دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

ازدواج

10 دلیل اصلی برای برگزاری مراسم عروسی در باغ تالار [آپدیت1402]

در ایران رسم بر این است که مطابق با آداب خاص؛ زوجین شروع زندگی مشترکشان را جشن گرفته و از میهمانان خود پذیرایی کنند که البته لازمه این امر رزرو مکانی مناسب اعم از باغ تالار و یا بهترین تالار در قزوین برای برگزاری مراسم عروسی است. امروزه به دلیل مزایای زیادی که باغ تالارها در مقایسه با تالارها دارند اغلب زوجین برای مکان عروسی خود باغ تالار را انتخاب می کنند. سایت تالارتو (talareto.com) در این مقاله قصد دارد 10 دلیل اصلی برای برگزاری مراسم عروسی در باغ تالار را مورد بررسی قرار دهد با ما همراه باشید.

باغ تالار عروسی چیست؟

باغ تالار به مکانی سرسبز و تزیین شده با گل های طبیعی و درختان زیبا برای برگزاری مراسم عروسی گفته می شود. بهترین باغ تالار در ایران به دلیل فضای باز امکان برگزاری جشن های عقد و عروسی به سبک های مختلف را برای زوجین فراهم آورده است. فضای دلنشین باغ تالارها ضمن ایجاد حس آرامش در میهمانان، وجد و شادابی را در برگزاری مراسمات مختلف نیز ایجاد می کند.

باغ تالار به دلیل طبیعت خیره کننده و نمای آبی جذاب و دکوراسیون بی نظیری که دارد جشن عروسی را برای عروس و داماد و میهمانان به یک مراسم خاطره انگیز و تکرار نشدنی تبدیل می کند. قابل ذکر است که اکثریت باغ تالارها دارای یک عمارت سرپوشیده نیز می باشند که براساس شرایط آب و هوایی در اختیار میهمانان قرار داده می شود و علاوه بر باغ تالار به عنوان بهترین تالار در ایران نیز کاربرد دارد.

نوشته های مشابه

10 دلیل برای برگزاری مراسم عروسی در باغ تالار

مهم ترین دلایلی که موجب می شود تا عروس و دامادها برای برگزاری مراسم ازدواج خود باغ تالار را انتخاب کنند به قرار ذیل است:

  1. لوکیشن مناسب:باغ تالارها معمولا خارج از شهر واقع شده اند و میهمانان در مسیر مراجعه با ترافیک  مواجه نشده و از سوی دیگر ساعاتی را از آلودگی هوای شهر به دور هستند.
  2. فضای ایده آل برای عکاسی و فیلم برداری: محیط و فضای سرسبز باغ تالار تاثیر بسزایی در باشکوه و مجلل برگزار شدن مراسم عروسی دارد و علاوه بر این چشم اندازهای طبیعی و دیزاین لوکس آن مکانی مناسب برای ثبت عکس و فیلم های یادگاری عروس و داماد و میهمانان خواهد بود.
  3. ظرفیت مناسب: همانطور که می دانید تالارهای مسقف ظرفیت محدودی را پذیرش می کنند ولیکن با رزرو باغ تالار می توانید تعداد میهمانان بیشتری را برای مراسم عروسی خود دعوت کنید زیرا هیچگونه محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.
  4. رعایت پروتکل های بهداشتی: شاید یکی از اصلی ترین دلایل برای برگزاری مراسم عروسی در باغ تالار، فضای باز و هوای پاک آن را به شمار آورد. در باغ تالارها پروتکل های بهداشتی بهتر از تالارها رعایت می شود در نتیجه میهمانان نیز آسوده خاطرخواهند بود.
  5. پارکینگ اختصاصی: باغ تالار به دلیل وسعت زیادی که دارد فضایی اختصاصی را به عنوان پارکینگ خودرو  میهمانان در نظر گرفته است و علاوه بر این مجهز به دوربین مداربسته و  پارک بان نیز می باشد.
  6. نداشتن محددودیت زمانی در برگزاری مراسم عروسی: یکی از دغدغه های عروس و داماد در اختیار داشتن زمان کافی برای برگزاری جشن عروسی است که یکی از مهم ترین دلایل انتخاب باغ تالار برای این مراسم نداشتن محدودیت برای پایان مراسم است.
  7. برگزاری تشریفات عروسی: اگرچه امکان برگزاری تشریفات مجالس در تالارها نیز به خوبی امکان پذیر است ولیکن  فضای باز باغ تالار امکان  هرگونه تشریفات و مراسمی از قبیل آتش بازی را برای شما امکان پذیر  می کند.
  8. خدمات پذیرایی: یکی دیگر از دلایل  مهم در انتخاب باغ تالار برای مراسم عروسی امکان پذیرایی از میهمانان در فضای باز با انواع میوه و شیرنی و نوشیدنی های متنوع است.
  9. موسیقی در باغ تالار: به دلیل باز بودن فضای باغ تالار صدای بلند موسیقی بعد از گذشت مدت زمانی برای میهمانان آزار دهنده نخواهد بود.
  10. محل بازی کودکان: باغ تالارها با توجه به این که هیچگونه محدودیتی در فضا ندارند بخشی از باغ را به محل بازی کودکان اختصاص داده و والدین آن ها با آسودگی خاطر می توانند از جشن عروسی لذت ببرند.

تفاوت باغ تالار و تالار  عروسی

  • باغ تالار یک فضای سرسبز و باز است ولیکن تالارها مسقف بوده و مراسم  در یک فضای داخلی برگزار می شود.
  • تزیینات باغ تالارها با گل ها و گیاهان طبیعی بوده و تهویه هوا نیز به صورت طبیعی انجام می شود ولیکن در تالارها با وجود دکوراسیون شیک و مجلل لازم است که از تجهیزات لازم برای تهویه فضای سالن برخوردار باشند.
  • باغ تالارها در خارج از بافت شهری و در نواحی خوش آب و هوا قرار دارند ولیکن تالارها در داخل و یا اطراف شهر واقع شده اند.

 نکات مهم در برگزاری مراسم عروسی در باغ تالار

  • در نظر گرفتن شرایط جوی و آب و هوایی: حتما قبل از این که برای رزرو باغ تالار اقدام کنید شرایط جوی و آب و هوایی برای روز مراسم را موررد بررسی قرار دهید زیرا در صورت بارش باران جشن عروسی شما به هم می ریزد.
  • کسب اطمینان از سیستم برقی: حتما قبل از مراسم از مدیریت باغ تالار بخواهید سیستم های برقی را مورد بررسی دقیق قرار دهد و از هرگونه قطعی و یا اختلال برق در طی مراسم جلوگیری به عمل آورید.
  • چیدمان منظم میز و صندلی ها: از دیگر نکات قابل اهمیت برای برگزاری مراسم عروسی در باغ تالار، چیدمان صندلی ها به صورت منظم  است به گونه ای که میهمانان احساس راحتی و آرامش داشته باشند.

 کلام آخر

در این مقاله به نکات و دلایل اصلی در رابطه با برگزاری مراسم عروسی در باغ تالار اشاره کردیم. اما لازم است بدانید که انتخاب تالار و  یا باغ تالار به عوامل زیادی و شرایط عروس و  داماد بستگی دارد. پیشنهاد ما به شما این است که برای آشنایی با مزایا، شرایط و امکانات ویژه باغ تالار در شهر خود و یا هر نقطه از ایران به سایت تالارتو مراجعه کنید.

در صورت هرگونه انتقاد و پیشنهاد آن را از طریق سایت تالارتو (talareto.com) با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا