دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

گوشی هوشمند

معرفی کارت حافظه میکرو اس دی 512 گیگابایتی | Micro SD 512GB

به لطف تولید گوشی های هوشمند با قابلیت عکس برداری و فیلم برداری با کیفیت های بسیار بالا و همچنین موزیک های با کیفیت ، ولی حجیم یکی از مشکلات اساسی استفاده کننده گان از این گوشی ها  محدودیت کارت حافظه است که ظرفیت آن سریع پر می شود و همیشه یک نگرانی و اضطراب وجود دارد که مبادا با فیلم برداری و یا عکسبرداری با کیفیت از یک صحنه بسیار زیبا حافظه گوشی آنها پر شود.

کمپانی انتگرال از کارت حافظه 512 گیگابایتی خود در حالی رونمایی کرد که طبق گفته مسئولان این شرکت برای اولین بار است در جهان کارت حافظه میکرو با این ظرفیت تولید شده است.

این کارت حافظه میکرو منطبق با استاندارد سرعت انتقال داده با کلاس 10 برای ذخیره سازی سریع و بازخوانی اطلاعات است. این کارت حافظه می تواند برای گوشی های هوشمند ، تبلت ها ، دوربین های دیجیتال و هواپیماهای عکسبرداری و فیلم برداری بدون سرنشین استفاده شود و سازگاری کامل با آنها دارد.

نوشته های مشابه

به گفته شرکت انتگرال این کارت حافظه توسط چند گوشی هوشمند تست و بررسی شده که سرعت انتقال داده 80 مگابایت بر ثانیه را  بدست آورده است. این کارت قرار است ماه آینده میلادی روانه بازار شود و قیمتی برای آن اعلام نشده اما با توجه به کارت حافظه Scandisk که ظرفیت 400 گیگابایت داشت و در اواخر سال 2017 با قیمت 250 دلار عرضه شد این کارت قیمتی به مراتب بالاتر از آن خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا