دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

تکنولوژی

کروماکی لند مرجع خرید انواع رینگ لایت + لینک خرید

انواع رینگ لایت امروزه محبوب بلاگر ها و اینفلوئنسر های اینستاگرام است. اگر ویدئو گیم ها را در شبکه های اجتماعی مانند یوتیوب یا توییچ استریم می کنید، حتما رینگ لایت و فون کروماکی آشنایی دارید.
امروزه خرید رینگ لایت با کیفیت و اصل یکی از دغدغه هایی است که هر بلاگری با آن مواجه می شود. اجناس بی کیفیت و تقلبی در بازار به وفور یافت می شوند. به همین دلیل تشخیص برند معتبر دشوار شده است.

انواع رینگ لایت کاربردهای بسیاری دارند
انواع رینگ لایت کاربردهای بسیاری دارند

فروشگاه کروماکی لند برند معتبری است که انواع رینگ لایت را با قیمتی به صرفه و با همه مشخصات به فروش می رساند.

ویژگی های رینگ لایت اصل

هر کمپانی تولید کننده رینگ لایت در زمینه تجهیزات روشنایی، شناخته شده است. با کمی جستجو در سایت کروماکی لند می توانید نام کمپانی های مختلف تولید کننده رینگ لایت را ببینید.

در فروشگاه کروماکی لند، انواع رینگ لایت به همراه مشخصات آن درج شده است. کروماکی لند با ارائه خدمات پس از فروش خیال شما را از بابت اصل و باکیفیت بودن رینگ لایت خریداری شده، راحت می کند.

رینگ لایت نور سفید روشنایی طبیعی به پوست می بخشد
رینگ لایت نور سفید روشنایی طبیعی به پوست می بخشد

چرا به رینگ لایت نیاز داریم؟

همانطور که در اکسپلورر اینستاگرام چرخ می زنید و پست ها را می بینید. توجه تان به بلاگر های مختلفی جذب می شود. شاید با دیدن ویدئوهای چند بلاگر بیوتی از وضوح و زیبایی تصاویر و روشنایی صورت بلاگر شگفت زده شوید.

بلاگر ها از تجهیزات نورپردازی با کیفیتی مانند رینگ لایت استفاده می کنند. راز و رمز چهره نورانی بلاگر های اینستاگرام، استفاده از نور رینگ لایت است.

رینگ لایت یک لامپ حلقوی است که در آن تعداد زیادی ال ای دی به کار رفته است. می توان از رینگ لایت برای نورپردازی هر چیزی که نیاز به نور یکنواخت دارد استفاده کرد.

رینگ لایت ها دارای نوری منحصر به فرد هستند. که روشنایی را از تمام زوایا به سمت جلو پخش می کنند.

رینگ لایت به دلیل شکل دایره ای خود سایه ها را از بین می برد و جایی را بدون نور باقی نمی گذارد رینگ لایت بر خلاف سافت باکس عمل کرده و نور را در محیط پخش نمی کند. با استفاده از رینگ لایت می بینید که روشنایی بر روی سوژه شما توزیع شده است.

رینگ لایت به دلیل ویژگی تابش نور به سمت جلو و تاباندن روشنایی با زاویه 360 درجه از بهترین تجهیزات نورپردازی برای عکاسی ماکرو و عکاسی پرتره به حساب می آید.

انواع ویژگی های رینگ لایت

رینگ لایت را می توان با انواع تجهیزات تهیه کرد. رینگ لایت های حرفه ای دارای ریموت کنترل هستند که به کاربر اجازه می دهند تا از راه دور شدت نور را تنظیم کند.

رینگ لایت حرفه ای دارای امکان تنظیم درجه حرارت نور است. انواع رینگ لایت می توانند نور طبیعی خورشید را تقلید کنند. ال ای دی های درون رینگ لایت با کیفیت خاصی ساخته شده اند تا در محیط بسته بتوانند نوری طبیعی به سوژه بتابانند.

حرارت نور رینگ لایت قابل تنظیم است
حرارت نور رینگ لایت قابل تنظیم است

حرارت نور

رینگ لایت ها دارای نوری منحصر به فرد هستند. حرارت رینگ لایت نیز قابل تنظیم است. حرارت نور با درجه کلوین محاسبه می شود. هرچه حرارت نور بیشتر باشد نور به سمت رنگ زرد متمایل می شود.

حرارت نور از بعضی رینگ لایت ها با استفاده از یک ریموت، کنترل می شود. می توانید از دو رینگ لایت یکی با نور گرم و دیگری با نور سرد استفاده کنید. در این صورت حداکثر کیفیت نورپردازی را برای ویدئو یا عکس خود خواهید داشت.

نورپردازی به پرده سبز

رینگ لایت یکی از بهترین ابزار های نورپردازی در تکنیک کروماکی به حساب می آید. با استفاده از رینگ لایت می توان به بهترین شکل نور را به پرده سبز تاباند. همان طور که می دانید، نورپردازی در تکنیک کروماکی باید به طور مجزا به سوژه و به پرده انجام شود.

رینگ لایت به شما کمک می کند تا بتوانید به بهترین شکل نورپردازی خود را به پرده سبز و به سوژه انجام دهید.

رینگ لایت ها به دو شکل قابل عرضه هستند. رینگ لایت های رومیزی و رینگ لایت های ایستاده. از رینگ لایت ایستاده برای نورپردازی به پرده سبز می توان استفاده کرد.

پایه رینگ لایت ایستاده را می توان تنظیم کرد. حداکثر ارتفاع هر پایه رینگ لایت بستگی به مدل پایه رینگ لایت دارد.

اکثر بلاگرهای بیوتی از رینگ لایت های رومیزی استفاده می کنند. رینگ لایت های رومیزی دارای پایه کوتاهی هستند که بر روی میز قرار می گیرد.

انواع رینگ لایت در پشت خود صفحه نمایشگر یا دکمه هایی برای تنظیمات دارند. با این دکمه ها می توان حرارت نور رینگ لایت یا شدت نور رینگ لایت را کم و زیاد کرد.

قیمت رینگ لایت

رینگ لایت ها با قیمت های مختلفی در بازار وجود دارند. انواع رینگ لایت های پیشرفته، قابلیت نورپردازی رنگی را نیز دارند. با استفاده از رینگ لایت های رنگی می توان نورپردازی های جالبی انجام داد.

هر درجه حرارت رینگ لایت نور منحصر به فردی ایجاد می کند
هر درجه حرارت رینگ لایت نور منحصر به فردی ایجاد می کند

انواع شدت نور رینگ لایت

برای نتیجه دلخواه خود هنگام کار با رینگ لایت می توانید از شدت نور متفاوت استفاده کنید. هر رنگ نور و هر حرارت نور رینگ لایت جلوه ای متفاوت به چهره یا سوژه شما می بخشد.

زیبایی انواع چشم ها با رینگ لایت

بدون استفاده از لنز می توان با رینگ لایت انعکاسی زیبا در چشم ها ایجاد کرد. یکی دیگر از دلایلی که بلاگر ها به رینگ لایت علاقه زیادی دارند، انعکاس حلقه ای است.

رینگ لایت به دلیل شکل حلقوی خود، می توان انعکاسی دایره ای دور مردمک چشم ایجاد کند. این انعکاس نور چشم ها را برجسته تر جلوه می دهد.

روشنایی رینگ لایت اشکالات پوست و صورت را می پوشاند. نور رینگ لایت به طور یکنواخت و سیصد و شصت درجه ای به چهره می تابد؛ بنابراین سایه ای بر روی پوست ایجاد نمی شود. ال ای دی و چراغ های متنوعی در انواع رینگ لایت وجود دارند. تعداد زیاد ال ای دی ها، نور رینگ لایت را تامین می کند. ال ای دی به خاطر عمر طولانی، مصرف بهینه و نور مناسب، در تولید انواع رینگ لایت به کار می رود.

حفره های پوست، جای لک و … با رینگ لایت کم رنگ می شوند. به همه این ها انعکاس حلقوی روی مردمک چشم را نیز اضافه کنید. همه این ویژگی ها رینگ لایت را به یک ابزار نورپردازی مناسب برای بلاگر ها و عکاسی پرتره تبدیل کرده است. انواع رینگ لایت می تواند به راحتی نیاز بلاگر ها و عکاسان را برطرف کند.

رینگ لایت ها با داشتن گیره به اشیا مختلفی وصل می شوند
رینگ لایت ها با داشتن گیره به اشیا مختلفی وصل می شوند

 

عکاسی پرتره با رینگ لایت

رینگ لایت ها یکی از بهترین ابزار ها برای نورپردازی پرتره هستند. در گذشته رینگ لایت ها مورد استفاده دندانپزشکان بودند. سپس عکاسان پرتره به مزیت روشنایی رینگ لایت برای عکاسی پرتره پی بردند.

اگر با همه ویژگی های خوب انواع رینگ لایت تصمیم به خرید رینگ لایت از کروماکی لند گرفته اید، این فروشگاه یکی از بهترین گزینه ها برای خرید رینگ لایت است. با یک گشت و گذار در سایت کروماکی لند می توانید انواع رینگ لایت حرفه ای و مبتدی را با قیمت های متنوع و به صرفه پیدا کنید.


پیشنهاد پروماگ جهت مطالعه بیشتر :

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا