دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

تربیت کودک

بهترین اسباب بازی های فکری نوزاد

بازی های فکری از قدیم الایام در سرتاسر دنیا به روش ها و مدل های سنتی اجرا و باعث سرگرم می شدند، اما امروزه بازی های فکری بیش از حد سرگرم کننده برای دوستداران بازی به عنوان یکی از بهترین و مهم ترین راه ها برای افزایش تنوع و هیجانات است.

از مهم ترین ویژگی های بازی های فکری امروزی می توان به انواع فواید آنها مانند تقویت هوش هیجانی، هوش استراتژیک، هوش برنامه ریزی و … و تقویت حواس پنجگانه و حافظه برای هر سن و سلیقه ای نام برد که اعتقاد بر این است که با انجام بازی می توان از ویژگی های این نوع بازی ها استفاده کرد.

بازی فکری یکی از بازی هایی است که امروزه به لطف طراحان و متخصصان این حوزه که وقت و انرژی زیادی صرف می کنند طراحی و تولید می شود که امروزه یکی از انواع بازی های پیشرو در عرصه بازی بوده و طرفداران زیادی دارد که از ویژگی ها و جذابیت های قابل توجه این نوع بازی ها، هیجان و لذت در کنار خانواده و دوستان است.

یکی از محبوب ترین و جدید ترین سبک های بازی های مدرن و امروزی، بازی های فکری است که طرفداران و جویندگان زیادی در هر سن و سلیقه و تیپ شخصیتی دارد و به نوعی امروزه در هر گروه و جمعی بازی های فکری با انواع مختلف باعث سرگرمی می شود که افراد با هیجان زده شدن در این نوع بازی ها لحظات بسیار زیبای و خوشی را رقم می زنند.

نوزادان و بازی های فکری

بازی های فکری علاوه بر ایجاد نشاط، اشتیاق و لذت در نوزادان در حین بازی، از نظر رشد و تکامل و تاثیرات از این قبیل مانند توسعه فردی و انواع هوش در نوزادان و خردسالان از تاثیرات بسیاری برخوردار است.

از جمله اثرات و افزایش ابعاد مختلف هوش و رشد فردی در سنین پایین در نتیجه انجام بازی های فکری برای کودکان و نوزادان می توان به افزایش و تقویت هوش هیجانی، هوش راهبردی، هوش برنامه ریزی و… و تقویت پنج گانه، حافظه اشاره کرد.

بازی های مختلف در ژانرها و داستان های مختلف و جذاب برای همه افراد در نظر گرفته شده است که می توان با انجام یک بازی مورد علاقه از ویژگی های مفید و هیجان انگیز این نوع بازی ها استفاده کرد.

در حال حاضر علاوه بر استراتژی، بازی های فکری برای تمامی سنین با هر نوع ذهنیت، سلیقه و تیپ شخصیتی از جمله بازی های فکری برای کودکان و نوزادان و حتی بازی های فکری برای خردسالان طراحی و ارائه و در این زمینه محصولات بسیار زیادی وجود دارند که بازی تحریر با فراهم کردن خیل وسیعی از انواع بازی های فکری برای تمامی سنین و سلیقه ها به ویژه نوزادان و خردسالان امکان انتخاب و خرید آسان و سریع را فراهم کرده است.

بازی های فکری برای کودکان و نوزادان

همانطور که گفتیم امروزه بازی های مختلفی مخصوصا بازی های خانوادگی، بازی های فکری برای هر فردی صرف نظر از سن، سلیقه و نوع جنسیت و علاقه وجود دارد. بازی های فکری در انواع مختلفی طراحی و تولید می شوند که انتخاب و خرید این نوع بازی های فکری برای کودکان یک تا سه ساله به ویژه نوزادان بر اساس معیار های انتخاب بازی های فکری توسط والدین در رشد همه کاره انواع هوش، آموزش و تربیت آنها بسیار مهم است.

بازی های فکری شامل بازی هایی برای نوزادان و خردسالان چند ماهه تا سه سال نیز می شود که با توجه به تنوع بسیار زیاد این بازی ها، والدین می توانند این بازی ها را بر اساس ویژگی ها و علایق و جنسیت نوزادان خردسال خود از بازی تحریر خریداری کنند.

خرید بازی فکری کودکان-بازی تحریر

بهترین بازی های فکری برای نوزادان

برخی از بازی ها در بین نوزادان و خردسالان بسیار پرطرفدار هستند و انجام این بازی برای آینده آنها بسیار مهم است، زیرا هیجان و جذابیت این بازی ها باعث رشد همه جانبه هوش فردی و گروهی شده است، بنابراین کودکان می توانند از این بازی ها به عنوان تمرینی برای تقویت حافظه و تقویت هوش استفاده کنند که علاوه بر آنها توسعه فردی و قدرت رهبری و پیشگیری از برخی بیماری ها از جمله بیماری آلزایمر در سنین بالا از فواید و مزایای این بازی ها برای نوزادان است.

در ادامه به بررسی بهترین بازی های فکری نوزادان چند ماهه تا 3 می پردازیم که تمامی این بازی ها و هزاران بازی فکری برای سنین مختلف در بازی تحریر قابل خرید می باشد که امکان انتخاب و خرید آسان و سریع بر اساس علاقه را فراهم کرده است.

مکعب های ابری نی نی کوچولو: یکی از بازی های جذاب برای نوزادان و کودکان خردسال بازی مکعب های باری نی نی کوچولو است که با تصاویر و اشکال جذاب و پویا در تمامی وجوه خود سرگرمی بسیار خوبی برای نوزادان است.

جغجغه عروسکی همراه با دندان گیر: یکی دیگر از اسباب بازی های مخصوص نوزادان و خردسالان با ایجاد سرگرمی و لذت به همراه ایجاد امکاناتی برای سرگرم شدن نوزادان جغجغه عروسکی همراه با دندان گیر است که با الیاف و مواد اولیه بی ضرر تولید شده است.

آویز تخت موزیکال: از پر طرفدار ترین بازی ها و اسباب بازی ها در بین نوزادان و والدین برای نوزادان آویز موزیکال تخت است که فراهم کننده آرامش قبل از خواب برای نوزادان است.

خرید آویز تخت کودک موزیکال-بازی تحریر

پلی جیم: یکی از اسباب بازی هایی که برای نوزدادان علاوه بر این که سرگرمی ایجاد می کند مکانی ثابت و سرگرم کننده نیز برای آنها فراهم می آورد تا از خطرات احتمالی گردش در خانه نوزادان را حفاظت کند.

توپ ابری: از اسباب بازی هایی که هر نوزادی با هر جنسیتی علاقه خود نسبت به بازی کردن با آن نشان می دهد توپ و معکب ابری با رنگ بندی های جذاب و پویا است که بازی تحریر با فراهم آوردن انواع مختلف آنها امکان خرید آسان و سریع با بهترین کیفیت را برای والدین ایجاد کرده است.

کتاب پارچه ای: از جمله اسباب بازی هایی که برای تقویت هوش و شکل، اسم و حیوان شناسی تاثیر به سزایی دارد کتاب پارچه ای با اشکال و رنگ بندی های جذاب است.

حلقه هوش عروسکی: یکی دیگر از بازی های رپطرفدار در بین اسباب بازی های مختص نوزادان حلقه های هوش با طرح ها و رنگ بندی های مختلف هستند که بازی تحریر با انواع مختلف مدل های این اسباب بازی انتخاب و خرید آسان و سریع را فراهم کرده است.

کتاب پارچه ای اعداد-بازی تحریر

کلام آخر

ما در مطلب بالا به بررسی مسائلی مانند بازی های فکری، نوع ارتباط و تاثیر بازی های فکری بر روی نوزادان، بازی های فکری برای نوزادان و کودکان خردسال و علاوه بر آن معرفی بهترین اسباب بازی های فکری برای کودکان و نوزادان پرداختیم تا با مطالعه این مطلب بهترین اسباب بازی ها را برای نوزادان خود انتخاب و خریداری کنید.


پیشنهاد پروماگ جهت مطالعه بیشتر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا