند

7- حواستان باشد که کفش های شما قلب استایل شما هستند.

آنها خیلی بیشتر از آنچه تصورش را بکنید برای شما به ارمغان می آورند.  ما خانم ها رابطه خاصی با کفش هایمان داریم. اگر هنوز این کار را نکرده اید، هرگز برای شروع دوست داشتن آنها دیر نیست، زیرا آنها به طور روزانه رفاه، اعتماد به نفس، زنانگی و استایل را برای شما به ارمغان می آورند. اگر صبح یک جفت کفش خوب بپوشید، حال و هوای خوبی خواهید داشت و آماده بلند کردن کوه خواهید بود . فردا امتحان کن!

کفش ما را حمل می کند و ما را به معنای واقعی و مجازی رشد می دهد. کفش بیانگر شخصیت ماست، اینکه ما چه کسی هستیم و چه چیزی از ما بیرون می آید. چه کفش‌هایتان کم‌رنگ‌تر باشند یا جسورتر، می‌توانند چیزهای زیادی در مورد شخصیت شما بگویند.

امیدوارم از این مقاله در مورد ظرافت و کفش های خود لذت برده باشید و به شما این تمایل را داده باشم که آنها را بهتر انتخاب کنید، آنها را بهتر بپوشید و آنها را بهتر با لباس های خود ترکیب کنید تا ظاهری زیبا و جذابی ایجاد کنید. فروشگاه اینترنتی یرمآز یه ویترین آنلاین با انواع مدل های کفش زنانه، مردانه و بچه گانه می باشد که از قدمهای شما برای انتخاب کفش های شیک و آراسته استقبال می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا